نوشته شده توسط : جعفر

امروزه اهمیت دکوراسیون داخلی فضای خانه یا محل کار بسیار بیشتر از گذشته مطرح بوده و طراحی سایت دکوراسیون داخلی به عنوان یکی از پر کاربردترین و جذاب ترین سایت ها از راه های تبلیغاتی کاملا اثرگذار به شمار می آید. به دلیل نیاز به بحث دکوراسیون داخلی در ابعاد مختلف زندگی، متخصصان فعال در این زمینه در غالب شرکت هایی اقدام به خدمت رسانی به مردم می نمایند که با بهره گیری از این خدمات می توان از صفر تا صد طراحی دکوراسیون داخلی هر فضایی را با خیال آسوده و مطابق با سلیقه شخصی به دست این افراد سپرد تا شاهد بهترین و جذاب ترین نتایج باشید. شرکت های فعال در حوزه دکوراسیون داخلی نیز مانند بسیاری از کسب و کارها بازار رقابتی گسترده ای دارند که برای موفقیت نیازمند بازاریابی و تبلیغاتی قوی می باشند. در زندگی امروزی که با اینترنت و فضاهای مجازی گره خورده است تقریبا اولین جستجوها برای هر گونه خدمات یا محصولات در دنیای رنگارنگ سایت ها صورت می گیرد. طراحی سایت دکوراسیون داخلی راهکاری مناسب برای معرفی و شناخته شدن متخصصان دکوراسیون داخلی در این صنعت می باشد. طراحی سایت دکوراسیون داخلی فضایی مناسب برای ارائه نمونه طرح ها می باشد، راهی مناسب برای معرفی طرح ها و نمونه کارها در هر ساعت از شبانه روز بدون نیاز به صرف وقت و هزینه برای بازدید حضوری مخاطبین و مشتریان می باشد. بسیار مشاهده شده است شرکت هایی نه چندان بزرگ با داشتن سایتی قوی و حرفه ای توانسته اند جایگاه خوبی در این صنعت پیدا کرده و مشتریان بسیاری را جلب نمایند. برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی توجه به هدفمند بودن ماهیت طراحی سایت، داشتن گرافیک مناسب و جذاب، داشتن آلبوم نمونه کارها به صورت تصویر و فیلم و مشخص بودن راه های ارتباطی در صفحه سایت، اهمیت بسزایی دارد. از دیگر نکات مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی سرعت مناسب بارگیری صفحات، بحث امنیت و سئو سایت می باشد.

تعرفه طراحی سایت        طراحی سایت با وردپرس     طراحی سایت پزشکی

 

 

نکات کلیدی برای طراحی سایت دکوراسیون داخلی

در طراحی سایت دکوراسیون داخلی مانند اکثر سایت ها نیاز به مشخص کردن منو و طبقه بندی اطلاعات مد نظر برای قرار دادن در سایت می باشد. از قسمت هایی که در طراحی سایت دکوراسیون داخلی می بایست در نظر گرفت می توان به بخش درباره ما، خدمات، اخبار و مقالات، تماس با ما و آلبوم نمونه کارها اشاره کرد. از موارد مهم در طراحی سایت دکوراسیون داخلی بحث گرافیک سایت می باشد که هر چه حرفه ای تر و زیباتر باشد در جلب توجه موثرتر خواهد بود. سعی کنید از قالب های ویژه و خاص دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. از تصاویری با کیفیت و به صورت سه بعدی و چرخشی با حالت نمایشی 360 درجه استفاده کنید. ساخت وب سایت

در بخش درباره ما به معرفی شرکت و مدیران بپردازید، توضیحاتی در مورد اعضا تیم طراحی و رزومه ای از هر کدام درج گردد و همچنین اطلاعاتی در مورد تاریخچه تاسیس، رزومه کاری و فعالیت های انجام شده به صورت مختصر قرار دهید و چشم انداز و اهدافتان را بیان کنید. در قسمت خدمات توضیحات مفید و جامعی در مورد خدمات قابل ارائه در شرکت شما برای نمونه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، شرکت، ویلا، طراحی فضای سبز، فروشگاه، غرفه نمایشگاهی و. قرار داده که می توانید به صورت طبقه بندی شده این اطلاعات را در سایت گذاشته و در کنار این مطالب تصویری از نمونه کار نیز قرار دهید. پیشنهاد می شود در بخش گالری تصاویر یا نمونه کارها مجموعه کامل تصاویر مربوط به پروژه های قبلی انجام شده به صورت عکس هایی با کیفیت و ترجیحا سه بعدی قرار داده شود. این بخش نقش مهمی در تصمیم گیری مخاطبین برای انتخاب شرکت شما جهت مشاوره و دریافت خدمات دارد. طراحی سایت اختصاصی

بخش مهم دیگر که می تواند تاثیر بسزایی در افزایش بازدید از سایت داشته باشد بخش اخبار، مقالات و ویدئوهای آموزشی است. در این قسمت می توانید اخبار روز دنیای صنعت دکوراسیون داخلی را قرار داده و مقالاتی آموزشی در مورد سبک ها، اهمیت طرح ها، ترکیب رنگ ها و مواردی اینچنینی قرار دهید. در قسمت تماس با ما اطلاعات دقیق شامل شماره تلفن ها، فکس، آدرس پست الکترونیکی و آدرس قرار داده شود برای نمایش آدرس می توانید از نقشه نیز استفاده نمایید. همچنین در این قسمت می توانید بخش ارتباط آنلاین را نیز طراحی کنید تا مخاطبین سوالات خود را مطرح نمایند علاوه بر این طراحی بخش نظرات، پیشنهادات و نظرسنجی از کیفیت خدمات می تواند باعث افزایش حس اطمینان در مخاطبین گردد. سئو سایت              

 

مواردی که باید در طراحی سایت دکوراسیون داخلی رعایت شود

سرعت بارگذاری بالا

سرعت طراحی سایت شما اولین موردی است که هر صاحب سایتی باید خیلی بر روی آن حساسیت به خرج دهند چرا که وقتی بازدید کننده با سرعت سایت پایین مواجه شود اقدام به بستن سایت کرده و به سراغ ساتی های دیگری می روند.پس به طور مداوم به چک کردن سرعت سایت در مرورگرهای مختلف بپردازید.

سئو سایت

بعد از اقدام به طراحی سایت باید کارهای مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را انجام دهید تا در اولویت گوگل قرار بگیرید و افراد با جستجوی موارد مورد نظر با سایت شما رو به رو شوند و روز به روز شاهد گسترش هر چه بیشتر کسب و کارتان شوید  . طراحی سایت املاک

گرافیک جذاب

داشتن گرافیک زیبا و جذاب اول از همه برای هر سایتی بسیار مهم می باشد تا افراد به محض وارد شدن به طراحی وب سایت با مواجه با آن گرافیک هر چه بیش تر جذب سایت شوند و رغبت پیدا کنند تا به دیدن بخش های دیگر سایت کنند.

ریسپانسیو بودن

طراحی سایت شما علاوه بر نمایش بر کامپیوتر و لپ تاب حتما باید در نمایشگرهای کوچک هم به خوبی و بدون هیچ مشکلی نمایش داده شود تا کاربرانی که می خواهند با موبایل و تبلت خود به جستجوی موردی بپردازند به راحتی با نمایشگرهای خود به سایت شما دسترسی پیدا کنند و مشاهده کنند.

داشتن محتوای مناسب

مورد دیگری که در طراحی سایت ها مشاهده شده بسیار جواب داده است داشتن محتوای مفید با رعایت اصول خاصی می باشد حال شما که در زمینه دکوراسیون داخلی به طراحی سایت اقدام می کنید بسیار می توانید محتواهای مفیدی را در اختیار بازدید کنندگان قرار دهید.شما با قرار دادن تصاویر جذاب از دکورهای منزل کاربران را به سمت سایت خود و کسب و کار خود جذب کنید.  طراحی سایت پزشکی            

 

 

 اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت دکوراسیون داخلی

داشتن پنل مدیریتی قوی برای مدیریت سایت امری ضروری به شمار می آید. در طراحی سایت دکوراسیون داخلی نیازمند پنل مدیریتی مناسب و با قابلیت بالا جهت مدیریت اطلاعات، امکان اعمال تغییرات لازم، حذف و افزودن مطالب، تصاویر و ویدئوها، مدیریت ارتباطات با کاربران، پرداخت های آنلاین و. هستیم. با طراحی سایت کار به پایان نرسیده و این به تنهایی کافی نمی باشد بلکه بحث بهینه سازی یا همان سئو مطرح است که باعث می شود سایت شما در هنگام جستجوی موارد مرتبط در موتورهای جستجوگر در صفحات ابتدایی قرار گیرد و باعث افزایش بازدید سایت شما گردد. با قرار دادن محتواهای به روز با رعایت فاکتورهای مطرح در بحث سئو و سایر اقدامات دیگر می توانید سایت خود را همواره در ابتدای لیست در موتورهای جستجوگر قرار داده که این امر نقش بسزایی در افزایش تعداد مشتریان دارد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن و نمایش صحیح و مناسب سایت نیز با توجه به گسترش استفاده از تلفن همراه و تبلت موضوع با اهمیتی به شمار می آید. طراحی سایت صنعتی

5 مورد از بهترین سایت های دکوراسیون داخلی منزل

اتفاق فوق‌العاده‌ای که در مورد این وبسایت‌های دکوراسیون وجود دارد این است که شما مجبور نیستید با صرف هزینه‌های گزاف به فضاهایی که در این سایت‌های دکوراسیون مشاهده می‌کنید، دست پیدا کنید و همان‌طور که گفته شد این پیشنهادها بسیار سنجیده هستند. تمامی ایده‌هایی که بتواند در ذهن شما یک جرقه ایجاد کند تا شما به دکوراسیون مطلوب خود برسید را می‌توانید در بهترین سایت دکوراسیون منزل پیدا کنید. در ادامه این راهنما شما را با این سایت‌ها آشنا می‌کنیم تا با الهام از مطالب آن‌ها، شروع به ایده پردازی کنید. ایده پردازی‌هایی که ما هم همیشه در مجله مبل و دکوراسیون توکامگ به دنبال آن‌ها بوده‌ایم تا بتوانیم به شما عزیزان راهکارهایی را برای داشتن بهترین دکوراسیون و چیدمان خانه ارائه دهیم. در اینجا یک لیست از 15 سایت بسیار جذاب برای دکوراسیون خانه جمع‌آوری‌ شده است که با هم به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

. HOUZZ

 

سایت‌های بسیار کمی وجود دارند که از لحاظ تنوع ایده‌ها می‌توانند با مجموعه‌های جمع‌آوری‌شده در سایت HOUZZ رقابت کنند . دیدگاه MASHABLE، یکی از معتبرترین وبگاه‌های خبری دنیا، در این مورد کاملاً درست است که گفته است “HOUZZ کمک می‌کند که از اقامتگاه خود یک خانه امن و زیبا بسازید” و این کار را به شیوه‌ای زیبا انجام می‌دهد. در دکوراسیون باید به تمامی عناصر کلی خانه مانند اتاق‌ها و کمدها تا جزییاتی مانند گاراژ و سایبان‌ها توجه کرد و با در نظر قرار دادن تمامی اجزا خانه می‌توان منزلی این چنین زیبا ساخت.

فراتر از تصاویر خیره‌کننده موجود در این سایت، یک راهنما نیز وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به موضوعات موردنیاز خود از قبیل کانال مناسب روشنایی، استایل دکوراسیون و غیره دست پیدا کنید.

. BRIGHT BAZAAR

 

BRIGHT BAZAAR، زاییده افکار طراحی به نام ویلی تیلور است، این سایت شبیه به غار علاءالدین است که پر از رنگ‌های زرق‌وبرق دار و طرح‌های معاصر می‌باشد. در این سایت می‌توان فهمید که طراح به‌شدت اعتقاد دارد که رنگ بژ خسته‌کننده است و با ایده ترکیب رنگ‌ها در طراحی‌ها توانسته است فضاهای تمیز شکننده و جذاب را ایجاد کند. در این سایت شما علاوه بر تقویت ایده پردازی می‌توانید تمامی وسایل موجود در این سایت را به‌صورت آنلاین خریداری نمایید، که البته این کار برای ایرانی‌ها کمی سخت بوده و ما بایستی به فروشگاه‌های مبل و دکوراسیون داخلی بسنده کنیم!

 

. COCO LAPINE DESIGN

 

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مندید دیوارها و مبلمان در دکوراسیون منزل بیشتر به چشم بیایند و جلب‌توجه کند، این سایت طراحی، انتخابی بسیار مناسب برای ایده گرفتن است. Coco Lapine DESIGN توسط طراح بلژیکی سارا ون پتهگه ساخته شده است، در Coco Lapine ایده‌های دکوراسیون ساده، مینیمالیستی و تسکین‌دهنده برای فضای پذیرایی در خانه‌های کوچک ارائه‌ شده است.

. STYLE BY EMILY HENDERSON

 

اگر هم شما عمیقاً به دنبال مد و سبک دکوراسیون باشید این سایت انتخاب بسیار مناسبی است. با استفاده از ایده‌های موجود در این سایت با هر توانایی مالی و درآمدی می‌توانید کاملاً مطابق مد روز پیش بروید و دکوراسیون بسیار جذابی را برای اتاق تلویزیون و پذیرایی ایجاد کنید. اگر در جستجوی دکوراسیون برای اتاق پذیرایی هستید – رنگ‌های آبی آسمانی و صورتی پاستل یا یک دیوار و حتی یک میز پر از قاب انتخاب‌های مناسبی برای پیروی از این سبک دکوراسیون هستند – چیدمان شما بستگی به خلاقیت خودتان نیز دارد و درنهایت همه چیز در دستان شماست و می‌توانید این ایده‌ها را بسیار ارتقا دهید.

. MARTHA STEWART

 

نام MARTHA STEWART و دکوراسیون خانه کاملاً با هم عجین شده‌اند. در لیست بهترین سایت دکوراسیون منزل نیز نام این سایت وجود دارد که در آن ترکیبی از تغییرات در دکوراسیون، طراحی و دکور جمع‌آوری ‌شده است. یکی از ساده‌ترین ایده‌های این سایت، بهترین راه برای ایجاد یک آشپزخانه در حاشیه اتاق خواب اصلی است که این ایده مورد اقبال عمومی بسیاری قرار گرفته است و از این قبیل ایده‌های کاربردی و کم‌هزینه و قابل اجرا در این سایت بسیار به چشم می‌خورد ، یکی از ویژگی‌های اصلی این سایت این است که شما هم می‌توانید ایده‌های خود را با دیگران در آن به اشتراک قرار دهید.

شما در این سایت با حجم وسیعی از عکس‌های مربوط به قبل و بعد از طراحی مواجه می‌شوید که تغییرات در آن مکان‌ها باورکردنی نیستند. ما مراجعه به این سایت را به شما توصیه می‌کنیم.

سئو         طراحی سایت خبرگزاری       طراحی سایت فروشگاهی

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

هر جستجو یک حرکت ویژه است. افراد به دنبال حل مشکلات، انجام وظایف یا انجام کاری هستند. پس نوعی از جستجو، همیشه در آن دخیل است. در سال ۲۰۰۹، بیل گیتس در یک مهمانی خصوصی سخنرانی کرد و سخن معروفش را در آنجا بیان نمود: "کلمات کلیدی در آینده جستجو نقش دارند". در رابطه با اینکه چگونه از سئوی کلمات کلیدی بهره ببریم می‌توانید مقاله مورد نظر را مطالعه کنید.

هرچند گیتس در مورد کلمات مردم که در باکس سرچ تایپ می شود صحبت نمی‌کرد، بلکه در مورد اینکه چرا مردم جستجو می‌کنند صحبت می‌کرد. قبل از اینکه بفهمیم چرا جستجو مهم است، باید قدمی به عقب برداریم و بفهمیم که چرا مردم جستجو می‌کنند.

چرا مردم جستجو می‌کنند؟

در روز های ابتدایی شکل گیری امکان جستجو، افراد به دنبال یافتن اسناد و مدارکی بودند که حاوی کلماتی باشد که جستجو می کنند. امروزه، این روش سرچ دیگر منسوخ شده است.

جستجوی امروزی برای حل مشکلات، انجام وظایف، و ارائه راه حل ها است. افراد ممکن است برای یافتن یک پرواز، خرید چیزی، یاد گرفتن آخرین آهنگ تیلور سویفت یا  برای  دیدن عکس‌های گربه ها جستجو کنند ؛ این موارد همگی یک نوع سرچ هستند. یا، همان طور که گیتس اشاره کرده بود،  (کلمات کلیدی) هستند که توسط دیگران جستجو می شوند.

زمانی که یک کاربر جستجو را آغاز می‌کند، در واقع یک سفر را شروع می کند. بازاریابان عاشق صحبت در مورد چیزی به نام "سفر مشتری" هستند که یک توضیح فانتزی برای ارجاع دادن مسیر یک کاربر از آغاز تا پایان جستجو است – که عمدتا شروع سفر مشتری با همین جستجو آغاز می شود.

سفر مشتری به تدریج نقش مهمتری را در حوزه جستجو در دهه گذشته ایفا کرده‌ است. این سفر در ابتدا به عنوان یک قیف به تصویر کشیده می شد که در آن کاربران از آگاهی به سمت خرید حرکت می کنند، که امروزه منسوخ شده است (اگرچه ما هنوز از این قیف برای به تصویر کشیدن اهداف دیجیتال استفاده می کنیم و تحقیقات پرسونای مخاطب را آسانتر می کنیم). در مقاله‌ی افراد چگونه جستجو می کنند به صورت مفصل و اختصاصی در این زمینه صحبت کرده‌ایم.

 

 

اهمیت جست و جو

تکامل جستجو برای سفر مشتری

سفر مشتری امروزی دیگر شکل یک قیف نیست، بلکه بیشتر شبیه به نخ کاموا است؛ که پیچیدگی های مختلف شامل  کانال ها، رسانه ها و دستگاه های گوناگونی که کاربران از آن‌ها استفاده می کنند را شامل می شود.

برای تطابق با این مدل جدید، جستجو باید از کلمات ساده به منظور درک نیت کاربر در هر مرحله از سفر وی، تکامل یابد. سرچ دیگر تنها در مورد کلمات کلیدی نیست، بلکه به ارائه محتوای درست به کاربر در زمان لازم برای انجام کار، اشاره دارد. (مطالعه‌ی مقاله‌ی دیتا اینتری یا چگونگی بهینه کردن محتواهای موجود در سایت

را از دست ندهید.) برای کاربران، اولویت به, کاربردی بودن محتوا برمی گردد. برای بازاریابان اولویت به کاربر و کمک به وی است(و به طور ایده‌آل، تاثیر گذاری بر آن‌ها است).

سفر مشتری امروزی، دیگر بر روی یک وسیله واحد رخ نمی‌دهد. کاربران ممکن است با دستگاه تلفن همراه خود جستجو را آغاز کنند، به تحقیق روی تبلت خود و یا لپ تاپ ادامه دهند و در نهایت از رایانه دسکتاپ در خانه خرید کنند.

جستجو فقط محدود به کامپیوترها یا تلفن‌ها نیست. کاربران اکنون می‌توانند در مورد انواع وسایل، از جمله ساعت‌های مچی، عینک هوشمند، دستیاران صوتی، و حتی وسایل آشپزخانه جستجو خود را انجام دهند. در دنیای امروز حتی در یخچال هم حساب کاربری توییتر را می توان چک کرد. بازاریاب‌ها می بایست از وسایل مختلف ارتباطی و چگونگی اتصال آنها با یکدیگر و نقشی که در تجربه جستجوی کاربر ایفا می کنند، آگاه باشند.

بحث در این مورد همواره پابرجاست؛ اما سئو در دنیای ارتباطی امروز، به آنچه که ما "بازاریابی واقعی" می نامیم تغییر یافته است. امروزه، دوران هک ذهن مشتری، ترفندها و تلاش برای استفاده از الگوریتم های مهندسی معکوس است.

امروزه تمرکز سئو روی موارد زیر است:

  • درک پرسونا.
  • نگرش‌های برگرفته از داده.
  • استراتژی محتوا
  • حل مسائل فنی.

سه عامل مهم در هر استراتژی یا کمپین بازاریابی

یک جستجو هر یک از موارد زیر را شامل می شود:

  • جذب
  • داشتن تعامل
  • تبدیل کاربر به مشتری دائمی.

اما جستجو به شدت بر مرحله اول تمرکز دارد: یعنی جذب.

"اگر محتوای خوبی خلق کنید، مشتری خود به خود شما را پیدا خواهد کرد" شاید این جمله در موارد دیگر مثل جذب افراد برای یک مسابقه بیسبال جواب دهد اما در مورد وب سایت ها این موضوع صحت ندارد. فقط در اختیار داشتن محصول با کیفیت ملاک نیست. شما باید مشتریان را از طریق چندین کانال جذب کنید. به همین دلیل است که با وجود برخی ادعاهای در تضاد با نظر مشتریان، یا آژانس‌های طراحی سایت،, هر صفحه وب در واقع یک صفحه سئو است. اگر یک صفحه وب در جذب بازدیدکنندگان، جذب مشتریان و یا تبدیل آن‌ها به مشتری دائمی دخیل باشد، بخش مهمی از سئو در این صفحه جریان دارد. در زمینه‌ی هر کدام از موارد گفته شده می‌توانید با مشاوران بازاریابی اینترنتی به صورت رایگان مشورت کنید.

 

چرا سئو مهم است؟

کاربران، سفر آن‌ها در اینترنت، سرچ، کلمات کلیدی و غیره به سئو نیاز دارند. کاربران مهم هستند و بسیاری از آن‌ها با یک جستجو سفر خود را شروع می‌کنند، بنابراین جستجو مهم است. اما چرا سئو مهم است؟ سئو فقط یک عامل توسعه دهنده نیست؟ یک ارتباط در این میان وجود دارد؛ آیا گوگل و بینگ نمی‌توانند وب سایت شما را پیدا کنند؟ (مطالعه‌ی مقاله‌ی موتورهای جستجو و ویژگی های آنها خالی از لطف نیست..)

ما این مطلب را با یک نقل قول از گیتس شروع کردیم، اما این گوگل بود که فلسفه گیتس را مورد توجه قرار داد و نه مایکروسافت. مواردی مانند الگوریتم های مرغ مگس خوار ، پاندا ، پنگوئن ، رنک برین ، موبایل گدوم ، موش کور، کبوتر، واحد ها و AMP در اصل همه تلاش های گوگل برای تطبیق الگوریتم جستجوی خود برای انتقال کلمات به افعال و کلمات کلیدی است و کمک به کاربران برای انجام هر کاری که روی آن متمرکز می کنند ( اما این روند آن‌ها آنقدر ها ساده نیستند که بتوانید درک کنید). مقاله‌ی کوتاه مهم ترین الگوریتم های گوگل برای سئو دید بازتری در این زمینه به شما خواهد داد

سئو از روزهای ابتدایی خود فاصله زیادی دارد. مطمئناً، کارهای بیشتری که "باید" توسط تیم توسعه محتوا و سئو انجام شود، وجود دارد  اما اغلب آنها این‌گونه نیستند.

وب سایت‌های امروزی کاربرد بیشتری نسبت به گذشته دارند، و برنامه‌های کاربردی با ویژگی‌های فانتزی بسیاری همراه هستند که همیشه با موتورهای جستجو به خوبی ارتباط برقرار نمی‌کنند (این مزایا و معایب آنهاست). به منظور آنالیز رایگان سئو سایت خود با مشاوران تخصصی سئو رایامارکتینگ در ارتباط باشید.

برنامه جدید سئو

یک سئو خوب نه تنها بر روی محتوا تمرکز دارد، بلکه کمک می‌کند تا:

  • در چندین دستگاه مختلف از یک صفحه خاص به راحتی استفاده کنید.
  • محتوای نامریی برای موتورهای جستجو را از بین ببرید.
  • تنظیمات مناسب برای سرور ایجاد کنید.
  • رسانه‌های اجتماعی، مطالب خلاقانه، تجربه کاربری خوب، جستجوی غیر ارگانیک، و تجزیه و تحلیل را در نظر بگیرید.
  • راه‌هایی برای سرعت بخشیدن به سایت خود پیدا کنید.

یک سئو حرفه‌ای نه تنها کاربر را درک می‌کند، بلکه چشم‌انداز رقابتی نیز دارد. کافی است که فقط هدف کاربران را درک کنید ، بازاریابان جستجو باید درک کنند که سایر گزینه های موجود در حوزه رقابتی شان چیست و چگونه می توانند این شکاف را پر کنند تا یک راه حل بهتر برای سرچ کاربران ارائه دهند.

ما یک مسیر طولانی با وجود کلمات کلیدی برای بازاریابی داریم. برای کمک به توسعه، معماری بهتر اطلاعات، تجربه کاربری، استراتژی محتوا، بازاریابی، شبکه های اجتماعی و تیم‌های رسانه‌ای سئو استفاده از استراتژی های متعدد لازم است. این یک بازی برای ارائه و تسخیر کاربر است؛ چرا که همه در تلاش برای ایجاد بستری هستند که برای موتورهای جستجو و کاربران کارایی دارد. پیشنهاد می‌کنیم در این زمینه مقاله بهبود سئو با کمک محتوا را مطالعه کنید.

داستان‌های احتیاط آمیز زیادی در این حوزه وجود دارد، مانند طراحی سایت یا یک سیستم CMS جدید که باعث می شود ترافیک سایت بیشتر شده/ یا کمتر شود. واقعیت ساده در این رابطه این است که اکثر تغییرات وب سایت این روزها بر سئو تأثیر می گذارد - و تنها به کمک سئو می توان یک تجارت را به نتایج مثبت رساند. مطالعه‌ی 5 راه پیشی گرفتن از رقبا و موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی کمک شایانی در این زمینه به شما خواهد کرد.

بازاریابی

 

چرا جستجو مهم است؟

  • جستجو مهم است چرا که کاربران مهم هستند.

با پیشرفت تکنولوژی، سئو به روش‌های جدید جستجو، وسایل ارتباط جمعی جدید و انواع جدیدی از جستجوها (مانند جستجوی صوتی) سروکار دارد، اما تنها چیزی که ثابت باقی می‌ماند این است که چرا مردم جستجو می‌کنند؛ پاسخ روشن است. در واقع کلمات کلیدی از بین نمی‌روند.

منابعی برای مطالعه بیشتر:

  1. http://webbaz-seo.famblog.ir/post/15
  2. http://seo-webkar.famblog.ir/post/15
  3. http://seowebkar.avablog.ir/post/19/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  4. http://seokaranweb.blogtez.com/post15.php
  5. http://web-seo.bigsite.ir/post-178692.html
  6. http://seo747..com/post/23
  7. http://web-designing-seo.aramblog.ir/post/16

 



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

در اینجا بررسی مختصری از مزایا و معایب هفت موتور جستجو محبوب و چند نکته برای بهینه‌سازی آورده شده است. هنگامی که ما روزانه در آنالیز و بررسی ترافیک " ارگانیک گوگل" یا "یا cpc گوگل - تبلیغات کلیکی" هستیم، فرصت‌های از دست رفته بسیاری در این میان وجود دارد؛ چرا که گاهی اوقات هزاران فرصت دیگر که در اطرافمان وجود دارد را نمی بینیم. از این رو، باید برای آن هزینه‌ای بپردازیم که می‌تواند شرایط بهتری را برای ترافیک سایت و / یا بهبود آن با تلاش کم‌تر ایجاد کند. این مطلب نگاهی به هفت موتور جستجوی معروف (بله، چیزی بیش از یک موتور جستجو معروف بجز گوگل وجود دارد)، و بررسی مختصر آن‌ها دارد.

 

 

گوگل

 

موتور جستجو گوگل

گوگل با در اختیار داشتن بیش از ۷۵ درصد از سهم بازار جستجو، نیازی به معرفی شدن ندارد. با این حال، این موتور جستجو در صدر همه ی  لیست‌های مرتبط با موتورهای جستجو قرار می‌گیرد.

این موتور جستجو به عنوان یک پروژه تحقیقاتی در سال ۱۹۹۶ توسط سرگیی برین و لری پیج عرضه شد و آنها در سال ۱۹۹۹ پیشنهاد 750 هزار دلاری را برای فروش آن ارائه نمودند. این پیشنهاد رد شده، گوگل را در صدر لیست "معاملات تجاری بد" قرار داد. شرکت آلفابت گوگل در حال حاضر حدود ۶۵۰ میلیارد دلار ارزش دارد. گوگل به غیر از توانمندسازی نتایج جستجوی خود، نتایج جستجو را برای طیف گسترده‌ای از موتورهای دیگر ، از جمله Ask.com ارائه می کند.

مزایا و معایب:

جذابیت بالایی که برای قرارگیری در صدر نتایج جستجو گوگل وجود دارد، ترافیک بالقوه ی گسترده ای را ایجاد می کند. عیب آن، این است که هر کسی این ترافیک را برای خود می‌خواهد و در نتیجه جستجوی ارگانیک و جستجوی رقابتی و پرداخت شده آن، هزینه بر تر است. علاوه بر این، بسیاری استدلال می‌کنند که گوگل با امتیاز دهی به واسطه کلیک روی وب سایت‌ها و دستیابی مستقیم به نیازها و مقاصد کاربران، نتایج جستجوی پرداختی را کاهش می‌دهد و رقابت را کم‌هزینه‌تر می‌کند.

 

یوتیوب

 

موتور جستجو یوتیوب

موتور جستجو یوتیوب در سال ۲۰۰۵ توسط PayPal تاسیس شد و یک سال بعد توسط گوگل خریداری شد، و به موتور جستجو دوم محبوب تبدیل گشت. در یوتیوب بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در ماه وجود دارد و هر روز بیش از ۱ میلیارد ساعت ویدیو به کاربران نشان داده می شود (درست خواندید … میلیارد)

اگر در مورد اولین ویدیو آپلود شده در یوتیوب (برای دیدن ویدئو وی‌پی‌ان خود را روشن کنید) کنجکاو هستید (این ویدئو بیش از 108 میلیون بازدید دارد) جالب است بدانید که آن یک کلیپ ۱۹ ثانیه‌ای از یکی از بنیانگذارانش به نام "جاوید کریم" در باغ‌وحش است.

مزایا و معایب:

اگر از جانب گوگل به ماجرا نگاه کنیم، نگاه به این ترافیک زیاد بسیار آسان است، اما برای بازاریابان خطر محسوب می‌شود. استفاده از یوتیوب به عنوان ابزاری برای دریافت ترافیک نمی‌تواند دست‌کم گرفته شود. با این حال، با توجه به اینکه بیش از ۳۰۰ ساعت ویدیو در یوتیوب آپلود می‌شود، استفاده از این موتور جستجو می‌تواند چالش برانگیز باشد.

با توجه به فرصت‌های پرداختی تحت سیستم گوگل ادوردز رقابت با آن هزینه کمتری دارد. به عبارت دیگر، اگر بتوانید توجه کاربران مورد نظر خود را در یوتیوب با تبلیغات شگفت‌انگیز مانند آن‌هایی که توسط GoPro یا Blendtec انجام می‌شوند، جلب کنید، شما می‌توانید تبلیغات ارزانی داشته باشید

 

آمازون

 

موتور جستجو آمازون

آمازون در سال ۱۹۹۵ راه‌اندازی شد و به عنوان یکی از اولین شرکت‌های بزرگ فروش کالا به صورت آنلاین رشد کرد. در ابتدا آمازون، شروع به فروش کتاب به صورت آنلاین کرد، اما به سرعت گسترش یافت. در سال 1999 ، بنیانگذار آن یعنی جف بزوس به دلیل محبوبیت آمازون و در دسترس قرار دادن امکان خرید آنلاین برای مردم، برنده جایزه Times Person of the Year شد.

آمازون آنقدر موفق است که سال گذشته بیش از نیمی از جستجوهای خرید آنلاین را به خود اختصاص داده است. آمازون این موفقیت را با ارائه امکان دسترسی مشتریان به غذاهای تازه ارگانیک با فروشگاه هول فودز مارکت به دست آورد و می توان مطمئن بود که با این روند، همچنان به صعود خود ادامه می دهد.

چه کسی را می توان پیدا کرد که یک رابط بلوتوث با آووکادو تازه و ارگانیک نخواهد؟

 مزایا و معایب:

نکات مثبت موتور جستجو آمازون با گوگل قابل قیاس است. مثلا اگر می‌خواهید ویجت‌های آبی بفروشید و می‌خواهید که افرادی که در جستجوی آن هستند شما را به آسانی بیابند، آمازون گزینه مناسبی در این زمینه است.

در حقیقت، آمازون براساس ارقام، به شما کمک می‌کنند تا در گوگل رتبه‌بندی شده و مشتریان خود را پیدا کنید. اما اگر به سراغ آمازون نروید، موفقیت چندانی به دست نخواهید آورد. عیب آمازون این است که رقابت در آن شدید است، و قیمت‌گذاری در آن برای مقایسه با دیگر فروشندگان مشابه، آسان است. محصولات رقابتی، و هزینه فروش آن‌ها در آن واحد، می‌تواند بسیار پرهزینه باشد.

ورود به مراحل اولیه فروش در آن سخت است، آن هم تنها اگر شما یک محصول منحصر به فرد نداشته باشید؛ چرا که فروش و بازخورد مشتریان برای رتبه‌بندی اهمیت دارد. به همین دلیل، شرکت‌های تاسیس‌شده با محصولات خوب و شهرت کافی می‌توانند جایگاه خود را به خوبی در این سایت حفظ کنند.

همچنین گزینه‌های CPC برای تبلیغ محصول در آمازون وجود دارد. این تبلیغات کمی گران هستند ، اما شما در انتهای چرخه خرید می توانید مشتریان خود را داشته باشید، شاید از خودتان بپرسید که پس واقعا موتور جستجویی در کار نیست؟ خیلی زود است که بگوییم چگونه الکسا جستجو و فروش آمازون را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد، اما این مهمترین بخش ماجرا فروش  و جستجو در این سایت است.

 

موتور جستجو فیسبوک

 

موتور جستجو فیسبوک

در سال ۲۰۰۶، فیس بوک (همانطور که می‌دانیم) متولد شد. از سال ۲۰۰۴ تا آن زمان، فیسبوک تنها برای دانشجویان قابل استفاده بود و در سال ۲۰۰۶، جهانی شد. البته این یک حرکت طبیعی نیست؛ آنهم وقتی که فیسبوک را با دیگر موتور های جستجو مقایسه می کنیم، با این توصیفات اما سال گذشته فیسبوک بیش از 2 میلیارد جستجو در روز داشت که از بینگ پیشی گرفت.

فیس بوک با بیش از ۱.۵ میلیارد کاربر در هر ماه، به مشاغل و تبلیغ کنندگان امکان دسترسی باورنکردنی به بازار را می دهد و شرایط ارائه خدمات و محصولات به افراد مختلف را فراهم می کند؛ به این معنی که به کاربران توصیه می کند که اگر از فلان خدمات استفاده کنند یا فلان محصول را خریداری کنند به نتیجه بهتری می رسند.

مزایا و معایب:

چگونگی نمایش تبلیغات و پیشنهادات در فیسبوک بسیار آشکار است، فیسبوک بزرگترین پایگاه حرفه ای کاربران است که البته این در مورد تمامی پلتفرم های مشابه هم صادق است. بسته به تعداد افراد مورد نظر، هزینه تبلیغ در آن می‌تواند تا چند دلار به ازای هر کلیک بسیار ارزان‌تر از گوگل ادوردز باشد، اما باز هم تبلیغ در آن تا حدی گران است. برخی استدلال می کنند که فیسبوک بازخورد لازم از نظر موفقیت در تبلیغات را ندارد.

این در حالی است که ترافیک از طریق سیستم جستجوی ادوردز با عبارت های جستجو (در گوگل حداقل) یک تناسب ذاتی دارد، بسیاری از تبلیغات فیس بوک بر اساس عناوین مشاغل، مکان‌ها، علایق و دیگر داده‌های خاص به کاربران نشان داده می شود. با این حال، فیسبوک یک رسانه عالی برای دستیابی به کاربرانی است که هیچ آشنایی با شما و خدمات تان ندارند.

می‌خواهید محصول جدیدی را ارائه کنید؟ به واسطه فیسبوک می توانید دفترچه راهنمای الکترونیکی محصول خود را در اختیار کاربرانی قرار دهید که از وجود محصول تان بی خبرند؛ فیس بوک انعطاف زیادی در این زمینه دارد.

در حالی که دسترسی ارگانیک فیسبوک در چند سال اخیر به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده‌است، این پلتفرم می‌تواند منبع خوبی از ترافیک پرداخت‌نشده باشد. یعنی، حصول اطمینان از اینکه شما وفاداری خاصی به یک برند دارید و به طور مداوم در حال تولید محتوای خوب هستید. تعامل سازگار، کلید رتبه‌بندی ارگانیک در این موتور جستجو است.

 

موتور جستجو بینگ

 

موتور جستجو بینگ

موتور جستجو بینگ در سال 2009 جایگزین جستجوی MSN شد. این موتور جستجو در ابتدا تنها ۸.۴ درصد از سهم بازار جستجو را در اختیار داشت و سپس از 10 درصد هم پیشی گرفت و در معامله سال بعد، برای موتور جستجوی یاهو این رقم به 28.1 درصد رسید در سال ۲۰۱۶، آن‌ها AOL را به سایت‌هایی که نتایج جستجو را ارایه می‌دهند، اضافه کردند. این موارد به آن‌ها یک فرصت ویژه داد. آخرین داده‌ها از مایکروسافت نشان می‌دهد که این موتور جستجو اکنون به ۳۳ درصد از جستجوهای آمریکا قدرت می دهد.

موتور جستجو بینگ تلاش های زیادی در فضای تبلیغات برای رقابت با موتور جستجو گوگل انجام داده‌است و تعدادی از ویژگی‌‌های خاص را به آگهی‌های تبلیغاتی خود اضافه کرده است؛ ازجمله بهبود عملکرد AdWords تا تغییرات منطبق با کلمات کلیدی و بهبود گزارشات. روند کار در این موتور جستجو به صورت استاندارد انجام می شود و به مدیرانی که قبلا با AdWords آشنایی دارند، کمک می کند.

مزایا و معایب:

در حالی که موتور جستجو بینگ سهمی که گوگل در بازار موتور جستجو دارد را در اختیار ندارد، اما در بسیاری از کشور ها از جمله ایالات‌متحده و انگلیس قابل توجه قرار می گیرد. استفاده از الگوریتم های آن، به اندازه موتور جستجو گوگل پیچیده نیست و باعث می‌شود که درک، پیش‌بینی، و بهینه کردن با آن، آسان‌تر شود. در حالی که این یک وضعیت پایدار نخواهد بود.

با توجه به ترافیک پایین تر، سئو مثبت در 10 نتیجه جستجو بینگ کم است و الگوریتم های آن  ROI (نرخ بازگشت سرمایه) خوبی را ارائه می کنند. از نظر درج آگهی، سیستم‌های پیچیده تری برای کار با موتور جستجو بینگ وجود دارند؛ اما بینگ به وضوح به سرعت در حال رشد است. با توجه به حجم و سهولت راه‌اندازی کمپین های ادوردز در این موتور جستجو، ایجاد CPC آسان است.

نکته: اینکه تبلیغات کمپین AdWords خود را در بینگ کپی کنید ساده نیست. هر موتور جستجو برای کنترل CPC و مخاطبان خود نیاز به مدیریت مجزا دارد (در نتیجه نرخ تبدیل در آن متغیر است). با این حال ، کپی کردن کمپین‌ها در این موتور جستجو، می تواند روند کار را تا حد زیادی سرعت ببخشد.

برای سایت خود رپورتاژ آگهی هدفمند داشته باشید.

 

موتور جستجو بایدو

 

موتور جستجو بایدو

موتور جستجو بایدو در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و یک موتور جستجوی غالب در چین به حساب می‌آید که بیش از 82 درصد سهم بازاری را در اختیار دارد که گوگل با 0.61 درصد و بینگ با 0.37 درصد در آن بازار حضور دارند.

بنیانگذاران این موتور جستجو، سرمایه گذاری‌های کلانی را در زمینه‌ی هوش مصنوعی انجام می‌دهند. در خارج از چین، بایدو نفوذ اندکی دارد. بایدو در این کشور، ۳.۳ میلیارد جستجو در روز را توسط افراد به خود اختصاص می دهد.

مزایا و معایب:

جنبه منفی موتور جستجو بایدو این است که تنها به یک بازار دسترسی دارد. اما در عین حال بازاری که به آن دسترسی دارد بسیار عظیم است.

براین اساس، درک این مسئله که دسترسی به بازار چین مانند دسترسی به هیچ مورد مشابه دیگر نیست، حیاتی است. تصاویر ، نوشته‌ها و فرهنگ موجود در آن کاملاً متفاوت است و گوگل ترنسلیتی وجود ندارد تا به شما کمک کند مشتریان بیشتری داشته باشید.

برای دسترسی به بازار چین از طریق موتور جستجو بایدو، به کسی که به این زبان صحبت می‌کند و فرهنگ بازاریابی چینی را درک می‌کند نیاز دارید ( آن هم نه فقط یک نفر در یک تیم، این کار نیاز به آموزش طولانی مدت دارد).

به طور کلی ، الگوریتم‌های ارگانیک این موتور جستجو نسبت به موتور جستجو گوگل ساده‌تر هستند و سیستم‌های پرداخت آن‌ها پس از راه‌اندازی ساده‌تر می شوند اما اگر در خارج از این کشور زندگی می کنید ، نصب آن دشوار است.

موتور جستجو یاندکس

شرکت یاندکس در پروژه‌ای که توسط دو برنامه‌نویس روس برای کمک به طبقه‌بندی ثبت اختراعات در سال ۱۹۹۰ تحت نظارت این شرکت آغاز شده‌است، ریشه‌ دارد. اصطلاح یاندکس در سال 1993 تصویب شد كه به معنای " iNDEXer دیگر" بود. دامنه Yandex.ru در سال 1997 راه اندازی شد.

در سال 2011 ، آنها در بورس اوراق بهادار نیویورک با IPO 1.3 میلیارد دلار به بازار آمدند و دومین موتور جستجو بزرگ در آن زمان (بعد از گوگل) بودند. موتور جستجو یاندکس در حال حاضر بیش از نیمی از کل جستجوها در روسیه را تأمین می کند.

 

یاندکس 

 

مزایا و معایب:

همانند بیشتر موتورهای جستجو کوچک‌تر (در مقایسه با گوگل)، ترافیک کمتری برای شرکت یاندکس وجود دارد اما این رقابت هم به صورت ارگانیک و هم به صورت پرداختی پایین‌تر است. الگوریتم هایی که توسط شرکت یاندکس بکار گرفته می‌شوند نسبت به گوگل ساده تر هستند و در نتیجه ارزیابی و بهینه‌سازی آن‌ها آسان‌تر است.

خبر بد: در حالی که الگوریتم های موتور جستجو یاندکس ساده تر هستند، اما آن‌ها عناصری دارند که کار را برای خارجی‌ها دشوار می‌سازند - از جمله ارزش دهی بالاتر بسته به منطقه جغرافیایی کاربر.

بدیهی است که سیستم پرداختی این موتور جستجو انعطاف‌پذیرتر است و در مقایسه با گوگل، فیس بوک و بینگ، ارزان تر است. به عنوان مثال، رتبه‌بندی برای "کازینو" بیش از ۵۵ دلار برای هر کلیک در آمریکا و تنها ۸۰ دلار در روز با یاندکس هزینه خواهد داشت. البته ، این یک کلمه انگلیسی است ، بکار بردن واژه "казино – به معنای کازینو" روسی فقط 1.02 دلار هزینه دارد.

منابع سئو و طراحی سایت:

  1. http://webkaran.irancnblog.com/Post/25/Fixed-website-security-vulnerabilities.html
  2. http://seowebkaran98..com/post/23
  3. http://webdesigner.chatblog.ir/post/19
  4. http://web.chatblog.ir/post/15
  5. https://webdesigner-seokar.weblog.com.co/Post/6/%D8%A8%D9%87%D8%A8%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA.html
  6. http://seokaran-web.niloblog.com/p/14/%D8%B1%D8%A7%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D9%88%D8%A8%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA


:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

میل به زیبایی از ابتدای خلقت در نهاد بشریت وجود داشته و روز به روز بهای بیشتری به آن داده می شود. طراحی سایت سالن زیبایی راه حلی تاثیر گذار و مناسب برای معرفی خدمات قابل ارائه در این مراکز به مخاطبین به شمار می آید. امروزه شیوه های تبلیغاتی مانند استفاده از کاتالوگ و بروشور دیگر اثر گذاری سابق را در بحث تبلیغات و بازاریابی نداشته است. با توجه به میل بازار تبلیغات به سمت اینترنت و دنیای مجازی، صاحبان سالن های زیبایی نیز رو به اینگونه تبلیغات آورده اند و شاهد موفقیت این نوع از معرفی خدمات و تبلیغات می باشند. داشتن سایتی جامع و کامل که به خوبی معرف سالن زیبایی و خدمات قابل ارائه در آن باشد، راهکاری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر و حتی حفظ و نگهداری مشتریان فعلی محسوب می گردد. طراحی سایت سالن زیبایی می تواند قابلیت هایی مانند اطلاع رسانی اخبار، خدمات جدید سالن و تخفیف ها را داشته باشد و با آگاه ساختن مشتریان از شرایط ویژه و خدمات متنوع می تواند در حفظ آن ها گام موثری بردارد.

 

طراحی سایت سالن زیبایی باعث رونق گرفتن کسب و کار سالن های زیبایی شده است البته مطرح شدن از طریق دنیای مجازی به کمک طراحی سایت نیازمند رعایت یک سری استانداردها و نکات می باشد. برای به روز رسانی دائمی اطلاعات و محتواهای موجود در سایت توجه به نیازها و سلایق جامعه اهمیت بسزایی دارد.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

 

طراحی سایت آرایشگاه

با ترویج روش های جدید تبلیغاتی مردم روش های کهنه و قدیمی تبلیغاتی را کنار گذاشته اند. امروزه تبلیغات برای افزایش درآمد بیشتر حرف اول را می زند. البته نه هرگونه تبلیغاتی، تبلیغات باید حرفه ای و به صورت گسترده انجام بپذیرد. شرکت ها، موسسات، تمام سالن های زیبایی، کلینیک های زیبایی یا آرایشگاه ها برای افزایش مشتری و در آمد بیشتر نیازمند تبلیغاتی حرفه می باشد. قدم اول برای تبلیغات حرفه ای تبلیغات اینترنتی اصولی توسط طراحی سایت می باشد. از مزیت های طراحی سایت، تبلیغات بیشتر، شناساندن محصول و یا نحوه عملکرد و کارایی خدمات ارائه شده می باشد که کمک بزرگی به درآمد زایی بیشتر می کند. آرایشگاه ها و یا سالن های زیبایی یکی از مکان هایی هستند که نیازمند طراحی سایت جهت تبلیغات برای شناساندن انواع خدمات خود می باشند. طراحی سایت آرایشگاه از جمله خدماتی می باشد که توسط پرشیاوب طراحی و راه اندازی می شود.

 

مزایای طراحی سایت آرایشی و زیبایی

امکان رزرو آنلاین جهت تعیین وقت قبلی

 برندینگ

 سئو محلی

 افزایش مشتریان از طریق جستجو

 معرفی و ارائه کلیه نمونه کارها

انجام تبلیغات از طریق سئو

معرفی کامل از خدمات و آرایشگاه

قرار دادن آدرس دقیق آرایشگاه توسط نقشه گوگل در سایت

معرفی دقیق کارکنان آرایشگاه و سوابق کاری

افزایش اعتبار شما نزد مشتریان

افزایش بازدید کنندگان وب سایت

 

نکات کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی

در طراحی سایت سالن زیبایی شاید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکات داشتن گرافیک زیبا یا به عبارتی به کارگیری از ترکیب رنگ ها و نقش های جذاب و جالب توجه باشد. رعایت اصول و قواعد زیبایی شناسی و به کار گیری رنگ های هماهنگ و طرح های مناسب و با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اولین گام که جلب نظر اولیه مخاطبین است را به خوبی برداشته و در ادامه با داشتن محتوایی مناسب و خدمات خاص، با کیفیت و با قیمت مناسب می توان مابقی راه تبلیغاتی را با خیالی آسوده طی کرد. استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی امری ضروری می باشد. می توانید نمونه کارهای جدید خود را در قسمت بالای صفحه اول سایت نمایش دهید تا مخاطبین بتوانند نمونه تصاویر را آنلاین مشاهده کنند و تصمیم گیری نمایند. در طراحی سایت سالن زیبایی قسمتی با عنوان معرفی را برای آشنایی مخاطبین و مشتریان با شما، سابقه فعالیت، معرفی مدیریت و همکاران سالن، تقدیرنامه ها و گواهینامه ها و. اختصاص دهید.

 

در بخش اطلاعات تماس شماره تماس ها، آدرس به همراه نقشه دقیق محل قرار گیری سالن و همچنین آدرس پست الکترونیکی قرار می گیرد. ضمنا برای این بخش می توانید امکان پرسش سوالات به صورت آنلاین را نیز طراحی نمایید. در نظر گرفتن بخشی با عنوان رزرو آنلاین نوبت از قابلیت سایت های خوب و با کیفیت به شمار می آید. رزرو آنلاین نوبت برای انواع خدمات در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اعتبار سایت و سالن را افزایش دهد. با امکان گرفتن وقت به صورت آنلاین برای مشتریان در هر ساعت از شبانه روز دغدغه تماس در ساعات کاری و برخی مشکلات مانند تداخل وقت ها رفع خواهد شد. بخش دیگر خدمات می باشد که در این قسمت خدماتی که در سالن ارائه می شود به صورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای هر عنوان توضیحاتی در مورد نحوه کار و مواد مورد استفاده و تصویر نمونه ای از کارها درج می گردد.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

از دیگر عنوان های کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی بخش اخبار و مقالات می باشد که در آن آخرین اطلاعات و اخبار دنیای مد و زیبایی و مباحث بهداشتی و آرایشی از سر تا سر دنیا را می توان درج نمود. علاوه بر تصاویری که در صفحه اصلی سایت قرار می دهید می توانید در بخش گالری تصاویر نیز به صورت طبقه بندی شده آرشیو تصاویر مربوط به هر کدام از خدمات را قرار دهید. در قسمتی با عنوان فیلم های آموزشی می توان فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف مثلا آموزش انواع بافت، گریم، شینیون و. را قرار دهید که این بخش نقش بسیار موثری در افزایش بازدید از سایت نیز خواهد داشت. طراحی سایت سالن زیبایی راهی عالی برای اطلاع رسانی اخبار مربوط به تخفیف ها و جشنواره ها می باشد. عموما صاحبان سالن های زیبایی زمان هایی از سال برای جلب نظر مشتریان اقدام به ارائه تخفیفاتی مناسبتی نموده که از طریق سایت می توان اطلاعات کامل را در اختیار علاقمندان گذاشت.

در نظر گرفتن بخشی خاص برای عروس می تواند از جذابیت های سایت به شمار آید. این روزها افرادی که در تدارک مراسم عروسی هستند بیشترین بررسی را از طریق سایت ها انجام می دهند. با داشتن اطلاعات کامل در مورد پکیج عروس و قرار دادن نمونه کارها در این قسمت می توانید نظر بسیاری از این افراد را به خود جلب نمایید.یکی از ایده های خوب در طراحی سایت سالن زیبایی می توان به طراحی صفحه اختصاصی برای هر کدام از پرسنل اشاره کرد که ضمن معرفی و نمونه سوابق کاری، امکان ارتباط و دریافت مشاوره از آن ها میسر باشد. قرار دادن بخش نظرسنجی در سایت می تواند ضمن کمک به بهبود کیفیت کارها، حس اعتماد در مخاطبین را نیز افزایش دهد.

وب سایت یک سالن زیبایی باید حس اعتماد را در مشتریان بیدار کند

پایه و اساس یک وب‌سایت سالن زیبایی و آرایشی؛ ساختن و معرفی سبک کاری ویژه و شخصیت برند خاص شما به مشتریان شماست. دنیای وب با طراحی وب سایت سالن زیبایی به‌طور اختصاصی به شما کمک می‌کند تا اطمینان پیدا کنید که پیامی را که می‌خواهید از طریق فضای وب انتقال دهید، به‌درستی و کامل به مشتریان شما برسد. دنیای وب به شما کمک می‌کند تا با طراحی وب سایت سالن زیبایی خاص و مناسب و  بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، تمام نیازهای مشتریان را پوشش دهید و برند و کسب‌وکار خود را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به آن‌ها نشان دهید. دنیای وب  در کنار شماست تا مشتریان را  با  ایجاد حس اعتماد و اطمینان از طریق ساختن تصویر کاملی از نمونه کارها، محتوای خوب، روندهای معمول، خدمات آنلاین و توجه به اصول طراحی و زیبایی‌شناسی، به سالن خود جذب کنید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت سالن زیبایی

 مانند سایر سایت ها در طراحی سایت سالن زیبایی نیز داشتن پنل مدیریتی با قابلیت مناسب برای مدیریت سایت و به روزرسانی اطلاعات و اعمال تغییرات نیاز اصلی سایت می باشد. توجه به بهینه سازی یا همان بحث سئو سایت از دیگر نکات کلیدی در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد به گونه ای که با رعایت موارد لازم برای بهبود سئو سایت هنگامیکه شخصی در مورد سالن زیبایی یا موارد مشابه در موتورهای جستجوگر مختلف جستجو می کند، سایت در صفحات اولیه قرار داشته باشد تا احتمال بازدید از سایت افزایش یابد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن سایت که امکان مشاهده مناسب سایت از طریق گوشی تلفن همراه و تبلت میسر گردد، از نکات قابل توجه دیگر در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

سلام، امروز می‌خواهیم درباره تاثیر تبلیغات در سئو با شما صحبت کنیم. آیا تاثیر تبلیغات بر روی نتایج سئو مثبت می‌شود یا منفی؟ چه کارهایی انجام دهیم که تبلیغات بر روی سئو وب سایت اثر منفی نگذارد.

برای بررسی تاثیر تبلیغات در سئو به این سوالات توجه کنید:

آیا آگهی‌های کناری صفحات، دکمه‌های اشتراک گذاری و سایر تبلیغات که گاها برای خواننده مزاحمت ایجاد می‌کند، در رتبه بندی صفحه و سئو سایت تاثیر می‌گذارد؟

آیا گوگل این بنرها را درک می‌کند؟

آیا سایت‌ها باید از استفاده زیادی آن‌ها خودداری کنند؟

بهترین طرح تبلیغاتی برای پست‌های وبلاگ چیست؟

تاثیر تبلیغات در سئو

به طور کلی ستون‌های فرعی تبلیغات دیگر تاثیری بر روی سئو سایت شما ندارند. این تبلیغات مزاحم، تجربه کاربری را تحت تاثیر قرار می‌دهد و گوگل آن‌ها را مجازات می‌کند.

گوگل یکی از بزرگترین بسترهای تبلیغات در جهان است. گوگل به خوبی می‌داند که شما برای تبلیغات جهت افزایش درآمد خود استفاده می‌کنید. امروزه بسیاری از سایت‌ها به کمک تبلیغات درآمد کسب می‌کنند.

اگر محتوای شما به اندازه کافی کاربر را برای ماندن در سایتتان ترغیب نمی‌کند، احتمالا لازم می‌دانید از تبلیغات یا پاپ آپ استفاده کنید. برای استفاده از آن تمامی نکات ذکر شده را رعایت کنید. پاپ آپ‌ها پنجره‌های کوچکی در سایت هستند که به زبان جاوا اسکریپت ساخته می‌شوند. پاپ آپ‌ها حاوی محتوای تبلیغاتی هستند که معمولا به محض ورود کاربر فعال می‌شوند. آن‌ها معمولا مزاحم‌هایی هستند که حوصله کاربر را سر می‌برند و اگر به راحتی بسته نشوند ممکن است کاربر به طور کل از سایت خارج شود. منفی بود تاثیر تبلیغات در سئو توسط پاپ آپ‌ها برای صاحبان سایت مشخص است.

گوگل، UX خوب را تشخیص می‌دهد. برخی از تبلیغات واقعا مزاحم هستند. پنجره‌های باز شونده، مناطق خاکستری مجازی هستند که از طرف گوگل مجازات نمی‎شوند.

محتوایی با ماهیت تبلیغی در صفحه سایت

به نظر ما سایت‌هایی که ۱ یا ۲ تبلیغ یا در برخی از مواقع ۳ تبلیغ در صفحات خود دارند، از ظاهر و محتوای بهتری بهره‌مند می‌شوند. گوگل ترجیح می‌دهد سایت‌هایی را که دارای تبلیغات زیادی باشند، یا تبلیغات آن‌ها به قدری برجسته باشند که مخاطب را به هدف نرساند، را نادیده بگیرد.

توصیه ما این است که برای منفی نشدن تاثیر تبلیغات در سئو حدود ۳۰% از محتویات صفحه را برای  تبلیغات در نظر بگیرید و ۷۰% باقی مانده را برای محتوای اصلی تمرکز داشته باشید. در این صورت گوگل به فکر مجازات سایت شما نمی‌افتد.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که در صورت استفاده از تبلیغات، سعی کنید از تبلیغات گیج کننده استفاده نکنید. این تبلیغات نباید مخاطب را از محتوای اصلی صفحه دور کند. اگر محتوای اصلی و تبلیغ تفاوت زیادی با هم داشته باشند، خود یاعث بروز یک مشکل می‌شود.

چند نکته برای استفاده از تبلیغات پاپ آپ بدون این که به سئو سایت شما آسیب برسد

در قدم اول در نظر داشته باشید که سئو با پاپ آپ میانه خوبی ندارد. کاربران همیشه از باز شدن پاپ آپ در لحظه ورود به سایت‌ها ناراضی هستند. به طوری که با دیدن آن سریعا سایت را بسته و به سراغ نتیجه بعدی از جستجوی خود می‌روند.

به نحوه نمایش تبلیغات در موبایل توجه کرده‌اید؟ اگر با هر تبلیغاتی که به صورت pop-up در موبایل نمایش داده می‌شود، دسترسی کاربر را از محتوای اصلی محدود کنید، شاید او دیگر به سایت شما سر نزند.

مطمئنا شما هم علاقه‌ای ندارید به محض ورود به یک سایت مجبور به پر کردن فرم خبرنامه شوید. ما پیشنهاد می‌کنیم که این پاپ‌آپ‌ها را با کلید کردن کاربر بر روی فضای خاصی فعال کنید. اما باید دقت داشته باشید که آن‌ها را بتوان به راحتی بست و سایز آن‌ها به قدری باشد که کل صفحه اصلی را پوشش ندهند.

از تبلیغاتی که در گذشته توسط گوگل مجازات شده، استفاده نکنید.

اگر مطمئن نیستید که تبلیغات نمایشی شما برای کاربر مزاحم است یا خیر، سعی کنید از تبلیغاتی که تمام صفحه را پوشش می‌دهند و صفحه خوش‌آمد گویی را حذف کنید. این صفحات می‌توانند UX صفحه شما را ضعیف کنند.

پنجره‌های بازشو، تبلیغات بنری، اسلایدها، برگه‌ها و … را تا اندازه‌ای که رابط کاربری را راحت می‌کند، استفاده کنید.

اگر برای استفاده از یک پاپ آپ اصراری دارید، پیشنهاد می‌کنیم آن را مجدد طراحی کنید تا کمترین مزاحمت را برای محتوای اصلی داشته باشد. برای نمایش این پاپ آپ هم فکری داشته باشید. باز شدن آن به محض ورود کاربر زمان مناسبی نیست.

فکر می‌کنم از تاثیر تبلیغات در سئو نکاتی را متوجه شده‌اید. حال دیگر تصمیم با خودتان است که از آن در کجای سایت و به چه میزانی استفاده کنید. همیشه به قابل دسترس بودن اطلاعات سایتتان توسط کاربر فکر کنید. آن‌ها هم با کامپیوتر و هم با موبایل از سایت شما بازدید می‌کنند.

منابع برای مطالعه بیشتر:

https://tejarat-farda.novinblog.net/

http://web24.novinblog.net/

http://webdar24.novinblog.net/

http://webkar.novinblog.net/

https://online-tejarat.novinblog.net/

http://seo-webdesign.atizo.se/

http://tejarat-online.atizo.se/

http://webinja.atizo.se/

http://webkaran.atizo.se/

http://tejarat-farda.atizo.se/

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین مداربسته برای منزل یکی از بحث هایی است که برای افزایش امنیت محیط های مسکونی در میان ساکنین یک ساختمان یا یک مجتمع مسکونی اتفاق می افتد. سوال اصلی چنین جمع هایی این است که کدام یک از انواع دوربین مدار بسته برای استفاده در منزل مناسب است؟ اگر تا به حال وسیله ای از حیاط منزل شما دزدیده شده است! رانندۀ سر به هوایی با ماشین شما که جلوی در خانه خود پارک کرده‌ بودید، برخورد و فرار کرده باشد! به احتمال زیاد الان در زمره افرادی هستید که برای ارتقای امنیت محل سکونت به دنبال دوربین مدار بسته برای منزل خود میباشید و در عین حال چیز زیادی از آن نمیدانید. مسلما داشتن شاهد صادقی مانند دوربین مدار بسته برای منزل ارزش سرمایه گذاری کردن را دارد و بنابراین در این مقاله میخواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین دوربین مدار بسته برای منزل خود انتخاب کنید.

این دستگاه های کوچک که هر روز هوشمندتر میشوند طوری طراحی شده اند که در شرایط آب و هوایی مختلف مانند برف، باران، دمای هوای بالا یا پایین مقاومت کافی را داشته باشند و این موارد تاثیر بر عملکرد آنها نداشته باشد. به طور کلی نوعی از دوربین مدار بسته برای منزل مناسب است که در وهلۀ اول بی سیم بوده و علاوه بر آن قابلیت ارسال تصویر از طریق اینترنت را داشته باشد. از آنجایی که امروزه وجود شبکه های وای فای در منازل امری عادی به حساب می‎آید؛ وجود چنین قابلیتهایی در دوربین مدار بسته برای منزل شما این امکان را فراهم میکند که به صورت زنده و آنلاین شرایط حاکم بر محل سکونت خود را بررسی کنید.

دوربین مداربسته برای منزل

دیگر ویژگی مهمی که میتواند در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل شما تاثیر به سزایی داشته باشد، قابلیت ارسال هشدار به تلفن همراه شما است. بر اساس این ویژگی و تنظیمات انجام شده هنگامی که شی یا فردی در منطقۀ تنظیم شده و در محدودۀ دید دوربین حرکت کند پیام هشداری برای شما فرستاده میشود یا در بعضی دوربین ها قابلیت ضبط ویدیویی صحنه وجود دارد. در دستگاههای پیشرفته‌تر حتی این امکان وجود دارد که با استفاده از میکروفن و بلندگوهای تعبیه شده در فضای بیرونی محل سکونت شما هنگامی که پیام هشدار را دریافت کردید توسط تلفن هوشمندتان با فردی که در آن محوطه قرار دارد و سنسور هشدار را فعال کرده صحبت کنید.

بدین ترتیب با انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل خود میتوانید به آسانی و با خیال راحت بر اتفاقات جاری در خانه و حوالی آن مسلط باشید، بدون اینکه حتی نیاز به حضور فیزیکی در خانه باشد. توجه داشته باشید که بعضی از دوربین ها صرفا برای استفاده در محیط داخلی و سربسته مناسب هستند و بعضی دیگر برای فضای بیرونی طراحی شده اند. در این بین دوربین هایی وجود دارند که میتوان آنها را هم در منزل و هم در محیط بیرونی آن استفاده کرد.

دوربین های مدار بسته که در فضای بیرونی قرار دارند چطور کار میکنند؟

اگر به دنبال دوربین مداربسته برای منزل و به خصوص فضای بیرونی محل سکونت خود هستید. شاید بد نباشد که با طرز کار آنها آشنایی داشته باشید. بیشتر دوربین های مدار بسته امنیتی که در فضای بیرونی خانه یا ساختمان نصب میشوند بی‌سیم بوده و از شبکه رادیویی وای فای استفاده میکنند تا به شبکه خانگی شما متصل شوند. با این کار و با استفاده از اپلیکیشنی که بر روی تلفن همراه شما نصب میشود این امکان را فراهم میکنند تا از هر جایی که هستید که تصاویر آنها دسترسی داشته باشید. اما علاوه بر این مدلها موارد دیگری هم هستند که به کابل و سیم نیاز داشته و از فناوری‌های دیگری مانند اترنت، بلوتوث، اینترنت مرکزی ساختمان و مانند آن برای اتصال به اپلیکیشن و تلفن همراه شما استفاده میکنند.

در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل خود باید به شرایط نصب آن هم توجه داشته باشید. همانطور که از نامش پیداست دوربین نصب دوربین‌های بی سیم  از همتاهای سیم دار آنها ساده تر است. بدیهی است که برای نصب این دوربین ها نیاز به کابل کشی ندارید. از سوی دیگر مجبور نیستید آنها را نزدیک پورت اترنت نصب کنید بنابراین در جانمایی این دوربین ها با مشکل کمتری مواجه خواهید شد. در مقایسه با انواع دیگر دوربین مدار بسته برای منزل، نصب دوربین های وای فای که با باتری کار میکنند از همه ساده تر است. تا وقتی که در محدوده پوشش دهی روتر شما قرار دارند میتوانید به راحتی آنها را هر جایی نصب کنید؛ بدون آنکه نگران کابل کشی یا اتصال آنها به منبع برق باشید. این دوربین ها معمولا از باتری های قابل شارژ استفاده میکنند که به راحتی قابل تعویض شدن هستند. از سوی دیگر این نقطه قوت آنها در عین حال نقطه ضعف هم به حساب می‌آید، زیرا دانما نیاز به تعویض و شارژ باتری ها دارید و در نظر داشته باشید که این باتری ها در هوای سرد سریعتر تخلیه میشوند. نصب دوربین هایی که با بلوتوث کار میکنند هم ساده است اما مشکل اینجاست که برای اتصال آنها باید در شعاع 13 متری آنها باشید.

توجه داشته باشید که اگر انتخاب نهایی شما در مورد دوربین مدار بسته برای منزل دوربین بی سیم است؛ دوربینی را انتخاب کنید که یا به باند رادیویی 2.4 گیگاهرتز یا 5 گیگا هرتز متصل شود. اگر سیگنالهای شبکۀ وای فای خانگی شما ضعیف است بهتر است از یک تقویت کننده سیگنال یا wireless range extender استفاده کنید.

کیفیت تصویر

اگر کیفیت تصویر دوربین مدار بسته برای منزل شما به قدر کافی خوب نباشد و تصویر واضحی از آنچه که پیرامون محل زندگی شما میگذرد نشان ندهد، عملا بلا استفاده است. دوربینی که کیفیت تصویر آن 720p است تصویر مناسبی را ارائه میکند. اما مشخصا دوربینی که کیفیت تصویر آن 1080p باشد علاوه بر اینکه تصویری با کیفیت بالاتر نمایش میدهد، جزئیات بیشتری را هم فراهم میکنند. میتوان گفت کیفیت تصویر 1080محبوب ترین رزولوشنی است که معمولا افراد در مورد دوربین مدار بسته برای منزل خود انتخاب میکنند. به علاوه نیاز به فضای ذخیره سازی خیلی زیادی ندارد و با کیفیت خوبی از طریق تلفن، تبلت، مانیتور کامپیوتر شخصی و تلویزیون دیده میشود.

دوربین های پیشرفته تری هم هستند که کیفیت تصویر 4K ارائه دهند. اما در وهلۀ اول برای اینکه به خوبی کار کنند باید شبکۀ اینترنت خانگی شما سرعت بالا و سیگنالهای قوی داشته باشد. در غیر اینصورت تصویر دریافتی  شما با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد. از دیگر نقاط ضعفی که ممکن است با انتخاب این دوربین مدار بسته برای منزل خود داشته باشید نیاز به فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد و متعاقبا هزینه بالایی که بابت آن متحمل میشوید است.

بیشتر بخوانید: دوربین مداربسته   هایک ویژن ،       نمایندگی هایک ویژن    ،     پشتیبانی هایک ویژن

دوربین مداربسته منزل

ویژگی های مهم دیگر

علاوه بر کیفیت تصویر هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل، باید به زاویه دید آنها هم توجه داشته باشید. همچنین قابلیت دید در شب از ویژگی‌های مهم و مفید دوربین مدار بسته برای منزل به شمار می‌آیند. بیشتر دوربین‌ها از ال ای دی‌ های IR یا مادون قرمز برای ارائه تصویر سیاه و سفید در شب استفاده میکنند. اما تعداد دیگری هم هستند که با استفاده از نور سفید حتی در شب و نور کم هم تصویر تمام رنگی ارائه میدهند. بهتر است دوربینی انتخاب کنید که در هنگام تاریکی و نور کم تا شعاع حداقل 12 یا 13 متری دوربین را پوشش بدهد.

تشخیص صدا و حرکت

هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل باید نیازهای خود را به طور کامل شناسایی کنید تا بتوانید بهترین مورد را خریداری کنید. برخی از دوربین‌هایی که در فضای بیرونی محل سکونت نصب میشوند به حسگرهای حرکت و صدا مجهز هستند. هر گونه حرکتی که در محوطۀ تنظیم شده صورت بگیرد موجب تحریک این سنسورها میشود. در ادامه این حسگرها به دوربین دستور ضبط ویدیو و گاها ارسال پیام هشدار را میدهند. این پیام هشدار میتواند از طریق پیامک، ایمیل یا زنگ زدن به تلفن همراه شما صورت بگیرد.

اگر بخواهید لایه امنیتی دیگری به سیستم امنیتی محل سکونت خود اضافه کنید. میتوانید دوربین مدار بسته برای منزل با قابلیت تشخیص صدا تهیه نمایید. با این ویژگی اگر شخصی بیرون از محدودۀ لنز دوربین یا سنسورهای حرکتی باشد، با استفاده از حسگرهای صدا باز هم متوجه حضور آنها می‌شوید. توجه داشته باشید که میزان حساسیت این سنسورها باید به گونه‌ای تنظیم شود که صدای حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه، ماشین‌های پر سر و صدا و صداهای تصادفی دیگر موجب تحریک سنسور نشوند. در بیشتر موارد وقتی دوربین مدار بسته برای منزل شما مجهز به میکروفن و سنسور صوتی باشد، به بلندگو هم مجهز بوده و امکان برقراری صدا را به صورت دوطرفه فراهم میکند. بدین ترتیب میتوانید با فرد یا افرادی که در آنجا حضور دارند گفتگو کنید.

 

فضای ذخیره‌سازی

از دیگر نکات مهمی که هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل باید به آن توجه کنید، فضای ذخیره‌سازی است. کاملا مشخص است که ویدیوهای ضبط شده نیاز به فضایی برای ذخیره شدن دارند تا امکان دسترسی مجدد به آنها فراهم باشد. راه‌های زیادی برای ذخیره‌سازی این ویدیوها وجود دارد. به صورت معمول برای صرفه‌جویی در هزینه این ویدیوها تا مدت مشخصی مثلا 30 روز نگهداری میشوند و پس از آن ویدیوهای قدیمی پاک شده و ویدیوهای جدید بر روی آنها ضبط شده یا به اصطلاح overwrite میشوند.

در بعضی از دوربین‌ها امکان تعبیۀ کارت حافظۀ SD وجود دارد. اما مشخصا ظرفیت این نوع حافظه محدود است. هاردهای اکسترنال محبوب‌ترین نوع فضای ذخیره‌سازی در زمینه دوربین مداربسته برای منزل به شمار میروند.

البته باید بدانید که در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل و ذخیره‌سازی تصاویر آن، معمولا به NVR یا DVR هم نیاز دارید. NVR  شکل کوتاه شدۀ عبارت Netwrok Video Recorder به معنای ضبط کننده ویدیو تحت شبکه میباشد. ضبط کننده NVR  با استفاده از شبکۀ اینترنت، تصاویر ویدیویی را به صورت مستقیما و با استفاده از کابل Cat5 یا Cat6 ضبط می‌کنند. NVR همراه با دوربین‌های مداربسته تحت شبکه IP  به کار می‌رود. به علاوه دو نوع NVR وجود دارد. PoE ، که عموماً با پورت های اترنت (Ethernet) به دوربین‌های PoE متصل میشوند. NVR وای فای (WiFi) که قابلیت اتصال به درگاه NO  را دارند تا امکان اتصال دوربین به صورت بی‌سیم فراهم شود.

نوع دیگر ضبط کننده‌های دیجیتال،DVRها هستند. DVR شکل کوتاه شدۀ عبارت (Digital Video Recorder) است. DVRها به وسیلۀ کابل‌ها و اتصالات کواسیکال تصاویر ویدیویی را ضبط کرده و پیش از ارسال از طریق سیگنال دیجیتال آنها را فشرده می‌کنند. ضبط کننده دیجیتال DVR با دوربین مدار بسته آنالوگ سازگار است.

هزینه

مسلما هزینه از عوامل مهم دیگر در انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل به شمار میرود. بهتر است بدانید که دوربینهای مدار بسته که قابلیت نصب در محیط خارج از منزل را دارند، نسبت به همتایان خود که در محیط سربسته نصب میشوند، گرانتر هستند. مشخصا دوربین ها با ویژگیهای مختلف در بازۀ قیمتی مختلفی وجود دارند که هر یک از آنها میتوانند خدمات مناسبی را ارائه دهند. اما در نظر داشته باشید که هر چقدر دوربین مدار بسته برای منزل شما هوشمندتر باشد، نیازمند پرداخت هزینۀ بیشتری خواهید بود. مجهز بودن دوربین به ویژگی‌هایی مانند  حسگر حرکتی یا صوتی، تشخیص چهره، اتصال سلولی، ضبط ویدیو به صورت time-lapse ، ویژگیهای مربوط به فضای ذخیره‌سازی، قابلیت اتصال باتریهای شارژی و مانند آنها موجب بالاتر رفتن قیمت و هزینۀ پرداختی شما میشوند.

کلام آخر

اولین گام انتخاب بهترین دوربین مدار بسته برای منزل، شناسایی نیازها و خواسته‌هایتان است. سپس با اندکی آشنایی با ویژگیهای مختلف دوربینهای مدار بسته، مانند مواردی که در این مقاله ذکر شد؛ میتوانید بهتر تصمیم‌گیری کنید. یکی دیگر از روشهایی که سریع و مطمئن تر شما را به انتخاب دوربین مدار بسته برای منزل هدایت میکند، کمک گرفتن از متخصصان و نمایندگان فروش این محصولات میباشد. بسیاری از شرکت‌ها مانند مهرتجارت به صورت رایگان در این زمینه به شما مشاوره میدهند و شما تا رسیدن به گزینۀ مورد نظرتان همراهی میکنند.

بیشتر بخوانید :  دوربین مدار بسته   ، دوربین مداربسته اصفهان،   دوربین مداربسته شیراز  ،  دوربین مداربسته برای منزل



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 | نظرات ()