نوشته شده توسط : جعفر
 

دوربین مداربسته داهوا در روزهای منتهی به سال نو یکی از محصولات پرمصرفی است که مردم از آن برای افزایش امنیت محل کار، زندگی و... پیش از سفرهای نوروزی‌شان از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

داهوا به‌نوعی یکی از محبوب‌ترین برندها است و شاید بتوان گفت داهوا محبوب‌ترین تولیدکننده‌ی سیستم‌های حفاظتی در میان مردم، به‌ویژه در کشور ایران است و نمایندگی داهوا در ایران فروش چشمگیری دارد.

معرفی برند داهوا

شرکت داهوا فعالیتش را از سال ۲۰۰۱ با تولید دوربین‌های مداربسته، دستگاه‌های ضبط‌کننده، هاردها، کنترلرها و هوشمندسازی منازل آغاز کرد..داهوا اولین شرکتی است که توانست دستگاه‌های ضبط‌کننده‌ی هشت‌کاناله را با قابلیت پخش واقعی در سراسر جهان تولید کند. این شرکت بیشتر تمرکز خود را روی تحقیق و توسعه گذاشته است و نمایندگی و شرکت داهوا در سال ۲۰۰۱ و در همان آغاز کار، فعالیتش را در بخش توسعه و تحقیق افزایش داد؛ به‌گونه‌ای که در سال ۲۰۱۴، میزان ۱۰ درصد از درآمدهای خود را به‌صورت رسمی به این موضوع اختصاص داد و هرساله این مبلغ را صرف تحقیقات و توسعه‌ی محصولات خود می‌کند. به‌همین‌دلیل، داهوا درزمینه‌ی تولیدات خود، شرکتی پیشرو در سراسر جهان به‌شمار می‌آید. برند داهوا (DAHUA) برندهایی را نیز به‌عنوان زیرمجموعه خود دربر می‌گیرد که از میان آن‌ها می‌توان به کوپر داهوا و ایزی آی‌پی اشاره کرد که در بازار جهانی، به‌ویژه ایران، بسیار محبوب هستند.

برند داهوا در چه کشورهایی فعالیت می‌کند؟

برند داهوا به‌سبب کیفیت کم‌نظیرش توانسته است برند خود را در سرتاسر جهان گسترش دهد و محصولاتش را به سرتاسر دنیا صادر کند. محصولات داهوا در بیش از ۱۸۰ کشور جهان فروخته می‌شود؛ اما به‌طور رسمی در ۳۵ منطقه نمایندگی فروش دارد که در بین آن‌ها می‌توان نمایندگی داهوا در ایران را نام برد. این گستردگی جغرافیایی سبب شده است داهوا فروش چشمگیری در سرتاسر جهان تجربه کند و طبق آمار موجود، بتواند خود را به رده‌ی دوم دوربین‌های مداربسته‌ی پرفروش‌ در سراسر جهان برساند.

 

مزایای دوربین‌های داهوا

شرکت داهوا دوربین‌های مداربسته خود را با مزایای زیادی به بازار روانه می‌کند که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • استفاده از کابل‌های ارتباطی بهینه در ساختار دستگاه‌ها
  • کیفیت تصاویر چشمگیر دوربین‌های مداربسته داهوا
  • استفاده از تکنولوژِی 4K در ساختار دوربین‌ها و دستگاه‌ها
  • استفاده از تکنولوژی Auto Tracking  
  • بهره‌گیری از تکنولوژی Starlight برای تصاویر رنگی در شب

داهوا چه محصولاتی تولید می‌کند؟

فعالیت‌های اصلی داهوا در حوزه‌ی سیستم‌های نظارت تصویری در سراسر جهان است و اکثر تولیدات این شرکت در همین حوزه هستند. درادامه، محصولات تولیدی این شرکت را بررسی می‌کنیم که در سراسر جهان فروخته می‌‌شوند. شما می‌توانید این محصولات را از فروشگاه داهوا تهیه کنید.

دوربین‌های مداربسته HD) HDcvi) داهوا

دوربین‌های HD تولیدی برند داهوا همگی از سیگنال تصویر CVI بهره‌مند هستند که سیگنال اختصاصی برند داهوا است. این دوربین‌ها ازطریق کابل‌های کواکسیال می‌توانند تصاویر را به دستگاه‌های دی وی آر انتقال دهند. همچنین، برق این دوربین‌ها ازطریق اداپتور تأمین می‌شود. این دوربین‌ها به‌تنهایی نمی‌توانند تصاویر دریافتی خود را پردازش کنند و تنها وظیفه‌ی ثبت تصاویر را برعهده دارند.

دوربین‌های مداربسته تحت شبکه داهوا

دوربین‌های مداربسته تحت‌شبکه دوربین‌هایی هستند که هرکدام از آن‌ها به‌تنهایی این قابلیت را دارند که تصاویر را ثبت و پردازش و حتی برخی از آن‌ها در حافظه‌‌های رم‌ میکرو اس‌دی یا دستگاه‌های ان وی آر ذخیره کنند. دستگاه‌های ان وی آر داهوا تصاویر را ازطریق کابل‌های شبکه از این دوربین‌ها دریافت می‌کنند.

دستگاه دی وی آر (ایکس وی آر) داهوا

دستگاه‌های ایکس وی آر داهوا تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته HD) HDcvi) داهوا را در خود پردازش و ذخیره می‌کنند. همچنین، دستگاه‌های تولیدی این شرکت این قابلیت را دارند تا تصاویر دوربین‌های سایر شرکت‌ها ازجمله ‌هایک‌ویژن و دوربین‌های ای HD و آنالوگ را در خود پردازش و ذخیره کنند. همچنین، دستگاه‌های داهوا می‌توانند تصایر دوربین‌های تحت‌شبکه را نیز در خود ذخیره کنند؛ به‌همین‌دلیل، به آن‌ها ایکس وی آر نیز می‌گویند.

دستگاه ان وی آر داهوا

دستگاه‌های ان وی آر داهوا ویژه‌ی دوربین‌های مداربسته تحت‌شبکه هستند که می‌توانند تصاویر این دوربین‌ها را ازطریق کابل‌های شبکه دریافت و ذخیره می‌کنند. یکی از تفاوت‌های بزرگ محصولات تولیدی داهوا با سایر شرکت‌ها این است که برخی از تولیداتش می‌توانند صدا را ذخیره کنند و همگی میکروفون داخلی دارند. در‌حال‌حاضر، این تفاوت در تعداد زیادی از دوربین‌های تولیدی شرکت داهوا وجود دارند.

دیگر محصولات شرکت داهوا عبارت‌اند از: تجهیزات شبکه، کنفرانس ویدئویی، پهپاد، دزدگیر اماکن، آیفون‌های تصویری، دوربین‌های حرارتی و نرم‌افزار‌های ویژه برای انتقال تصویر دوربین مداربسته.

 

دوربین پرفروش داهوا؛ دوربین مداربسته‌ی داهوا مدل HAC-HFW 1200S

دوربین مداربسته‌ی داهوا مدل HAC-HFW 1200S از محصولات پرفروش سری HDCVI این شرکت است که از کیفیت و قیمت مناسبی در میان دوربین‌های موجود در بازار ایران برخوردار است. تعداد پیکسل‌های افقی این دوربین ۱۹۲۰ پیکسل و عمودی ۱۰۸۰ پیکسل است که حاصل ضرب این دو عدد در هم کیفیت ۲ مگاپیکسل را تشکیل می‌دهد. ولتاژ ورودی این دوربین بین V_+30%12 ولت است. دوربین مدل HAC-HFW 1200S جریان مصرفی برابر با ۱ یا ۲ آمپر از نوع جریان ثابت DC دارد و حداکثر مصرف برق آن ۴/۴ وات است.

نحوه‌ی اتصال دوربین داهوا مدل HAC-HFW 1200S به دستگاه XVR ازطریق کابل کواکسیال یا ترکیبی RG59 به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و فیش BNC است. دوربین داهوا می‌تواند در متراژ‌های بسیار زیاد کابل نیز تصاویر را به‌خوبی انتقال دهد و افتی در متراژ‌های ۵۰۰ متری کابل رخ نخواهد داد. این دوربین مداربسته از منو برای تنظیمات دوربین در محیط‌های مختلف و به‌صورت زبان‌های مختلف (Multi Language) بهره می‌برد که کار را برای کاربران با زبان‌های مختلف آسان کرده است.

دوربین مداربسته‌ی داهوا مدل HAC-HFW 1200S مجهز به قابلیت‌های BLC (یکسان‌کردن تضاد نوری در محیط‌های روشن و تاریک) و DWDR (جمع‌کردن نور زیاد به‌صورت دیجیتال) و DAY/NIGHT با تکنولوژی هوشمند ICR (تنظیم نور در شب و روز) است. فاصله‌ی کانونی لنز این دوربین F 2.0 با لنز ۳٫۶ میلی‌متر است که زاویه‌ی دیدی برابر با ۸۹٫۹ درجه را تشکیل می‌دهد. البته این دوربین با لنزهای دیگری نیز تولید می‌شود؛ مثلا با لنز ۲٫۸ میلی‌متری با زاویه‌ی دید ۱۱۲ درجه و با لنز ۶ میلی‌متری با زاویه دید ۵۴٫۷ درجه. دوربین مداربسته داهوا مدل HAC-HFW 1200S برد دیددرشب هوشمند SMART IR و برابر با ۳۰ مترمربع را پوشش می‌دهد و از قابلیت DNR (کاهش نویز در شب) نیز پشتیبانی می‌کند.

  1. دوربین مداربسته هایک ویژن
  2. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  3. هایک ویژن
  4. دوربین هایک ویژن
  5. دوربین مداربسته هایک ویژن
  6. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  7. هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین مدار بسته هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 1552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 نصب سیستم امنیتی و دوربین مداربسته یک راه حل عملی و اقتصادی برای حفظ امنیت خانه‌ها است.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

متخصصان شرکت الکامپ با توجه به سال‌ها تجربه در زمینه فروش دوربین مدار بسته سعی بر این دارند تا در این مطلب نکاتی کاربردی درباره شناسایی سیستم امنیتی مناسب و انتخاب بهترین دوربین مداربسته با شما به اشتراک بگذارند. یکی از شاخص‌ترین ویژگی‌های بهترین دوربین مدار بسته، سازگاری با شرایط آب و هوایی منطقه و ضد آب بودن آن است. دوربین ضد آب در مقابل بارش برف و باران آسیب نمی‌بیند. در حالت کلی انتخاب بهترین دوربین مدار بسته به هدف و کاربری شما بستگی دارد. در ادامه چند سؤال مطرح می‌شود؛ یافتن پاسخ صحیح برای این سؤالات شما را در انتخاب و خرید دوربین مدار بسته یاری می‌کند. بعد از پاسخ به سؤالات زیر، دیگر می‌دانید چه نوع سیستمی برای شما مناسب است و برای مشاوره‌های بیشتر می‌توانید با متخصصان ما جهت مشاوره بیشتر و سفارش سیستم مدار بسته مورد نظرتان تماس حاصل کنید.

عوامل مؤثر در خرید دوربین مداربسته

۱- چه میزان از فضای بیرون خانه را می‌خواهید با نصب دوربین مداربسته تحت نظر بگیرید؟

زاویه دید گسترده یکی از ویژگی های بهترین دوربین‌های مدار بسته است. زاویه دید لنز در دوربین مدار بسته، مقدار فضای قابل پوشش‌دهی توسط آن دوربین را مشخص می‌کند. هر چه زاویه دید دوربین مدار بسته بیشتر باشد، تعداد دوربین‌های مداربسته و لوازم مورد نیاز برای تحت پوشش قرار دادن کل ساختمان کمتر می‌شود.

۲-کیفیت تصویر مناسب برای استفاده شما چقدر است؟

کیفیت بالای تصویر از مهم‌ترین فاکتورهای دوربین های مدار بسته است. هر چه رزولوشن تصویر ذخیره‌شده بالاتر باشد، تصویر روشن‌تر و واضح‌تر خواهد بود. برای داشتن تصاویری با کیفیت ایده‌آل باید از دوربین‌های مدار بسته ۱۰۸۰p و بالاتر استفاده کنید. شما می‌توانید جهت انتخاب کیفیت مناسب محل خود از کارشناسی رایگان متخصصان الکامپ استفاده کنید.

۳- آیا دوربین باید ویژگی دید در شب داشته باشد؟

داشتن قابلیت دید در شب از ویژگی‌های بهترین دوربین‌های مدار بسته است.دوربین‌های مداربسته پلکوتک (PELCOTECH) بهترین دوربین‌های مداربسته بازار است که تا ۴۵ متر به شما دید در شب می‌دهند؛ بدون نیاز به پروژکتور مادون قرمز.

 

۴- چه نوعی دوربین مداربسته برای کاربری شما مناسب است؟

در حالت کلی دو نوع دوربین برای نظارت بر فضای بیرونی ساختمان وجود دارد؛ دام و بولت.

۵- چه نوع و ظرفیتی از حافظه برای ثبت تصاویر نیاز است؟

گاهی لازم است تصاویری را که در روزها و یا ماه‌های گذشته توسط دوربین مدار بسته ثبت شده است مرور کنید. معمولا از یک هارددیسک مناسب برای ضبط تصاویر استفاده می‌شود.

۶-آیا دوربین مورد نیاز امکان کنترل از طریق گوشی تلفن همراه را دارد؟

بهترین دوربین‌های مداربسته، قابلیت انتقال تصویر به گوشی همراه را دارند. این دوربین‌ها به‌صورت همزمان تصاویر ثبت‌شده را به گوشی صاحب‌خانه می‌فرستند. تمامی دوربین‌های مداربسته شرکت الکامپ دارای این قابلیت هستند.

۷- سیستم دوربین مدار بسته مورد نیاز،  باسیم است یا وایرلس (بی سیم)؟

هر کدام از این دوربین‌ها مزایا و معایبی دارند. انتخاب بهتربن دوربین مدار بسته مورد نیاز به هدف و کاربری مشتری بستگی دارد. مزیت دوربین‌های وایرلس راحتی در نصب و جابجایی است؛ ولی سطح انرژی باتری آن باید به‌صورت دوره‌ای چک شود تا خاموش نشود. دوربین‌های مدار بسته باسیم معمولا به یک کارشناس نصب و یک منبع تغذیه ثابت نیاز دارند.

۸- قابلیت چرخش، گردش و بزرگنمایی تصویر، در کاربری مورد نظر اهمیت دارد؟

قابلیت چرخش، گردش و بزرگنمایی تصویر (PTZ) از ویژگی‌های بهترین دوربین‌های مدار بسته است. این دوربین‌ها منطقه گسترده‌تری را تحت پوشش قرار می‌دهند.

  1. هایک ویژن
  2. دوربین هایک ویژن
  3. دوربین مداربسته هایک ویژن
  4. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  5. هایک ویژن
  6. دوربین هایک ویژن
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین مدار بسته هایک ویژن
  9. هایک ویژن

دوربین هایک ویژن



:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

اگر قصد دارید برای افزایش امنیت منزل یا نظارت بهتر کارمندان در محیط کار دوربین مداربسته بخرید، یکی از مسائل مهم‌ انتخاب برند نام‌آشنا و معتبر دوربین مداربسته است.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

در این مقاله، کارشناسان فروشگاه اینترنتی فرافن مارکت سعی می‌کنند شما را با معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران آشنا کنند.

هایک‌ ویژن

شرکت هایک‌ ویژن (Hikvision) در آبان۱۳۸۰ با ۴۹ درصد سرمایه‌ی خارجی تأسیس شد. این شرکت به‌سرعت توانست خود را به‌عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر سیستم‌های نظارت تصویری در جهان معرفی کند. محصولات هایک‌ ویژن عبارت‌اند از:

  • دوربین مداربسته HDTVI و IP
  • دستگاه ضبط DVR و NVR
  • سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مدیریت و انتقال تصویر دوربین‌های مدار بسته
  • سیستم‌های اعلان خطر و کنترل دسترسی
  • اینکودر (Encoder) دیکودر (Decoder)
  • ویدئواینترکام

 

از دوربین‌های مداربسته‌ی هایک‌ویژن در پروژه‌های بزرگ جهانی بهره‌ گرفته شده که درادامه، برخی از آن‌ها را ذکر می‌کنیم:

  • ورزشگاه المپیک پکن
  • ورزشگاه جام جهانی برزیل
  • انجمن امنیت فیلادلفیا در ایالات متحده‌ی آمریکا
  • شهر امن سئول کره‌جنوبی
  • فرودگاه لیناته ایتالیا
  • نمایشگاه شانگهای

داهوا

شرکت داهوا (Dahua) از زمان عرضه‌ی اولین دستگاه DVR هشت‌کاناله‌ی صنعت نظارت تصویری در سال ۲۰۰۲، تمام همّ‌و‌غم خود را روی پیشرفت تکنولوژی قرار داده است. از این بابت، این شرکت هرساله ۱۰ درصد از درآمد کلی خود را روی تحقیق و توسعه سرمایه‌گذاری می‌کند. شرکت داهوا این محصولات شاخص را دارد:

  • دوربین مداربسته IP و HDCVI
  • دستگاه ضبط IP و DVR
  • دوربین‌های حرارتی
  • آیفون تصویری (ویدئو اینترکام)
  • دزدگیر اماکن
  • تجهیزات شبکه
  • کنفرانس ویدئویی
  • پهباد
  • نرم‌افزارهای کاربردی، مانند برنامه‌ی انتقال تصویر دوربین مداربسته

 

مانند هایک‌ویژن، از دوربین‌های مداربسته‌ی داهوا نیز در پروژه‌های مهمی استفاده شده است. این پروژه‌ها عبارت‌اند از:

  • مسابقات جهانی شنا 2018 Hangzhou FINA
  • المپیک تابستانه‌ی 2016 Rio
  • شبکه‌ی ایستگاه‌های ارتباطی در پرو
  • امنیت عمومی شهر آرِتزو (Arezzo) در ایتالیا
  • ایمن‌سازی بندر پسکارا (Pescara) ایتالیا
  • نظارت تصویری فروشگاه طلا و جواهرآلات Tanishq در هند
  • بهبود نظارت تصویری در بانک AB DNB در نروژ
  • بهبود امنیت و نظارت تصویری بانک Banco Do Brasil برزیل

ورتینا

شرکت ورتینا (Vertina) در سال ۲۰۰۸ در انگلیس با هدف تولیدوتوزیع سیستم‌های امنیتی نظارت تصویری فعالیتش را آغاز کرد. در این سال‌ها، ورتینا با تولید محصولات پیشرفته‌ی متناسب با تکنولوژی روز تحت‌لیسانس هایک‌ویژن، توانسته خود را به‌عنوان تولیدکننده‌ای با ظرفیت‌های فراوان به بازار دوربین مداربسته معرفی و در این صنعت جایگاه درخورتوجهی پیدا کند.

کالاهای ورتینا در خطِ‌تولید هایک‌ویژن واقع در چین ساخته می‌شود. بدین‌ترتیب، با وجود کیفیت چشمگیر محصولات، قیمت نهایی محصولات کاهش می‌یابد. در بازار ایران، از دوربین‌های مداربسته‌ی ورتینا در پروژه‌های بزرگی بهره‌ گرفته شده که درادامه، برخی از آن‌ها را برمی‌شمریم:

  • کنترل ترافیک شهر تهران (محدوده‌ی طرح ترافیک شهر تهران)
  • فرماندهی نیروی انتظامی (ورودی شهر تهران)
  • کنترل ترافیک شهر کرج
  • کنترل ترافیک شهر اصفهان
  • فرمانداری و شهرداری کاشان
  • کنترل ترافیک شهر کاشانکل بانک‌های سپه استان اصفهان
  • کل بانک‌های صادرات (شعب جنوب تهران)
  • فرودگاه‌های شهرستان‌های کاشان و بجنورد
  • شرکت ماشین‌سازی اراک
  • شرکت فولاد صنعت اراک
  • پالایشگاه قیر شهر تبریز

های‌لوک

در سال ۲۰۱۸، شرکت هایک‌ویژن اولین‌بار برند هایلوک (Hilook) را با هدف رقابت در میان محصولات میان‌رده‌ی بازار و افزایش سهم بازار این برند رونمایی کرده است. دوربین‌های مداربسته‌های لوک ضمن حفظ کیفیت فراوان محصولات هایک‌ویژن، از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برخوردار هستند. درحال‌حاضر، برند های‌لوک دوربین‌های مداربسته‌ی تحت‌شبکه (IP) و HD تولید می‌کند.

اسپایت

اسپایت (Spyte) یکی از زیرمجموعه‌های شرکت داهوا است. شرکت داهوا با هدف افزایش سهم بازار خطِ‌تولید محصولات اسپایت را راه‌اندازی کرده است. تمرکز اصلی خطِ‌تولید اسپایت روی ساخت و توزیع دوربین‌های مداربسته‌ی تحت‌شبکه (IP) و HD (با تکنولوژی HDCVI داهوا) است. محصولات اسپایت استاندارد‌های ISO9001،CE ،FCC و RoHS دارند.

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مداربسته
  6. خرید دوربین مدار بسته
  7. فروش دوربین مداربسته
  8. دوربین مداربسته هایک ویژن
  9. دوربین هایک ویژن
  10. دوربین مداربسته
  11. قیمت دوربین مداربسته
  12. دوربین مدار بسته


:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

دژپا یکی از برترین شرکت‌های تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی است. نام دژپا به‌عنوان مشاور و طراح و مجری دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های ایمنی سال‌های زیادی است که در ذهن خریداران و مشتریان ایرانی قرار گرفته است.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

دژپا توانسته با مهندسی معکوس و تجزیه‌و‌تحلیل ساختار و عملکرد برترین دوربین‌های مداربسته دنیا، به فناوری ساخت دوربین مداربسته دست پیدا کند و به معدود تولیدکنندگان ایرانی این وسایل و تجهیزات ایمنی و امنیتی تبدیل شود. بنابراین، دژپا با بومی‌سازی ساخت دوربین مداربسته، نه‌تنها مانع خروج ارز برای خرید دوربین‌های مداربسته خارجی می‌شود؛ بلکه به اشتغال‌زایی کمک خواهد کرد. با حمایت دولت و نهادهای دولتی، انواع دوربین‌های مداربسته دژپا می‌تواند به‌عنوان بهترین برند دوربین مداربسته ایرانی به کشورهای مختلف صادر و تولید و صنعت کشور وارد مرحله‌ی جدیدی شود.

مزایای خرید دوربین مداربسته ایرانی دژپا

درادامه مهم‌ترین مزایای خرید دوربین مداربسته دژپا به‌عنوان تولیدکننده‌ی دوربین مداربسته ایرانی بررسی می‌شود.

۱. قیمت ارزان

اگر به‌دنبال خرید دوربین مداربسته ارزان، اما باکیفیت هستید، دژپا بهترین انتخاب شما است؛ چراکه دژپا توانسته دانش ساخت دوربین مداربسته را بومی کند و با استفاده از مواد اولیه بومی و کارشناسان زبده‌ی داخلی هزینه‌های ساخت را از طراحی تا تولید و عرضه کاهش دهد.

۲. نصب دوربین مداربسته

دژپا به‌عنوان شرکت تولید کننده دوربین مداربسته کار نصب آن را هم انجام می‌دهد و این خدمات را با قیمت بسیار کمی ارائه می‌دهد تا خریداران محصولات این شرکت از خدمات انحصاری و ویژه این شرکت بهره‌مند شوند و به پرداخت هزینه‌های اضافی برای نصب و نگه‌داری دوربین‌های مداربسته نیازی نداشته باشند. درواقع، یکی دیگر از دلایل ارزان‌بودن دوربین‌های مداربسته این شرکت، ایجاد شبکه‌ای از بهترین متخصصان نصب محصولات است که به درخواست مشتریان با مناسب‌ترین قیمت دراختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

۳. گارانتی محصولات

دژپا انواع دوربین‌های مداربسته خود را با ضمانت‌نامه‌ی معتبر به خریداران ارائه می‌دهد. گارانتی ۱۸ ماهه دژپا این اطمینان را به شما می‌دهد که محصولات این شرکت از کیفیت و کارایی خوبی برخوردار است و آرامش‌خاطر را فراهم می‌آورد. دژپا به این دلیل بیشترین مدت زمان گارانتی را در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان ایرانی برای انواع دوربین‌های مداربسته خود ارائه می‌دهد که از کیفیت و کارایی محصولات خود مطمئن است و در طراحی و تولید محصولات خود بیشترین و معتبرترین استانداردهای داخلی و بین‌المللی را رعایت می‌کند.

۴. تنوع محصولات

یکی دیگر از مزایای خرید انواع دوربین مداربسته از شرکت دژپا تنوع محصولات آن است. تنوع دوربین مداربسته با توجه به سلیقه‌ی مشتری و نگاه روز در گروه تولیدی دژپا سبب شده است که سطح رضایتمندی مشتریان از تنوع محصولات درکنار بهترین کیفیت، به بیشترین میزان در میان دیگر تولیدکنندگان داخلی برسد.

۵. خدمات پس از فروش دژپا، تولیدکننده‌ی دوربین مداربسته

درنهایت، باید به خدمات پس‌از‌فروش حرفه‌ای گروه تولیدی دژپا اشاره شود. درواقع، دژپا با درک نواقص موجود در بین بیشتر شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده‌ی دوربین‌های مداربسته و تجهیزات سیستم‌های ایمنی در خدمات پس از فروش تلاش کرده است با رفع نواقص موجود به بهترین شرایط خدمت‌دهی برسد. بر همین اساس، گروه تولیدی دژپا با ارائه‌ی بهترین و کامل‌ترین خدمات پس از فروش توانسته رضایت‌خاطر مشتریان را جلب کند و تجربه‌ای ایده‌آل از خریدی ایده‌آل را برای مشتریان رقم بزند.

برای اطلاع از نحوه‌ی خرید انواع محصولات این شرکت تولیدکننده دوربین مداربسته ایرانی و فهرست قیمت‌ها می‌توانید به سایت دژپا مراجعه کنید. در اینجا، می‌توانید نحوه‌ی خرید محصولات این برند، فهرست قیمت‌ها، نحوه‌ی تماس با مشاوران و دریافت خدمات پس از فروش و پشتیبانی را مشاهده کنید.

  1. افزایش امنیت اینترنت اشیا
  2. سیستم امنیتی یکپارچه
  3. تکنولوژی EXIR هایک ویژن
  4. معرفی سیستم اعلام سرقت
  5. شهر هوشمند
  6. امنیت سایبری هایک ویژن
  7. دوربین زیر آب هایک ویژن
  8. تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته
  9. دوربین حرارتی هایک ویژن

نویز دوربین مداربسته



:: بازدید از این مطلب : 252
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()