نوشته شده توسط : جعفر

 

 
در ده سال اخیر شرکت ها تا حد بسیار زیادی به تولید محصولات و خدمات ساده روی آورده اند. طراحی مینیمالیسم، در دهه 2000 میلادی در آی پاد اپل و کادر جستجوی گوگل و پس از آن در وب 2 به خوبی خود را نشان داد.
در ده سال اخیر شرکت ها تا حد بسیار زیادی به تولید محصولات و سرویس های ساده روی آورده اند. طراحی مینیمالیسم که توسط دیتر رامس (Dieter Rams) قهرمان این عرصه، از دهه 1960 میلادی در ساعت های زنگدار و توسترها رواج یافت، در دهه 2000 میلادی در آی پاد اپل و کادر جستجوی گوگل و پس از آن در وب 2 به خوبی خود را نشان داد.
 
از اصول شناخته شده وب 2 می توان به دکمه های بزرگ، متن کمتر، تصاویر بیشتر و کاربران شادتر اشاره کرد. اکنون استارت آپ ها و طراحان سرشناس همگی به مبلغان «سادگی» و رها بودن از تکلف و پیچیدگی تبدیل شده اند.
 
از سوی دیگر رشد سریع استفاده از ابزار همراه (موبایل، تبلت و ...) در پنج سال اخیر، فضایی ایجاد کرده که در آن تولید محصولاتی که بتواند به خوبی بر صفحه نمایش های کوچک کارآیی داشته باشد، به یک ضرورت تبدیل شده است.
 
برخی از محبوب ترین اپلیکیشن ها و وب سایت های امروزی – از قبیل توییتر، Snapchat و اینستاگرام – از طراحی کاملاً ساده ای برخوردارند.
 
چرایی وقوع
سوالی که می تواند اینجا خود را مطرح کند این است که اصولاً چرا این رخداد انقلاب گونه روی داد، آن هم عمدتاً در ده سال اخیر؟
 

اگر کاربران با شگفتی بگویند: «بسیار خوب، آیا این محصول کار کرد؟» در واقع شما شکست خورده اید. شما باید نظرات کاربرانی را که با محصول و یا سرویس شما کار می کنند، به صورت آنی دریافت کنید و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.

برخی می گویند «فناوری» عامل اصلی پیدایش طرح های ساده بوده است.  برخی نیز به تکامل دستگاه ها و گجت های مورد استفاده کاربران و نیز محیط آنها، به عنوان عامل اصلی این دگردیسی اشاره می کنند.
 
فارغ از بحث و مناقشاتی که در این باره بین اهل فن جریان دارد، به اعتقاد من علت روی آوردن به سادگی، نسبتاً روشن و ساده است:
در سال 2000 تعداد کاربران دنیای اینترنت 50 میلیون نفر بود ولی این رقم در حال حاضر به 2 میلیارد نفر رسیده است. پیش بینی می شود با توجه به اقبال کاربران به ابزار همراه (موبایل)، طی چند سال آینده این رقم به 5 میلیارد نفر برسد. این جمعیت انبوه عمدتاً کسانی هستند که در وسط منحنی استفاده از فناوری قرار دارند.
 
به عبارت دیگر از آنجا که اغلب این افراد جزو طراحان محصول، برنامه نویس های رایانه ای و وبلاگ نویس ها نیستند، لذا شدیداً به ساده بودن محصول و سرویسی که با آن کار می کنند، تمایل دارند.
 
جنبه های مختلف سادگی
«سادگی» ابعاد مختلفی دارد. ما با تکیه بر عواملی چند، می توانیم محصولات ساده ای تولید کنیم. این عوامل عبارتند از:
  • به حداقل رساندن تعداد مراحل کار
  • به حداقل رساندن زمان مورد نیاز
  • به حداقل رساندن تعداد ویژگی های بصری
  • به حداقل رساندن عناصر موجود در هر صفحه
 
با این حل مهمترین موضوع در این حوزه «سادگی ادراک» (Cognitive Simplicity) است، و این همان چیزی است که در عین اهمیت، اغلب نادیده گرفته می شود.
 
من این تکنیک را آرام آرام در تولیدات شرکت خودم – که Bump نام دارد – وارد کرده ام. خوشبختانه اکنون Bump در نزد کاربران و به ویژه حرفه ای ها بسیار محبوبیت دارد.
 
به نظر من سازندگان محصول باید پیش از هر چیز، «افزونگی ادراک» (Cognitive Overhead) را در محصولات خود به حداقل برسانند.
 
اما افزونگی ادراک چیست؟
در این خصوص، مطالب زیادی توسط صاحب نظران نوشته نشده است و این موضوع هنوز قدری مبهم است. با این حال بهترین تعریفی که می توان از «افزونگی ادراک» به دست داد، همان چیزی است که David Demaree یک مهندس و طراح وب در شیکاگو عنوان می کند.
 
وی می گوید: افزونگی ادراک یعنی تعداد ارتباطات منطقی یا جهش هایی که مغز شما برای درک یا زمینه نمایی (contextualize) آنچه که بدان می نگرد، ایجاد می کند.
 
اصولاً «افزونگی ادراک» مقوله ای است که در نظام های پیچیده اطلاعاتی و بصری رخ می دهد که در نتیجه آن، کاربر با نوعی سردرگمی و آشفتگی حاصل از افزونگی حجم حافظه کوتاه مدت و دشواری ایجاد مدل ذهنی از فضای اطلاعاتی پیش رو مواجه می شود.
 
در طراحی هایی که برای مخاطبان انبوه انجام می شود، به حداقل رساندن «افزونگی ادراک» یکی از ضروریات است. زیرا بسیاری از افراد، معمولاً فاقد الگوی توسعه یافته ای هستند که در درک و فهم آنچه که از مشاهده محصول (اپلیکیشن های طراحی، پیام رسانی، آنچه که از دوستان و آشنایان خود می شنوند و غیره) در می یابند، کاربرد دارد.
 
بر این اساس، ما به عنوان سازندگان محصول می کوشیم با کاستن از «افزونگی ادراک»، کار با تولیدات مان را برای کاربران تسهیل نماییم.این امر به ویژه برای کاربران پرشمار محصولات موبایلی از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
مردم معمولاً برای کاستن از «افزونگی ادراک» مجبورند قوای ذهنی خود را بیشتر به کار اندازند. حال تصور کنید که این افزونگی در یک محیط پرزحمت – مثلاً در یک اتوبوس شلوغ یا در صف یک رستوران معروف – رخ دهد. در این صورت اوضاع بغرنج تری را شاهد خواهیم بود.
اگر در سال 1999 کاربران در یک اتاق خواب ساکت و آرام می نشستند و وب سایت ها را در یک مانیتور بزرگ و در حالی که موسیقی دلخواه آنها از سایت نپستر دانلود می شد، تماشا می کردند، اکنون شرایط کاملاً تغییر کرده است.
 
در این دوره کاربران در حالی که در کوچه و خیابان قدم می زنند و در فضاهایی پرسر و صدا به کارهای دیگر مشغولند، از تبلت خود استفاده می کنند.
 
ساده یا پیچیده؟
برای توضیح تفاوت موجود بین سادگی عام (generic simplicity) و سادگی ادراک (cognitive simplicity) اجازه دهید به دو محصول نگاهی بیاندازیم؛ محصولاتی که ممکن است استفاده از آنها ساده به نظر برسد ولی بجاست که آنها را جزو محصولاتی با بیشترین «پیچیدگی ادراک» دسته بندی کرد:
 
QR Code
 کیو آر کد روشی است برای کدگذاری مطالب مختلف که حاصل آن یک تصویر است. این تصویر برای اکثر گوشی های دوربین دار قابل فهم و رمزگشایی است و به همین دلیل شرکت های زیادی بر روی محصولات خود از این کد استفاده می کنند.
این تکنیک که قرار است کارها را آسان کند، خود یک ابزار پیچیده تلقی می شود.
آیا کیو آر کد یک «بارکد» است؟ - خیر
آیا کیو آر کد یک «وب سایت» است؟ - بله؛ عجیب است، من وب سایت های مورد نظرم را با مرورگر اینترنتی باز می کنم نه با دوربین موبایلم.
بنابراین من از آن عکس می گیرم؟ - خیر
من با استفاده از یک اپلیکیشن از آن عکس می گیرم؟ کدام اپلیکیشن؟!
 
iCloud
آی.کلود نام سرویس آنلاین شرکت اپل است که به شما اجازه می دهد آیفون، آیپد، آیپاد و محتویات آیتونز خود را خودکار کرده و از آنها لذت ببرید.
وقتی ما شنیدیم که استیو جابز از آرمانشهری سخن می گفت که در آن تمام تصاویر و داده ها می توانست در تمام ابزارهای مورد استفاده ما، با هم یکپارچه و همگام شود، به وضوح بوی سادگی را از اپل می شنیدیم؛ اما در عمل آی.کلود مملو از «افزونگی ادراک» است، زیرا این سرویس اولاً فقط از تصاویر اخیر شما پشتیبان می گیرد و ثانیاً با برخی برنامه های خاص کار می کند، و نه با همه آنها.
شما برای همگاه سازی (synchronization) ایمیل ها و یادداشت های خود – و نه چیزهای دیگر – باید یک حساب ایمیلی در icloud.com ایجاد کنید.
ضمناً این سرویس در مدل های جدید آیفون و آیپد و نیز مک هایی که بر آنها نسخه 10.7.4 یا بالاتر سیستم عامل OX نصب شده کار می کند ولی با رایانه رومیزی و تبلت آندرویدی شما سر ناسازگاری دارد.
بکوشید این موضوع را برای مادر مسن تان توضیح دهید!
 
نمونه های موفق
کدام محصول واقعاً بر سادگی عام متمرکز است؟ در ذیل به چهار نمونه اشاره می شود:
 
Shazam
شازم یک اپلیکیشن جادویی است که می تواند با شنیدن قسمتی از یک آهنگ در حال پخش، آن را برای شما پیدا کند.  
به نظر بسیار پیچیده است و آنچه که در عمل رخ می دهد نیز همین گونه است ولی شازم به گونه ای تحسین برانگیز، بار ادراک (cognitive burden) کاربران را کاهش می دهد.
در این برنامه، کاربر با کلیک بر دکمه start listening بازخورد آنی را مشاهده می کند. سپس بر صفحه مشخص می شود که برنامه در حال گوش دادن به آهنگ است.
هنگامی که شازم پاسخ را یافت، با یک زنگ هشدار، به کاربر اطلاع رسانی می کند.
 
Nintendo Wii
از جهات مختلف، پیچیدگی «نینتندو وی» بسیار بیشتر از کنسول های سال 2006 است. در این کنسول بازی از شتاب سنج ها، IR blasterها و آشکارسازهایی که مستلزم نصب و کالیبراسیون است استفاده شده و لذا با مدل ذهنی بسیاری از کاربران که پیشتر با بازی های ویدئویی سابق خو کرده اند، متفاوت است.
اما نتیجه همه این ترکیبات، تولید سیستمی است که «افزونگی ادراک» آن کمتر شده است. شما می توانید به نرمی کنترلر دستگاه را به چپ و راست حرکت دهید، و به دنبال آن یک آواتار در صفحه نمایش بر اساس جهت های شما بازی و حرکت می کند.
 
Dropbox
در دراپ باکس می توان فایل های روی چند رایانه مختلف یا بین چند کاربر مختلف را از طریق اینترنت همگاه سازی (synchronization) کرد.
من دراپ باکس را دوست دارم: از یک سو همه فایل های من در دراپ باکسم است و از سوی دیگر این سرویس در همه گجت های من نصب است. بنابراین من می توانم به همه فایل هایم در همه گجت هایم دسترسی داشته باشم. یک تجربه ادراکی عالی!
با این حال در دراپ باکس می توان از موانع ادراکی بالقوه ای نیز سراغ گرفت و آن هم عبارت است از انرژی و تلاش شناختی مورد نیاز برای رسیدن به سادگی و شمول کارکرد نرم افزار.
دقت کنید: آیا دراپ باکس یک فولدر در رایانه شماست؟
آیا دراپ باک یک وب سایت ذخیره سازی در فضای ابر است؟
آیا دراپ باکس برنامه ای است که من باید بر رایانه خودم نصب کنم؟
در دراپ باکس چه وقت از فایل ها باید نسخه پشتیبان تهیه کرد؟ چگونه؟
 
فیس بوک
 فیس بوک کار خود را با یک «افزونگی ادراک» بسیار کم آغاز کرد.  
سایت فیس بوک در واقع نسخه دیجیتالی فیس بوک های کاغذی است که برای افزایش تعامل و ارتباط بین دانشجوها مورد استفاده قرار می گرفت.
یک سوال: از وقتی که مخاطبان فیس بوک تا این حد افزایش یافته است، «افزونگی ادراک» سایت افزایش پیدا کرده یا کم شده است؟
چه نوع موانع ادراکی – که قبلاً در فیس بوک وجود نداشت – اکنون به این سایت افزوده شده است؟
آیا این امر را می توان یک نگرانی برای فیس بوک تلقی کرد؟
 
چگونه محصولاتی ساده تولید کنیم؟
 
1. کاری کنید که مردم بیشتر کار کنند نه کمتر
کاربر را در وسط ماجرا قرار دهید. آنها را به فشردن یک دکمه اضافی یا پر کردن برخی فیلدها مجبور کنید.
بگذارید آنها به بخشی از اکوسیستم سرویس تبدیل شوند نه این که در کنار گود، فقط تماشاچی و شاهد ماجرا باشند. در این صورت آنها نسبت به موضوع حساس تر می شوند و دیدگاه شان نیز نسبت به کل قضیه بهبود می یابد.
 
خودکارسازی (Automation – اتوماسیون) فرایندی است عالی، اما لایه ای از پیچیدگی ادراک (Cognitive complexity) محسوب می گردد و باید با دقت فراوان به کار گرفته شود.
 
نمونه: Bump کاربران را به طور کاملاً فیزیکی در وسط گود قرار می دهد.
 
اگر چه ما راه های دیگری نیز برای ایجاد یک سولوشن مقیاس پذیر در اختیار داشته و داریم ولی معتقدیم که تعامل فیزیکی، یکی از بهترین روش ها برای فهماندن رویداد جاری به کاربر است.
 
2. از کاربران بازخوردهای لحظه ای بگیرید
اگر کاربران با شگفتی بگویند: «بسیار خوب، آیا این محصول کار کرد؟» در واقع شما شکست خورده اید. شما باید نظرات کاربرانی را که با محصول و یا سرویس شما کار می کنند، به صورت آنی دریافت کنید و مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.
 
3. سرعت محصول خود را کند کنید
همه ما داستان های زیادی در مورد تلاش های بی وقفه گوگل برای بالا بردن سرعت ارائه نتایج جستجو در این سایت شنیده ایم ولی گاهی اوقات لازم است که به کاربران خود اجازه دهید آنچه را که کالا و سرویس شما برای آنها انجام می دهد را درک و لمس کنند. بعضاً این کار با کاستن از سرعت اجرای امور صورت می گیرد.
 
مطالعات انجام شده نشان می دهد که در سایت های جستجوگر مربوط به خدمات سفر، کاهش عمدی سرعت پاسخگویی سایت ها می تواند ارزش درک شده (Perceived Value) نزد کاربران را ارتقاء بخشد. در واقع افراد متوجه می شوند که این سرویس در تمام پایگاه های داده مختلف مربوط به سفر، در حال جستجوی مفاهیم مورد نظر آنهاست.  کاربران این موضوع را تحسین می کنند.
 
4. از گروه های خاص کمک بگیرید
نوجوانان و افراد بسیار پیر، معمولاً حساسیت بیشتری نسبت به «افزونگی ادراک» دارند، زیرا مغز این دو گروه سنی، به ایجاد یک جهش منطقی (logical leap) نسبت به محصولات - به هنگام نیاز - عادت نکرده است.
 
بر این اساس، پدربزرگ ها، مادربزرگ ها و کودکان، تشخیص دهنده های خوبی برای وجود یا فقدان «افزونگی ادراک» به شمار می روند. اگر شما به این گروه های سنی دسترسی ندارید، می توانید از افراد مست کمک بگیرید.
 
ما به هنگام ساخت Bump 3 تیمی از طراحان و مهندسین خود را به میخانه هایی در سان فرانسیسکو و پالو آلتو می فرستادیم و نحوه استفاده افراد از Bump را به دقت بررسی می کردیم و به دنبال آن، برای بهبود عملکرد سرویس، تغییراتی جزئی در آن اعمال می نمودیم.
 
5. از مصرف کنندگان نمونه کمک بگیرید
محصول تان را در اختیار افراد قرار دهید تا از آن استفاده کنند، سپس از آنها بخواهید که در مورد محصول و عملکرد آن، به شما توضیح دهند. شاید آنها تصور کنند که شما خودتان نمی دانید چه تولید کرده اید و لذا احتمالاً مشاعرتان را از دست داده اید!
 
این مهم نیست زیرا چیزهایی که شما از مصرف کنندگان نمونه کالای خود می شنوید می تواند بخشی از موانع ادراک را که شما از قلم انداخته اید، یاداوری کند.
 
یکی از شیوه هایی که ما برای رفع مشکلات و نواقص Bump مورد استفاده قرار دادیم این بود که در داخل برنامه، پرسش نامه ای تعبیه کرده بودیم که پس از تمام شدن کار افراد با این سرویس، ظاهر می شد.
 
این پرسش نامه که ما آن را در اختیار بخش کوچکی از کاربران برنامه قرار داده بودیم، این سوالات را مطرح می کرد: «Bump چه می کند؟» یا «شما چگونه از Bump استفاده می کنید؟». پاسخ هایی که دریافت کردیم، به ما در حذف آن دسته از موانع ادراکی که هنوز باقی مانده بود، کمک کرد.
 
سخن پایانی
سادگی ادراک هیچگاه به اندازه امروزه اهمیت نداشته است. موج جهانی استفاده از ابزار همراه، در پنج سال آینده به اوج خود خواهد رسید و جهان به احتمال زیاد شاهد سریع ترین نرخ تولید فناوری ها و تکنیک های مورد استفاده در این عرصه خواهد بود.
 
محصولات و سرویس هایی که برای انبوه مخاطبان این حوزه تولید می شود، از یک سو باید کاربران قدیمی دره سیلیکون را هدف قرار دهد و از سوی دیگر جوانان پرجنب و جوشی که سوار بر اسکوترهای موتوردار به ویگردی می پردازند را راضی نگه دارد.



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

بازی های کازینویی برای افرادی که حتی یک بار هم آن ها را از طریق سایت های پیش بینی یا اپلیکیشن ها دنبال کرده اند . به یکی از جذاب ترین و پر سود ترین سرگرمی ها تبدیل شده اند . یکی از این بازی ها ، بازی جذاب انفجار است که ایرانی بوده و به صورت آنلاین از طریق سایت بازی انفجار و یا از طریق اپلیکیشن بازی انفجار ، قابل دسترسی است . هیجان این بازی به این خاطر است که بازی انفجار اصلا به هوش و مهارت شما بستگی ندارد بلکه فقط به صورت شانسی و تصادفی پیش می رود .

read more

 

نصب بازی انفجار اندروید و آی او اس

بازی انفجار هم مانند بسیاری از بازی های کازینو نیاز به سرعت عمل و دقت دارد به همین علت استفاده از اپلیکشین اندروید بازی انفجار در بین کاربران بسیار باب شده است . راحتی دسترسی ، سرعت عمل بیشتر در بازی و تصمیم گیری سریعتر از مزایای استفاده از نرم افزار بازی انفجار است .

 

اپلیکیشن رایگان بازی انفجار بدون فیلتر

همان طور که میدانید در ایران به دلیل مسائل سیاسی و مذهبی وب سایت های شرط بندی و کازینو آنلاین ممنوع هستند و دائما فیلتر می شوند و این یکی از دغدغه های کاربران این وب سایت ها شده است چون استفاده از فیلتر شکن هم باعث کندی سرعت اینترنت می شود یا هزینه های ماهیانه را برای خرید فیلتر شکن باید متقبل شد . و یا به جای استفاده از فیلتر شکن مدام باید دنبال آدرس سایت هایی که هنوز فیلتر نشده اند باشند . به همین دلیل یکی از مزیت های استفاده از اپلیکیشن موبایل بازی انفجار مبارزه با فیلترینگ است چون معمولا نرم افزار های موبایل به راحتی فیلتر نمی شوند و فیلتر شدن آنها بسیار زمان بر است .

 

چرا استفاده از اپلیکیشن اندروید انفجار مزیت دارد ؟

آسان تر شدن بازی اصلی ترین دلیل استفاده از اپلیکیشن بازی انفجار است . در حال حاضر با توجه به افزایش تعداد کاربران گوشی های هوشمند ، اکثریت ترجیح به استفاده از اپلیکیشن انفجار را دارند . چرا که اپلیکیشن های بازی انفجار به دلیل رابط کاربری آسانی که دارند از نظر کاربران قابل قبول تر هستند و کاربران حس راحتی بیشتری هنگام کار با اپلیکیشن انفجار را دارند .

 

کازینو آنلاین

اگر تصمیم به دانلود اپلیکیشن بازی انفجار برای تبلت و موبایل خود دارید ، بهتر است یک اپلیکیشن را انتخاب کنید که بتوانید علاوه بر انجام بازی انفجار ، بازی های دیگر کازینو مانند بازی پوکر ، بازی بلک جک 21 ، چهار برگ ، تخته نرد، ماشین اسلات و ... را نیز در گوشی و تبلت خود در هر مکان و زمانی در روز بدون فیلتر انجام دهید .ادامه مطلب

 

نحوه شارژ حساب کاربری نرم افزار بازی انفجار

یکی از مزایای استفاده از برنامه بازی انفجار راحتی شارژ حساب کاربری از طریق موبایل می باشد . نحوه شارژ حساب کاربری یکی از مواردی است که شما در هنگام انتخاب و نصب یک اپلیکیشن یا نرم افزار بازی انفجار بر روی گوشی همراه خود دقت کنید . یکی دیگر از مزایای این اپلیکیشن فیلتر نبودن آن است یعنی شما بدون نیاز به فیلتر شکن با سرعت بسیار بالاتری میتوانید به راحتی به بازی مورد علاقه خود بپردازید . <a بیشتر بدانید

 

آموزش بازی انفجار

روش های بسیاری برای برد در بازی انفجار برای شما وجود دارد که در اینجا برخی از این روش ها را برای شما بیان خواهیم کرد تا بتوانید بهترین بازده را در این بازی پول ساز به خود اختصاص دهید .

یکی از روش ها برد در اپ این بازی را می توان تحلیل آنی و بت بر روی ضریب مناسب دانست به این صورت که شما پس از وارد شدن به بازی ، دست های مختلف را بررسی می کنید و با در نظر گرفتن تاریخچه بازی ممکن وارد بازی می شوید . ولی سوال این جا ست که بر روی چه ضریبی می بایست شرط ببندید ؟

برای پاسخ به این سوال نمی توان عدد دقیقی را گفت زیرا همانطور که میدانید ضرایب به صورت آنی در حال تغییر می باشند و گفتن یک ضریب منطقی نخواهد بود ولی پس از صحبت با بسیاری از برندگان بازی همه به این نظر رسیده بودند که با بت کردن بر روی ضرایب زیر 1.5 شانس بیشتری برای برد شما وجود دارد . به این صورت که ضریب 1.4 را بسیاری ضریب منطقی برای بت کردن در دست های منطقی قلمداد کرده اند .

 

bazienfejar.com

 

واریز سریع پول به حساب کاربران

پرداخت های کاربران در اپلیکیشن باز انفجار شرطی در کمتر از 1 ساعت به حساب آنها خواهد نشست . از همین رو این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین نرم افزار های شرط بندی و البته نرم افزار بازی انفجار به حساب می آید .

 

سوالات متداول درباره اپلیکیشن بازی انفجار

1 - آیا اپلیکیشن بازی انفجار معتبر است برای پرداخت پول ؟

اپلیکیشن ها و نرم افزار های بازی انفجار عموما به همان وب سایت شرط بندی و کازینو اصلی متصل هستند و درگاه پرداخت های اپلیکیشن به همان وب سایت متصل است در واقع میتوان گفت برنامه انفجار یک نسخه موبایل از همان وب سایت است در نتیجه از لحاظ اعتبار کاملا معتبر است .

2 - آیا برنامه بازی انفجار بر روی کامپیوتر هم نصب میشود ؟

خیر این نرم افزار ها فقط برای اندروید هستند اما به تازگی برخی از سایت ها امکان نصب برای آی او اس را نیز دارد .

3 - تفاوت برنامه بازی انفجار و سایت های بازی انفجار چیست ؟

از لحاظ ساختاری دقیقا مشابه هم هستند و تمام امکانات وب سایت ها در اپلیکیشن ها نیز موجود است اما از لحاظ ظاهری برنامه های بازی انفجار کاملا متناسب با موبایل ساخته شده اند و دسترسی و را حتتری به شما میدهند .



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 و شناخت بازار هدف شاید مهمترین مرحله برای ایجاد یک کسب و کار جدید و اصلی ترین پروسه اجرایی برای بقای کسب و کارها  است. این موضوع می تواند به میزان چشم گیری ریسک ورود شما به یک بازار جدید را کاهش دهد. مبنای اصلی و علمی تحقیقات بازار، تحلیل رقبا، اندازه گیری اندازه بازار، روانشناسی جامعه هدف و شناخت نیازهای آن بازار است. این سه سوال را در ذهن داشته باشید تا توضیحات کامل تری به شما بدهم. چه کسی مشتری شماست، کجا فعالیت می کند و چگونه خریدهای خود را انجام می دهد؟

تحقیقات بازار

  • مشتری شما کیست؟

سه زمان گذشته ، حال و آینده را مورد آنالیز و تحلیل خود قرار دهید. در گذشته چه افرادی و با چه خصوصیاتی بیشتر از شما خرید می کردند؟ پاسخ به این سوال به شما کمک می کند که جایگاه شروع کسب و کار خود را به یاد بیاورید و روند آن را دنبال کنید. سوال دوم این است در حال حاضر چه کسانی بیشتر تمایل دارند که محصولات و خدمات شما را خریداری کنند. پاسخ به این سوال به شما کمک خواهد کرد که بفهمید در کجای بازار قرار گرفته اید و آیا وضعیت مناسبی نسبت به رقبای خود دارید یا خیر. سوال مهم ونهایی این است که چه کسانی در آینده بیشترین تمایل را برای خرید از شما خواهند داشت؟. بررسی دیتا های بدست آمده از سوالهای اول و دوم و همچنین بررسی فرآیند های بزرگ تر در بازار به شما کمک می کند که درک بهتری از آینده بازار خود و مشتریان بالقوه در آینده داشته باشید. برای پاسخ دقیق تر باید کمی از عمل جامعه شناسی و روان شناسی نیز کمک بگیرید با تحقیق بیشتر در خصوص مشتریان امروز خود سعی کنید بفهمید که عموما مشتریان شما چه نوع افکاری دارند، احساسات، ارزش ها، نگرش و علایق آنها، امیدها و آرزوی آنها و حتی جاه طلبی های آنها چه وجه اشتراکی با هم دارد. برای این کار پیشنهاد می کنم که مدیریت ارتباط با مشتری خود را تقویت کنید و از مشتریان امروز خود سعی کنید اطلاعات دقیق تری بدست بیاورید.

طراحی سایت  یک موضوع و حرفه ای تخصصی است. شرکت طراحی سایتپیام آوا با ده سال تجربه در زمینه طراحی سایتو طراحی اپلیکیشن و بیش از 1000 نمونه کار موفق در زمینه طراحی سایتمی تواند حرفه ای ترین سایت ها را برای مشاغل مختلف طراحی و به شما عزیزان تقدیم کند. طراحی سایت حرفه ای را با پیام اوا پردازش تجربه کنید.

  • مشتری شما کجاست؟

سوال اساسی دوم برای ما این بود که مکان مشتری های ما کجاست! بررسی کنید که مشتری های شما بیشتر از کدام محدوده های جغرافیایی هستند. مشتری شهرنشین شما بیشتر است یا روستاییان؟ در شهر های بزرگ از محله های ثروتمند بیشتر مشتری دارید یا مناطق متوسط و یا فقیر نشین .

سوم انتخاب مناسب محل کسب و کار شماست. اگر شما یک خدمات اداری ارائه می کنید هیچ ایرادی ندارد که در طبقه دوم یک ساختمان دفتری برای خود اجاره کنید اما اگر شغل شما فروش شیرینی هست قطعا با انتخاب طبقه دوم یا رفتن به یک فرعی کم رفت و آمد مسیر شکست خود را هموار کرده اید. ممکن است اجاره مغازه در یک خیابان اصلی بیشتر باشد اما احتمال موفقیت شما به دلیل رفت و آمد های بیشتر افزایش پیدا می کند. البته از میان خیابان های اصلی باید مقرون به صرفه ترین را انتخاب کنید و فاکتورهای دیگر محیطی که گفته شد را نیز در نظر بگیرید.

  • رفتار خرید مشتری شما چگونه است؟

سومین سوال باز هم به علم روانشناسی بازار نزدیک است. رفتارشناسی و فرهنگ خرید مشتریان خود را بشناسید. تحقیق کنید که مشتری تمایل دارد محصولات مشابه به فروشگاه شما را از چه طریقی خریداری کند. پست مستقیم، عمده فروشی، خرید حضوری یا خرید آنلاین.

جمله معروفی بین عالمان ایران وجود دارد که بنی آدم بنی عادت است. رفتارهای انسانی در ناخودآگاه نوع بشر کاملا تکراری است و همه ما یکسری رفتارها را به صورت روزمره بارها و بارها تکرار می کنیم. رفتار خرید ما نیز ناشی از همین تکرار است. بنابراین سعی نکنید که نهاد بشر را تغییر دهید بلکه آن را بشناسید و در راستای رضایت مشتریان اقدامات خود را انجام دهید. اگر تمایل مشتریان شما به سمت خرید آنلاین است حتما طراحی سایت فروشگاهی را در دستور کار خود قرار دهید.

  • کاربرد محصول شما برای مشتری چیست؟

یک اصطلاح بازاریابی معروف وجود دارد. در بازاریابی همه چیز از نیاز مشتری شروع می شود و به آن ختم خواهد شد. مشتری محصولی را می خرد که یک نیاز او را برطرف می کند حال این نیاز می تواند واقعی باشد یا به صورت کاذب برای مشتری ایجاد شده باشد. من وارد ضررهای مدیا و تبلیغات مخرب شبکه های مجازی و … نمی شوم. اما برای آنکه یک برند معتبر و پایدار داشته باشید سعی کنید یک نیاز واقعی از مشتریان خود را برطرف کنید. برای مشتریان نیازسازی کاذب نکنید و برای بهبود زندگی آنها تلاش کنید.

  • نکته پایانی

از نظر فنی دنیای آینده یک دنیای دیجیتال است. مشتریان شما در هر صنفی که فعالیت می کنید در سالهای آینده تمایل خواهند داشت که خرید آنلاین از شما انجام دهند. بنابراین فعالیت در شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن های فروش و طراحی سایت را در دستور کار خود قرار دهید.

شرکت پیام آوا منحصر به فرد ترین خدمات طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، سئو سایت و تبلیغات را  به شما صاحبان کسب و کار ارائه می کند تا مسیر تجارت آنلاین خود را با کمترین هزینه ها به سرانجام برسانید.



:: بازدید از این مطلب : 247
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

ما در این مقاله قصد نداریم کار کسی را نقد نموده و یا آن را زیر سوال ببریم, مخصوصا زمانی که نکات مثبت بسیار زیادی برای گفتن وجود دارد, خیلی دوست داریم به افراد در زمینه طراحی و پیاده سازی یک کار حرفه ای کمک بسیار زیادی را نماییم.

 

این متخصص میباشد که میتواند با انجام یک کار هنری بسیار خوب به آن مجموعه یک هویت جدید را بدهد. البته در این زمان اشتباهاتی هم ممکن است به وجود بیاید که طراحان لوگو ممکن است آن را انجام دهند. بعضی از آنها بسیار بد میباشند و باعث خواهد شد که طراح برای آن پول زیادی را پرداخت نکند و بعضی از آنها نسبت به مختصات آن پروژه ممکن است بد به نظر برسند.

در لیست زیر و در این مقاله به اشتباهاتی اشاره خواهیم نمود که معمولا در این طراحی ها میتوان آنها را دید.

خواه شما یک طراح باشید و برای بالا بردن مهارتهای طراحی خود کوشش نمایید و یا صاحب کسب و کار هستید و قصد دارید تا در مورد نحوه طراحی لوگوی سازمان خود مواردی را بدانید, این مقاله میتواند به شما کمک بسیار زیادی را نماید و جلوی هدر رفتن زمان و حتی پول شما را خواهد گرفت.

1 – طراحی بدون خلاصه سازی

این مفهوم در بسیاری از موارد ممکن اشتباه گرفته شده و حتی پیاده سازی شود, ممکن است بعضی از حرفها که در این لیست به آنها اشاره میکنم کمی برای شما نادرست به نظر برسد, ولی تمامی آنها حقیقت دارد. من این اعتقاد را دارم که بسیاری از پروژه های کاری که ما بر روی آنها کار مینماییم کمی احساسات در داخل آنها وجود دارد و یا حتی احساساتی برخورد نماییم.

اگر چه طراحی بدون خلاصه سازی امکان دارد, بسیاری از طراحان سرخود بسیاری از موارد را حذف مینمایند در حالی که میتواند آن مورد برای طراحی لوگو بسیار ایده آل به نظر برسد.

خلاصه سازی میتواند به طراح در طراحی لوگوی مربوطه کمک بسیار زیادی را نماید, و خواسته های شما را از طراحی مشخص سازد. بنابراین این نکته میتواند در شروع یک طراحی خود به خود طراح و مشتری کمک بسیار زیادی را نماید و نبود آن باعث خواهد شد تا طراح به صورت آزادانه طراحی خود را انجام داده که در نهایت شاید کار به درستی از آب در نیاید.

ما در اینجا تنها به بعضی از موارد اشاره نمودیم. بدون خلاصه سازی که مشتری میتواند در اختیار طراح قرار دهد کار نهایی میتواند فاجعه بار باشد. اگر شما کار حرفه ای در زمینه طراحی لوگو میخواهید, بنابراین در مورد کار باید به طراح توضیحات بیشتری را بدهید.

2 – برای خودتان طراحی کنید

ذات طراحی بیشتر به تجربه و مهارت طراح بستگی دارد و همیشه این سوال به وجود می آید که چه شخصی این لوگو را طراحی نموده است. در صورتی که برای طراحی آن طراح لوگو دشواری های بسیار زیادی را کشیده است. بازدید کنندگان اغلب از این دشواری ها نمیدانند.

شما باید متوجه باشید که هدف ایجاد نمودن لوگو چیست و قرار است چه افرادی را تحت تاثیر قرار بدهد. زمانی که در مورد لوگو مواردی را متوجه شدید و بسیاری از سوالات پاسخ داده شد سپس میتوانید طراحی و تعریف پروژه را آغاز نمایید. این هشدار برای شرکت های متوسط میباشد: فکر نکنید که لوگو میتواند شما را به تمامی هدفها و ایده هایتان برساند. شما تنها با لوگو میتوانید مفاهیمی را به مخاطبان خود منتقل و با آنها صحبت کنید. بنابراین باید طراح بسیار خوب و حرفه ای را برای این کار استخدام نمایید. امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به طراحان و علاقه مندان در این زمینه اطلاعاتی را داده باشیم تا بتوانید آن را در طراحی های خود نیز استفاده نمایید. به زودی مقاله های بسیار زیادی را هم در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت به شما خوانندگان عزیز ارائه خواهیم نمود.



:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

یک وبلاگ یا وبسایت ، یک حساب ادسنس گوگل و کمی اطلاعات درباره سئو .

بله با همین مقدار اطلاعات و پیش نیازها می توان کار سئو را آغاز کرد و در آینده یک سئو کارحرفه ای شد ولی نه اینکه بتوان در یک لحظه و با این امکانات یک سئوکار حرفه ای شد. سئو یک کار زمان بر است. یعنی هم فراگیری علم و دانش آن بر اساس تجربه و کار است و به نتیجه رسیدن کار سئو یک پروسه طولانی مدت است.

 

 

 

راه های شروع و انجام سئو بسیار متنوع و گوناگون است اما مهم است که بهترین روش در بهترین زمان انجام پذیرد. می توان این قدم ها و پله ها را به عنوان آغاز کار و مقدمه ایی بر کار سئو تلقی کرد:

به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید.

با استفاده از نرم افزارهای جستجو کلمه کلیدی٬ یک کلمه و یا دسته ایی از کلمات که به تجارت و برند شما مربوط است را شناسایی کنید و سپس روی کلمه کلیدی مرتبط کار کنید. شناسایی کلمه کلیدی مهم است و به اصطلاح خشت اول کار یک سئو کار حرفه ای بررسی کلمه کلیدی است .اضافه و یا کم کردن حتی یک حرف شما را از آنچه موردنظرتان هست دور می کند. استفاده از کلمه کلیدی مناسب این فرصت را به شما می دهد که دسته های جدید و بخش های تازه در سایت خود بوجود آورید و با استفاده از این دسته ها بتوانید کاربر بیشتری به را سایت خود منتقل کنید. فایده این دسته بندی و بخش کردن اطلاعات سایت این است که کاربران ممکن است به موضوعات شما علاقه مند شوند و لیست اطلاعات شما مورد علاقه آنان باشد.

هم چنین کلمه کلیدی را بطور مرتب پیگیری و دنبال کنید. ببنید که الان در چه رتبه ایی قرار دارید و در صفحه چندم جستجو ظاهر می شوید و همین طور سایت های دیگری که در رتبه های نخست قرار دارند را هم بررسی و تحلیل کنید تا متوجه شوید که چه نوع کلمات کلیدی آن ها را به رتبه های نخست و صفحه اول آورده است. این کار به شما بسیار کمک می کند تا بتوانید به صدر نزدیک شوید.

تشخیص اینکه چه محتوایی مورد نیاز است و چگونه می توان آن را بهبود بخشید.

آنچه مد نظر کاربران و استفاده کنندگان است باید دستور کار شما قرار گیرد. ساخت و ایجاد محتوای شما باید بر اساس نیاز کاربر باشد چون شما سایت خود و اطلاعات خود را جز برای استفاده آنان طراحی و بهینه سازی نمی کنید و البته یادتون هم که نرفته٬ محتوا پادشاهه! با شناخت نیاز ، آنگاه باید محتوا را بسازید. سعی کنید محتوا طوری باشد تا عمق نیاز کاربر را براورده کند و ارزشمند باشد طوری که خواندن و استفاده از مطلب شما برای او سودمند باشد. جستجوی کاربران هم بسیار مهم است یعنی اینکه جستجو چه کلمات و عباراتی را شامل می شود و اطلاعات سایت شما نیاز کاربر را برطرف کند. شاید شما روی یک کلمه خاص تمرکز کرده اید و کاربران با هم معنی آن کلمه جستجوی خود را انجام می دهند. یا اینکه آنان درباره مشکلات جستجو می کنند و شما فقط روی کلمات کلیدی بعد از حل مشکل کار کرده اید. برای مثال جستجو درباره سرما و یخ زدگی است و شما درباره گرم کردن و … محتوا نوشته اید.

هوشیار باشید که روبات های گوگل سایت شما را قبول کنند.

برای اینکه کاربران بتوانند به سایت و بلاگ شما بروند و استفاده کنند ابتدا سایت شما باید در دسترس آنها باشد یعنی بتوانند سایت شما را پیدا کنند. محتوایی که شما می سازید هم باید برای کاربر قابل استفاده باشد و در عین حال روبات ها هم محتوا را قبول کنند. بحث روبات ها و خزنده ها و اسپایدرها و یا اسم های دیگر بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود. در این جا به بعضی از نکات درباره مقبولیت محتوای شما توسط روبات اشاره می کنیم:

. کاری کنید که آسان در دسترس باشید: مطمئن شوید که هیچ صفحه ایی وجود ندارد که دریافتش از صفحه اصلی شما برای کاربران مشکل باشد.

. سعی کنید که URL شما تا حد امکان کوتاه باشد.

. روبات ها نوشته هایی که قسمتی از یک تصویر هستند را ایندکس نمی کنند: سعی کنید نوشته ها خارج از تصویر باشند و همین طور در منبع HTML بصورت نوشته باشد.

. هوشیار باشید که صفحات شما گاهی مورد خزش قرار گیرد: اگر این طور نباشد به این مفهوم است که گوگل در ایندکس محتوا شما دچار مشکل شده است.

تمرکز شما روی دریافت لینک باشد تا لایک گرفتن

واضح است که سیگنال های شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است اما از تاثیر لینک ها هم غافل نشوید. برای بدست آوردن بک لینک٬ محتوای شما باید ارزش لینک دادن را داشته باشد و غنی و جذب کننده و ناب باشد. در ضمن بهتر است بدانید یک دامین خوب٬ در خاطره ها می ماند و به راحتی نوشته می شود. اگر دامنه شما بدترکیب و بی اسلوب است آن را تغییر دهید. شاید برای بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعالیت و کلمه کلیدی مجبور شوید که هزینه کنید اما ارزش این هزینه کردن را دارد. اعتبار و مقبولیت خود را در طول زمان با بازاریابی صحیح بدست آورید . سعی کنید در فعالیت و تجارت خود به عنوان یک حرفه ایی شناخته شوید. حضور در کنفرانس ها و همایش ها که مربوط به تجارت شماست بسیار اثربخش است. اگر بتوانید خود را صاحب سبک و دارای یک فن بخصوص در فعالیت خود نشان دهید همه خواستار همکاری و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع کرده اید و توانایی حضور در همایش های تخصصی را ندارید از محله و منطقه خود شروع کنید و نشان دهید که در آن موضوع توانایی دارید. با این روش با دوستان و آشنایان فعال در کار و فعالیت خود آشنا می شوید و می توانید با هم همکاری کنید و به یکدیگر مشورت دهید .



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

خلاق بودن هنگام نیاز می تواند تا حد زیادی دشوار باشد، به ویژه وقتی کارهای دیگری نیز برای انجام دادن داشته باشید. هیچ چیز مثل احساس فرسودگی روانی نمی تواند موتور خلاقیت ذهن شما را خاموش کند. با این وجود کارکنان بسیاری از مشاغل نیاز خواهند داشت فارغ از موقعیت و حالت ذهنی خود، در چشم به هم زدنی موتور خلاقیت ذهن خود را روشن کنند و کاری انجام دهند.

 

با اینکه اخلاق کاری مدرن شما را به استفاده از قوه ی خلاقه ی خود تشویق می کند، کمتر پیش می آید راهی عملی برای به جریان انداختن نیروی سیال خلاقیت در ذهن شما پیش رویتان قرار دهد.اما اگر می خواهید چیز متفاوتی را امتحان کنید، 8 راه تضمین شده ی زیر می توانند هنگام فرسودگی ذهنی، موتور خلاقیت شما را مجدداً به راه بیندازند.

1- به خودتان استراحت بدهید

تیم هولمگرن، مؤسس نیوز مایستر در این باره به فرش اینفو می گوید: «اگر بازده خود را از دست داده اید و یا به مشکلی برخورد کرده اید و روی آن متوقف شده اید، به خودتان استراحت بدهید و از این زمان لذت ببرید. زمانی به کار خود بازگردید که آن احساس منفی از ذهنتان رفته باشد و یا راه حل مشکل خود را پیدا کرده باشید». شما هم ممکن است یکی از آن دسته افرادی باشید که حس می کنند برای استراحت دادن به خود زمان کافی در اختیار ندارند. اما برای اینکه در درازمدت قادر باشید کارهای بیشتری انجام دهید دقیقاً باید همین کار را بکنید. تحقیقات نشان داده اند تفریح های کوتاه می توانند تمرکز شما را تا حد قابل توجهی افزایش دهند. بنابراین اگر حس می کنید به بن بست رسیده اید، ۲۰ دقیقه از رایانه فاصله بگیرید، کار سرگرم کننده یا آرامش بخشی انجام دهید، و بعد دوباره تلاش کنید.

 

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.

 

article_image_one_520.jpg

2- رویکرد تازه ای بیابید

خلاقیت خیلی ها کاملاً به شیوه ی کارشان بستگی دارد. خیلی از مواقع شیوه ی انجام یک کار است که شما را به بن بست می رساند. کاری که می توان انجام داد این است که اگر احساس فرسودگی می کنید، مرحله ی طراحی اولیه و مشخص کردن طرح ابتدایی را حذف کنید و یکراست به سراغ کار اصلی بروید و دست به کار شوید.اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که هیچ گاه برای کاری از پیش طرح ریزی نمی کنید، این بار شروع به طرح ریزی کنید. ببینید آیا اتخاذ رویکردی متفاوت قوه ی خلاقه تان را به جریان می اندازد یا خیر.

3- ورزش کنید

دور شدن از میز کار و انجام کاری که ضربان قلب شما را بالا ببرد راه خوبی برای افزایش خلاقیت است. ماجرا از این قرار است که کسانی که به صورت منظم ورزش می کنند نسبت به افراد عادی تفکر خلاق تری خواهند داشت. از ورزش به عنوان شیوه ای برای دوری کردن از فرسودگی ذهنی استفاده کنید. ریچارد برانسون، تاجر و سرمایه گذار، یکی از طرفداران پر و پا قرص ورزش است. او در بلاگ شرکت خود می نویسد: «من متوجه شده ام که وقتی از خواب بیدار می شوم، یکراست به سراغ کار رفتن فکر خوبی نیست. بنابراین صبح های خود را به ورزش و خانواده ام اختصاص می دهم. این کار باعث می شود ذهنم را خالی و برای روز پیش رو انرژی بیشتری کسب کنم».

4- چیز خلاقانه ای بخوانید یا تماشا کنید

این مورد شاید خیلی ساده انگارانه به نظر برسد اما گاهی اوقات بهترین راه الهام گرفتن همین است که خود را در خلاقیت غرق کنیم. حتی اگر وظیفه ی شما نوشتن است، گوش سپردن به موسیقی و یا شعر خواندن می تواند ایده ی لازم برای نوشتن را در اختیار شما قرار دهد. یکی از گزینه های جالب در این میان سخنرانی های TED است. به ویژه می توانید به دسته ی «خلاقیت» این سخنرانی ها نگاهی بیندازید.

5- دست از نگرانی بردارید

دنیای کسب و کار دنیای کسانی است که خودشان آغازگر راهی می شوند. این موضوع کارآفرینان را در مواقع افت سرعت یا توقف، به متهم کردن خود رهنمون می کند. به هر دلیلی جرقه ی خلاقیتی که انتظارش را دارید نمی خورد، به همین دلیل خودتان را مقصر می دانید، دچار استرس می شوید و نگران ادامه ی کار خواهید شد. اما بها دادن به این احساسات و پر رنگ کردن آنها تنها اوضاع را بدتر می کند. استرس به «قاتل خلاقیت» معروف است. بنابراین اگر حس کردید بیش از اندازه نگرانی کار انجام نشده ی خود را دارید، به خودتان بقبولانید که اشکالی ندارد. آرامش خود را حفظ کنید، و به خودتان یادآور شوید که آتش خلاقیت شما برای همیشه خاموش نشده است و به محض اینکه دوباره سر و گوشش پیدا شود آن را شکار خواهید کرد.

6- چیزهایی که حواس شما را پرت می کنند حذف کنید

هرچه عوامل بیشتری برای پرت کردن حواس شما در محیط کارتان وجود داشته باشد (مثل سر و صدای پس زمینه، محرک های بصری و یا نوتیفیکیشن های مختلف اینترنتی)، احتمال اینکه از محدوده ی خلاق خود دور شوید بیشتر خواهد بود. تمام این عوامل در کنار هم نه تنها شما را به تعلل تشویق می کنند، بلکه تمرکزتان را نیز درست زمانی که به آن نیاز مبرم دارید از بین می برند. بهتر است وقتی احساس فرسودگی ذهنی می کنید، تلویزیون و رادیو را خاموش کنید، تب های اضافه ای که در مرورگر خود گشوده اید را ببندید، و اگر واقعاً نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید مودم خود را خاموش کنید؛ مگر آنکه واقعاً به آن نیاز مبرم داشته باشید.

7- محیط اطراف خود را تغییر دهید

اگر معمولاً هر روز در یک فضای به خصوص کار می کنید، این می تواند بخشی از مشکل باشد. اگر واقعاً می خواهید الهام بگیرید، نشستن در همان فضای معمولی همیشگی کمکی به شما نخواهد کرد. کار کردن در فضایی متفاوت را امتحان کنید؛ جایی که صدا، رایحه و نمای تازه ای برایتان داشته باشد. می توانید رایانه ی خود را بردارید و به اتاقی دیگر و یا حتی کافی شاپی در نزدیکی خود بروید و آنجا کار کنید. اگر برایتان مقدور است، در محل مشتری خود کار کنید تا هم خلاقیتتان تحریک شود و هم رابطه ی بهتری با وی برقرار کرده باشید. دنیل بارنت، مؤسس Worketc می گوید: «شاید خیلی کلیشه ای باشد اما رفتن به شهری دیگر برای تعطیلات می تواند تغییر خوبی باشد. محیط تازه فعالیت مغز را تحریک می کند».

8- دست از تلاش برندارید

تنها کاری که ۱۰۰ درصد و به صورت تضمینی غلبه بر فرسودگی قوه ی خلاقیت شما را با شکست مواجه می کند این است که دست از کار بکشید. توصیه می شود موارد بالا را امتحان کنید و بعد از آن به قوه ی پشتکار خود تکیه کنید. عوامل متعددی می توانند باعث فرسودگی قوه ی خلاقیت افراد شوند؛ عواملی که ممکن است همیشه موفق به شناسایی و یا حذف کامل آنها نشوید. اما اگر به تلاش خود ادامه دهید، در نهایت بخشی از خلاقیت خود را کم کم باز خواهید یافت. فقط اطمینان حاصل کنید وقتی خلاقیت خود را بازیافتید آمادگی بهره برداری از آن را خواهید داشت.

 

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهرانرا به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشنموبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

نسل جوان به مواجهه ی روزانه با یک دنیای جدید عادت بیشتری دارد، از این بابت نگرانی به خود راه نمی دهد و از این تجربه های جدید حتی لذت هم می برد. زندگی کارآفرینی به علاقه و اشتیاقی بی پایان و نوعی سادگی خاص در مواجهه با ناشناخته ها نیاز دارد. این در حالی است که وقتی به سن و سال خاصی برسید، بیش از اندازه راجع به مشکلات احتمالی خواهید دانست و ممکن است به کلی از قدم گذاشتن در یک مسیر خاص صرف نظر کنید.

 

البته کارآفرینان در هر سنی که باشند می توانند دل جوانی داشته و به همان اندازه نترس باشند و در عین حال از تجربه ی خود به عنوان یک مزیت بهره بگیرند. هر سرمایه گذار باهوشی به دنبال چنین افرادی می گردد اما به راحتی پیدایشان نمی کند. به همین دلیل است که خیلی از سرمایه گذاران به دنبال کارآفرینان جوانی می گردند که برای رسیدن به ناممکن ها سخت تلاش می کنند و مشخصه های زیر را از خود نشان می دهند.

1- توانایی شروع دوباره

توانایی تجدید قوا و دوباره روی پا ایستادن بعد از هر شکست، برای کارآفرینان ارزش بی نهایت زیادی دارد. مسیر استارتاپ ها پر است از کارآفرینان بلندپروازی که در مواجه با اولین چالش دست از تلاش می کشند، خیلی سریع به بهانه تراشی روی می آورند و یا خود را با تلاشی بی نتیجه برای رسیدن به هدفی اشتباه فرسوده می کنند.

article_image_one_560.jpg

2- امید به آینده

جوانانی که به جای نگرانی، با اشتیاق به آینده می نگرند و اعتقاد دارند هنوز به بهترین بخش زندگی خود نرسیده اند می توانند کارآفرینان بسیار موفقی باشند. آنها امکان تغییر دنیای اطراف خود را به عنوان یک تجربه ی فوق العاده در نظر می گیرند و مصمم اند از این مسیر به اندازه ی مقصد لذت ببرند. آنها نه میراثی دارند که بخواهند نگران از دست دادنش باشند، و نه موفقیت بزرگی در گذشته کسب کرده اند که بخواهند به آن بسنده کنند و غره شوند.

3- توانایی تمرکز کامل روی کسب و کار

کارآفرینی مسیری است که بهترین زمان برای قدم گذاشتن در آن، پیش از پذیرش مسئولیت های یک خانواده است و رقابت میان همسالان برای رسیدن به موفقیت در آن نقش بسزایی دارد.
کارآفرینان جوان از زیر بار مسئولیت های رسیدن به موفقیت شانه خالی نمی کنند، چون پیش از این هیچگاه به آن نرسیده اند و کمتر پیش می آید که حواسشان پرت تعهدات و روابط قبلی شان شود.

4- خوش بینی و انرژی بالا

کارآفرینان جوان اعتقاد دارند هر روز در مسیر ساخت شرکتی قدم بر می دارند که به آینده ی کشور، جامعه و خانواده شان کمک می کند. آنها اطمینان دارند توان تمرکز بیست و چهار ساعته شان بر موانع فائق خواهد آمد و آنها را از سد رقبای فعلی و آینده عبور خواهد داد.

5- تمایل به متفاوت اندیشیدن

با بالا رفتن سن، افراد در شیوه های قدیمی عمل و تفکر خود گیر می کنند و خلاقانه فکر کردن برایشان دشوار می شود. برای ساختن یک استارتاپ جدید و موفق، با وجود چالش ها و رقبای جدیدی که هر روز سر راه شما قرار می گیرند، مهم است تفکر خارج از جعبه را به تیم خود نشان دهید و در این زمینه الگوی آنان باشید.

6- زندگی و کار به سبکی نامتعارف

چندان نمی توان برای ابداع و خلاقیت برنامه ریزی کرد. واقعیات توسعه ی یک محصول جدید ممکن است شما را بر آن بدارد که یک هفته ی تمام فقط نودل بخورید و در اتاق پشتی شرکت خود بخوابید. کارآفرینان جوان هنوز با عادات شرکتی مثل جلسات طولانی، ساعات کاری دقیق و آخر هفته های آزاد خو نگرفته اند.

7- بهره مندی از روابط چند ملیتی

جهان ما در عصر اینترنت و ارتباطات به دنیای کوچکتری بدل شده است، بنابراین نسل جوان از تنوع موجود در اطراف خود آگاهی بیشتری دارد و با این موضوع بزرگ شده است. آنها از طریق شبکه های اجتماعی و آموزش، با فرهنگ های مختلفی تعامل داشته اند و از آنها درس گرفته اند. تنوع برای نوآوری اهمیتی حیاتی دارد و قرار گیری کسب و کار در برابر فرصت های تازه را به حداکثر می رساند.

8- رضایتمندی فارغ از پول

ایده آل گرایی جوانان، رضایتمندی آنان را بیشتر به سبک زندگی شان گره می زند تا پاداش. وسوسه ی دستیابی به پول در سبک زندگی کارآفرینی وجود دارد اما لذت بردن از یادگیری روزانه، روابط تازه و قرار گرفتن در موقعیتی جدید در بین گروه همسالان، برای کارآفرینان جوان رضایت بیشتر و ملموس تری به همراه دارد. اینکه مسئولیت تصمیم گیری ها و در نتیجه اشتباهاتشان با خودشان باشد برای آنها بسیار لذت بخش است. سرمایه گذاران همیشه به دنبال کارآفرینان جوان و با استعدادی هستند که بتوانند توانایی های خودشان را خوب عرضه کنند، برای مذاکره مهارت بالایی داشته باشند، از توانایی حل مسئله برخوردار و پیش زمینه ی مطالعاتی گسترده ای داشته باشند.به همین دلیل است که بهتر است تجربیاتی که در تمام جنبه های زندگی کسب کرده اید را برجسته کنید. اگر کارآفرینی بلندپرواز هستید و از ویژگی های بالا برخوردارید، آینده ی روشنی در انتظار شماست. وقت آن فرا رسیده است که از مزیت های خود استفاده کنید و دنیای اطراف خود را تغییر دهید.

 

  1. طراحی سایت فروشگاهی
  2. طراحی سایت تهران
  3. طراحی سایت
  4. سئو سایت
  5. سئو
  6. طراحی وب سایت
  7. طراحی سایت شرکتی
    1. سئو سایت
    2. سئو
    3. طراحی وب سایت
    4. طراحی سایت شرکتی

 



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

با وجود اینکه کارآفرینان جوان از سوی هم سن و سال های خود مورد تشویق قرار می گیرند، توسط سرمایه گذاران و یا حتی مشتریانی که بابت پول دادن به جوانی 20 ساله و کم تجربه نگران هستند به چالش کشیده می شوند. اما شما نباید اجازه دهید سن و سال کم، سد راه موفقیتتان شود. دو کارآفرین جوان، در ادامه ی مطلب توصیه های خود را با شما در میان می گذارند و به شما یاد می دهند چطور جدی گرفته شوید.

 

1- روی وجهه ی خود متمرکز شوید

آنتونی جیمز گرین، مؤسس و صاحب گرین تست پرپ، در دوران دانشجویی کار خود را به عنوان مشاور امتحان ورودی دانشگاه ها آغاز کرد تا اندکی درآمد بیشتری داشته باشد. گرین تست پرپ برای آزمون ورودی دانشگاه های آمریکا، خدمات آنلاین مشاوره ارائه می کرد. او خدمات مشاوره ای خود را با استفاده از آگهی های کاغذی تبلیغ و بعد از 40 تماس اولین مشتری اش را جذب کرد. او در این باره می گوید: «وقتی می فهمیدند چقدر جوان و کم تجربه هستم، واقعاً برای ادامه ی کار تمایلی نشان نمی دادند». اما گرین به جای اینکه دلسرد شود، تعدادی مشتری پیدا کرد و روی نتایجی که با آنان می گرفت متمرکز شد. تردیدی که ابتدا نسبت به اعتبار وی وجود داشت با نتایج خوبی که دانش آموزان مذکور کسب می کردند از بین رفت و این باعث شد به عنوان یک مشاور خوب میان دانش آموزان وجهه ای کسب کند. گرین عقیده دارد «اگر بتوانید کاری را خوب برای مردم انجام دهید، دیگر سن و سالتان واقعاً برایشان اهمیتی نخواهد داشت».

 

شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند. پیام آوا بهترین خدمات طراحی سایت تهرانرا به شما عرضه می کند. همچنین طراحی اپلیکیشنموبایل را با به روز ترین تکنولوژی کد نویسی دنیا را از پیام آوا بخواهید. طراحی اپلیکیشن موبایل را با ما تجربه کنید.

 

article_image_one_586.jpg

2- روی مشتری تمرکز کنید

کلید موفقیت گرین، تمرکز روی نیاز های مراجعانش بود. این، کم تجربگی اش را پوشش می داد. او می گوید: «هر وقت از خودم حرف می زدم، مشتری ام را از دست می دادم، چون حرف زیادی برای گفتن نداشتم. من یک جوان 18 ساله بودم که تجربه ی زیادی نداشت و مشغول تحصیل در کالج بود. اما وقتی مثلاً از آنها می پرسیدم دخترتان در چه درسی قوی و در چه درسی ضعیف است، مشتری شروع می کرد به تعریف کردن و توضیح دادن». دور کردن این مکالمه از خود، و متمرکز کردن آن روی مشتری، سؤال کردن از وی درباره ی نیاز هایش، و توضیح برنامه ای که برای حل کردن مشکلات وی در نظر دارید، بهترین راه دور زدن کم تجربگی شماست.

3- فرا تر از سنتان رفتار کنید

برای مدی و الکس هاسولاک، مؤسسین لاو گرون فودز، وادار کردن مشتری به نادیده گرفتن سن و سال کمشان (به ترتیب 21 و 22 ساله در زمان راه اندازی)، به این معنا بود که باید لباس رسمی به تن می کردند و رفتارشان در جلسات، فرا تر از سن واقعی شان می بود. این به آنها کمک می کرد نه تنها بالغ تر، بلکه توانا تر از سنشان به نظر بیایند. مدی هاسولاک در این باره می گوید: «تأثیر اولین برخورد خیلی مهم است؛ مخصوصاً برای کارآفرینان جوانی که هیچ سابقه ی کاری ندارند».

4- خودتان را در جمع افراد موفق قرار دهید

یکی از راه هایی که می توانید به عنوان یک کارآفرین جوان، رشد سریع تری داشته باشید این است که خودتان را در جمع افراد موفقی قرار دهید که از شما بزرگ تر هستند. مدی و الکس هاسولاک در ابتدای راه، برای شرکت خود یک هیئت مشاوران ایجاد و برخی نام های شناخته شده ی این صنعت را با خود همراه کردند. مدی در این باره می گوید: «آنها به ما اعتبار دادند، مخصوصاً وقتی کم کم سرمایه ای جمع کردیم و آنها نیز هنگام مواجهه ی برندِ در حال رشدی چون برند ما، توصیه، درونداد و دیدگاه های فوق العاده ای در اختیار ما قرار می دادند».

5- از سن و سال خود استفاده کنید

برخی از کارآفرینان جوان ممکن است گهگاه به خاطر کم سن و سالی شان مورد بی حرمتی قرار بگیرند و به همین دلیل وسوسه می شوند در مورد سن خود دروغ بگویند تا توانا تر به نظر برسند. اما در برخی موارد، جوان بودن می تواند بر اعتبارشان بیفزاید. مثلاً در مورد مدی و الکس هاسولاک، جوان بودن به آنها اجازه داد در ارائه ی انرژی و خون تازه ای که می توانستند به رگ های صنعت راکد و کهنه ی خود وارد کنند، به معنای واقعی کلمه بدرخشند. برای گرین نیز، سن و سال کم از زاویه ای مزیت به حساب می آمد و به او اجازه داد با مخاطب هدف خودش که دانش آموزان دبیرستانی بودند، ارتباط بهتری برقرار کند. او می گوید «آنها جوان بودن من را دوست داشتند، چون به کارم علاقه داشتم و برای آن اشتیاق زیادی به خرج می دادم». او با این حرف به ما نشان می دهد برای موفقیت همیشه لازم نیست سن و سال پایین خود را مخفی کنید.

 

 

 

طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت هتل

 

 

خصلت های کارآفرینان موفق

 

نمی توان یک تعریف کتابی یکتا برای آنچه که یک کارآفرین را موفق می سازد ارائه داد و هر انسان موفقی یک تعریف از راه های منجر به موفقیت دارد. اما با این حال می توان به چند رفتار و ویژگی مشترک بین کارآفرینان موفق اشاره کرد. به شما پیشنهاد می کنیم با داشتن این ویژگی ها و رفتارها تاحدی به یک فرد کسب و کاری موفق تر تبدیل شوید.

 

 

چون این ها به شما کمک می کنند که بر چیزی که مهم تر است متمرکز بمانید و در زمان های سختی، شما را یاری می کنند که به جلو بروید. همچنین باعث می شوند که شما با خود و کسانی که باید رهبری کنید، ارتباط برقرار کنید و نهایتا در طول این سفر استارتاپی تا رسیدن به موفقیت، تعادل را حفظ کنید.

1- آنها همه چیز را ساده می گیرند

آنها این کار را نه تنها در کار بلکه درتمامی جنبه های زندگی شان انجام می دهند، از سبک تغذیه ای شان بگیرید تا سبک ورزشی و تا آنچه که می پوشند. برای مثال مارک زاکربرگ و یا استیوجابز را می توان نام برد. همه ما در تلاشیم تا تمامی کارهای لیست شده در سررسیدمان را انجام دهیم، اما بدانید که اگر دور خود را شلوغ کنید و به سراغ کارهای پیچیده بروید، حتما زمان کم خواهید آورد. شما باید هرلحظه از زمانتان را ذخیره کنید. در مورد کسب و کار تنها موضوع زمان نیست، بلکه استراتژی شما هم مهم است. برنامه های شما باید قابل فهم باشند، تمامی ملاک ها و مقیاس هایتان استاندارد و قابل اندازه گیری باشند، و از همه مهم تر یک مفهوم ساده بسیار قابل خرید تر از یک مفهوم پیچیده است، آن هم به وسیله دانشگاه ها، مشتریان و هرگونه خریدار احتمالی. پس سعی کنید که ایده خود را ساده سازی کنید تا راحت تر اجرایی شود. در حقیقت در این دنیای دیجیتال و روبه رشد، بدون یک سیستم ساده که به ما کمک کند تا کار خود را در این دنیای مدرن توسعه دهیم، تصمیم گیری برای اولویت بندی کارهای مهم سخت خواهد شد. زمانی که در شلوغی کارمان و بحران غوطه ور هستیم، بسیار سخت است که ذهنمان را آزاد نگه داریم. در نهایت باید بگوییم که سادگی، فاکتور مهمی برای کنترل کارها است.

 

article_image_one_582.jpg

 

2- آنها سرسخت هستند

سرسخت بودن برای یک کارآفرین موفق، یک امر عادی است، چرا که می داند بدون پشتکار و پایداری به جایی نخواهد رسید. در بحران های موجود در یک کسب و کار که باعث عقب نشینی بسیاری از افراد، در همان ابتدای شروع کار می شود، این دسته کارآفرینان همچنان به پایداری خود برای حل مشکل ادامه می دهند. حتما زمان و انرژی زیادی را صرف این کار می کنند، اما سرشار از غرور هستند و نمی خواهند کسی برایشان دل بسوزاند. آنها می دانند که هیچ چیز ارزشمندی به سادگی بدست نخواهد آمد و تمامی این چالش ها و سختی ها، یادآور موفقیتی هستند که تنها کسانی به آن می رسند که عقب نشینی نکنند. کارآفرینی بدون شکست معنی ندارد، بدون شکست در ارائه یک محصول و یا انجام یک سخنرانی و یا از دست دادن مشتری. تمامی این شکست ها، وسیله ای است برای نشان دادن و سنجش سرسختی یک کارآفرین برای رسیدن به اهدافش. تمامی این سرسختی ها در زمان بحران، پیش نیاز موفقیت است.

3- آنها صبور هستند

صبر به نوعی تقوا و لازمه کسب وکار است. در جاده طول و دراز موفقیت کارآفرینان باید سطوح مختلف بسیاری را از صبر از خود نشان بدهند و بتوانند احساسات ذاتی خود از قبیل ترس از شکست، تردید در مورد آنچه که اتفاق خواهد افتاد، کنترل کنند. کسب و کارهای بیشماری شکست خوردند، تنها به دلیل کم صبری، چرا که اصرار بر رشد سریع همه چیز داشتند، اینکه زود وارد بازار شوند و یا به دلیل همین کم صبری خیلی زود قید همه چیز را زدند. نمی توان گفت که صبر برای یک کارآفرین به آسانی بدست می آید. این یک نبرد درونی ثابت است. بسیاری از کارآفرینان صبور هستند و در عین حال هم با سرعت خوبی به جلو می روند و آنها می دانند که بدون صبر از لحاظ روحی بسیار سخت خواهد بود، چرا که با وجود خواستن یک چیز، چیزهای غیر قابل کنترلی بر سر راه مان قرار دارد و مجبور کردن زمان برای به جلو رفتن، هیچ فایده ای نخواهد داشت، پس فقط صبر است که درست جواب می دهد.

 

بیشتر بخوانید: طراحی سایت شرکتی

 

بیشتر بخوانید: طراحی سایت  فروشگاهی

 

4- آنها به طور طبیعی یکدل هستند

ای کاش تمامی مردم این ویژگی را نه تنها در کارشان بلکه در تمامی جنبه های زندگی خود داشتند. یکدلی، توانایی این که شما خود را در موقعیت شخص دیگری قرار دهید و آن موقعیت را درک کنید و یا حداقل تلاش کنید که احساسات وعواطفش را درک کنید، بسیار در نحوه ارتباط شما با دیگران مهم است. تمامی کارآفرینان در قلب شبکه ای از افرادی قرار می گیرند که نیاز دارند، فهمیده بشوند: کارکنان، شریکان کسب و کاری، مربیان، سرمایه گذاران و البته مشتریان. با نشان دادن همدردی، کارآفرینان بهتر می توانند با علایق و سلایق این دست افراد همراه باشند و نه تنها آنها را درک کنند بلکه به تک تک هرکدام نشان دهند که تمامی علایق و احساسات آنها را می فهمند و دنبال می کنند.

تنها در خلال این مراحل ارتباطی است که ما می توانیم به طور ذاتی بفهمیم چگونه و چرا یک کارمند و یا همکار یا مشتری به تصمیمی که ما می گیریم، واکنش نشان می دهند. آنوقت است که ممکن است درست ترین کار را انجام دهیم، و این واکنش به ما کمک می کند که به بهترین شکل ممکن ایده خود را در همکاری با آنها عملی کنیم. این را بدانید که یکدلی یکی از اجزاء اصلی رهبریت است و یکی از فاکتورهای مهم فرایند تصمیم گیری هوشمندانه است. همچنین همدردی تنها کافی نیست و ترکیب آن با یکدلی به شما کمک خواهد کرد تا کسب و کار خود را در راه درست پیش ببرید.

5- آنها ترس را مدیریت می کنند

تحقیقات نشان داده اند که ما تنها با دو واقعیت ترس ذاتی زائیده شده ایم: ترس از افتادن ، ترس از صدای بلند. اما ما در طول زندگی لیست بلند بالایی از انواع ترس ها را برای خود به وجود می آوریم. مثلا ترس از شکست در کارآفرینان. به گفته جیمز کامرون، شکست یک گزینه است ولی ترس نه. یعنی اینکه شکست در کسب و کار وجود دارد، این ما هستیم که نباید بترسیم. ترس برای یک کارآفرین مثل یک زندان است. ترس یک کارآفرین را به سمت تصمیم گیری های بیش از حد امن سوق می دهد و مانع جاه طلبی و الهام گیری می شود. بیشتر کارآفرینان می دانند که با بحران هایی در کار خود روبه رو هستند اما آنهایی که موفق اند می دانند که نباید از این بحران ها بترسند. آنها شکست را به عنوان بخشی از سفر کارآفرینی خود می پذیرند. اما شما باید به کاری که می کنید، ایمان داشته باشید، اینکه تیم خود را چگونه بچینید و یا کیفیت دانش بازاریابی خود را چگونه می سنجید. البته شما نباید به این فکر کنید که دنیا آن چیزی را که شما به بازار عرضه می کنید، حتما می خواهد. شما با اعتقاد به توانایی های خود می توانید ترس خود را کاهش دهید. این مثل این می باشد که یک ارتش کوچک به جنگ یک ارتش بزرگتر و مجهزتر می رود. پس تنها از این بترسید که از دست دادن جایگاه شغلی تان و موقعیتتان به دلیل ترس های بی مورد بسیار ترسناک تر خواهد بود.

طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت بیمه، طراحی سایت گردشگری، طراحی سایت آموزشی، طراحی سایت هتل



:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تفاوت اساسی میان کارمند و مدیر با کارآفرین در عدم قطعیت است؛ ترویج کارآفرینی به عنوان یکی از اجزای توسعه اقتصادی کشورها شناخته می شود و کارآفرین فردی است که برای تحقق رویاهای خود دست به کار شده و متعهد می شود مخاطرات یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی و تقبل کند.

 

نتیجه تصمیمات کارآفرین با ابهامات و عدم قطعیت های زیادی مواجه است، بنابراین این فرد باید علاوه بر آرمانگرایی در مسیر رسیدن به رویاهای خود، واقع بین نیز باشد. کارآفرین در ابتدای راه باید زمان زیادی را صرف کار خود کند، بنابراین باید انگیزه و اشتیاق کافی داشته باشد.علاوه بر انگیزه، داشتن تجربه و مهارت کافی نیز برای کارآفرین شدن لازم است درواقع برای این کار نیاز به نبوغ و خلاقیت های خارق العاده نیست، اما فرد برای ورود به هر بازاری باید در آن خبره باشد، یعنی باید بازار و فناوری های موجود در آن را بشناسد و فرصت های آن را درک کند. برای موفقیت در مسیر کارآفرینی باید عوامل متعددی را در نظر گرفت، زیرا این فعالیت ها در خلا انجام نمی شود، بلکه در محیط و بازارهایی انجام می شود که عوامل زیادی در اوج گرفتن یا سقوط آن دخیل اند.

شروع با کشف یک فرصت

شروع یک کسب و کار به چیزی بیش از یک ایده نیاز دارد. فرآیند کارآفرینی نه با طرح و ایده اولیه و نه با سرمایه اولیه، بلکه با کشف یک فرصت آغاز می شود. بسیاری از کارآفرینان بزرگ معتقدند «هر «ای کاش» که می شنوید یک فرصت برای کارآفرینی است». بیل گروس، مدیر موسسه آیدیا لب، 5 عامل کلیدی را برای راه اندازی یک استارت آپ بر اساس درجه اهمیت به این ترتیب معرفی می کند: زمان ورود به بازار، تیم، ایده، بیزینس مدل، سرمایه.

article_image_one_594.jpg

1- زمان ورود به بازار:

درواقع مهم ترین عاملی که یک استارت آپ باید در نظر بگیرد، زمان ورود به بازار هدف است. طرح های زیادی بوده اند که زودتر از زمان مناسب وارد بازار شده اما به دلیل عدم استقبال مخاطبان شکست خورده اند. همان طور که اگر دیرتر از موعد وارد بازار بشوند کار سخت تری را برای به دست آوردن مشتری خواهند داشت.

2- تیم:

جمع آوری تیم مناسب یکی از عوامل کلیدی در موفقیت استارت آپ به شمار می رود. پژوهش های انجام شده در دانشگاه ام آی تی، نشان می دهد کسب و کارهایی که موسسان متعدد دارند از کسب و کارهای تک موسس موفق ترند. انتخاب افرادی که می خواهید با همکاری آنها شرکت را تاسیس کنید بی نهایت مهم است. در حال حاضر یکی از علت های اصلی به نتیجه نرسیدن ایده ها و استارت آپ ها، نداشتن تیم مناسب است. بسیاری از استارت آپ ها به علت فروپاشی تیم آن، متوقف یا با شکست مواجه شده اند. در واقع بدون تیم مناسب، ایده خوب کارآیی مطلوب را نخواهند داشت.

3- ایده:

بدون ایده مناسب، تیم خوب به اثربخشی کافی نمی رسد. به گفته بسیاری از کارآفرینان تا زمانی که نیاز وجود دارد ایده هم وجود دارد.

4- بیزینس مدل:

بیزینس مدل باعث می شود جنبه های مهم یک کسب و کار دیده شود و از طرفی مشخص می کند که ایده موجود عملیاتی است یا خیر.

5- سرمایه:

راه های متفاوتی برای تامین سرمایه مورد نیاز در راه کارآفرینی وجود دارد. بسیاری از افراد با سرمایه های شخصی و خانوادگی، کسب و کار مورد نظرشان را راه اندازی می کنند، عده ای به دنبال جذب وام از بانک ها و موسسات مالی می روند، برخی از افراد نیز با در نظر گرفتن شرایط موجود به دنبال جذب سرمایه از سازمان های حمایتی می روند. همیشه برای طرح و ایده خوب که آینده روشنی دارد، سرمایه گذار هم پیدا می شود.

اکوسیستم کارآفرینی

با در نظر گرفتن این موارد می توان قدم در راه کارآفرینی گذاشت و رویاها را به واقعیت رساند. اما برای توسعه کارآفرینی در هر کشور، به ساختاری نیاز است که امکان رشد و شکوفایی کارآفرینی را فراهم کند. بستری که فضای رشد و ارتقای کارآفرینی را در هر کشور و منطقه ای به وجود می آورد، اکوسیستم کارآفرینی نامیده می شود. اکوسیستم کارآفرینی از چند نهاد مجزا تشکیل می شود که در عین حفظ استقلال با هم تعامل سازنده دارند. دره سیلیکون به علت حضور کمپانی های فراوان در حوزه فناوری های پیشرفته، به عنوان نقطه کانونی اقتصاد دانش بنیان در جهان است. راز موفقیت دره سیلیکون در اکوسیستم آن نهفته است که توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری را رقم می زند.

این اکوسیستم که بنا بر نیازها و در یک فرآیند تکاملی شکل گرفته است، با ایده پردازی در دانشگاه ها و مراکز پژوهشی یا توسط استعدادهای خلاق و نوآور شروع می شود و با سرمایه گذاری هسته اولیه و با ایجاد شرکت نوپا، به تولید فناوری یا محصول اولیه ای می انجامد که اگر محصول مناسبی باشد و جهت گیری مناسبی نسبت به بازار داشته باشد، مورد توجه سرمایه گذاران ریسک پذیر قرار می گیرد و این سرمایه گذاری، به توسعه محصول و رشد شرکت می انجامد. بالاخره شرکت های موفق یا جذب شرکت بزرگ می شوند یا خود به اندازه کافی رشد کرده و به عنوان شرکت سهامی عام وارد بورس خواهند شد. در منطقه سیلیکون ولی، تمام تلاش ها در تکرار نمونه های موفق فناورانه متمرکز شده است. همین رویکرد موجب شد به مرور زمان نهادهایی در این منطق ایجاد شود تا سختی و ریسک های مسیر ارزش آفرینی برای صاحبان ایده قابل تحمل شود. تعدادی از این نهادها که در کشور ما نیز به وجود آمده اند عبارتند از:

مرکز رشد یا انکوباتور:

خدمات مرکز رشد در قالب برنامه ای حمایتی میان مدت به شرکت ها ارائه می شود. درواقع مرکز رشد علاوه بر در اختیار گذاشتن فضا و امکانات دارای مشترک برای شرکت های نوپا به آنها مشاوره تجاری و مدیریتی نیز می دهد. در ازای ارائه این خدمات، معمولا هزینه ثابت ماهانه ای را به عنوان اجاره فضا یا استفاده از خدمات مرکز رشد از شرکت ها دریافت می کنند که این هزینه بسیار کمتر از هزینه ایجاد دفتر کاری مستقل است و حضور در مراکز رشد را برای شرکت های نوپا یا شرکت های دانش بنیان به صرفه می کند. در مراکز رشد، تمرکز بر حمایت از شرکت های تازه تاسیس از مراحل اولیه توسعه فناوری تا مرحله درآمدزایی است.

شتاب دهنده:

شتاب دهنده ها نسبت به مراکز رشد پدیده ای نوظهور محسوب می شوند. این مراکز از طریق فراخوان و برگزاری رویدادها، تیم های مناسبی که آینده درخشانی دارند را جذب می کنند و با اجرای برنامه های شتاب دهی از آنها حمایت می کنند. عموم شتاب دهنده ها در صنعت فناوری اطلاعات فعالیت می کنند. در صورت ورود کارآفرینان به این مراکز به دلیل حمایت های زیرساختی، مالی، مربیگری و مشاوره ای، عموما مسیر 2 تا 3 ساله کارآفرینان در مدت زمان 6 تا 9 ماهه طی می شود. با این نگاه می توان متوجه شد که چرا به این نهاد، شتاب دهنده می گویند. شتاب دهی به کسب و کارهای نوپا موجب می شود در مدت زمان کوتاه تری کارآفرین دریابد که آیا مدل کسب و کار پیشنهادی موفق خواهد شد یا خیر. اگر مدل کسب و کاری موفق نباشد، در زمان کارآفرین صرفه جویی شده و با تجربه به دست آمده می تواند روی ایده دیگری برای تجاری سازی کار کند.

در ایران طی دوره شتاب دهی، مبلغی برای حمایت مالی به تیم نوپا اختصاص می یابد که معمولا بین 25 تا 40 میلیون تومان است. علاوه بر این مربی یا منتور (Mentor) در اختیار آن قرار می گیرد که موجب سریع تر شدن فرآیند رشد کسب و کارها می شود. مربی شخصی است که تجربه استارت آپی داشته و در حوزه آن استارت آپ خبره محسوب می شود. مربی در مقایسه با مشاور، اعضای تیم را از منظر دانشی و مهارتی ارتقا می بخشد. درواقع مربی با نشان دادن فرصت ها و چالش ها به تیم، چشم انداز آینده را ترسیم می کند. این مربی در یک رابطه دوستانه و در عین حال صریح به استارت آپ کمک می کند که مسیر درست و کوتاه تری را برای رسیدن به هدف انتخاب کند. در ازای این خدمات شتاب دهنده بخشی از سهام استارت آپ را دریافت می کند و از طریق ارزش افزوده ایجاد شده، کسب سود می کند.

پارک های علم و فناوری:

پارک های علم و فناوری مراکزی هستند که عمدتا در جوار مراکز تحقیقاتی، علمی و دانشگاهی تاسیس شده و در راستای تجاری سازی نوآوری های برآمده از دانشگاه ها عمل می کنند. درواقع این مراکز با استقرار شرکت های دانش بنیان در فضایی متمرکز، با ایجاد ارتباط و تعامل علمی میان کارآفرینان و دانشگاه ها، فضایی مناسب برای خلاقیت و نوآوری ایجاد می کنند. زیرساخت های آزمایشگاهی یکی از مزایای مهم پارک های علم و فناوری برای شرکت های فناوری محور محسوب می شود. عموما پارک های علم و فناوری، نفع مستقیمی از موفقیت یا عدم موفقیت شرکت های زیرمجموعه خود نمی برند و سهامدار شرکت های زیرمجموعه خود نیستند.

سرمایه گذاران ریسک پذیر:

شرکت های سرمایه گذاری غیربورسی، روش های مختلفی برای تامین مالی تعریف می کنند. یکی از این روش ها، سرمایه گذاری در شرکت های نوپا به امید رشد بسیار بالا در بازه زمانی بین 7 تا 10 سال است. عموما رشد سریع درآمدها، در مورد شرکت های نوآور و فناوری محور رخ می دهد که بازار قبلی را تخریب می کنند و بازاری جدید می سازند. از این رو سرمایه گذاری ریسک پذیر را یکی از روش های تامین مالی نوآوری در نظر می گیرند. کسب و کارهای ورودی به شرکت های سرمایه گذاری ریسک پذیر در چند گروه، مرحله ابتدایی و مقدمات، مرحله رشد سریع و توسعه و مرحله متاخر دسته بندی می شوند. تفاوت میان این کسب و کارها میزان فروش و درآمد است که به نوعی اندازه شرکت را نشان می دهد. برخی نیز تفاوت را در مراحل توسعه محصول می دانند. در کشورمان نیز چند شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر وجود دارد ولی عمده فعالیت این نوع از سرمایه گذاری از سال 1390 در کشور شروع شده و هنوز در ابتدای راه قرار داریم.

 

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت تهران
  4. طراحی سایت
  5. سئو سایت
  6. سئو
  7. طراحی وب سایت
  8. طراحی سایت شرکتی
  9. طراحی سایت فروشگاهی
  10. طراحی سایت تهران

طراحی سایت



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

مهم نیست اهل چه کشوری باشید و یا به چه زبانی صحبت کنید، اگر خون کارآفرینی در رگ هایتان جاری باشد، اشتیاق و عطش وصف ناپذیری به در دست گرفتن کنترل زندگی خود خواهید داشت و شیوه ی تفکرتان اساساً با خیلی های دیگر متفاوت خواهد بود.احتمالا شما هم توجه کرده باشید ویژگی ها و علائم شخصیتی خاصی وجود دارد که بین اکثر کارآفرینان مشترک است.

 

در ادامه 6 مورد از برجسته ترین ویژگی های شخصیتی که بین کارآفرینان مشترک است و کمتر در بین دیگران به چشم می خورد را از نظر خواهید گذراند. اگر شما هم یک یا چند مورد از این علائم را دارید، احتمالاً به کارآفرینی مبتلا هستید.

1- فرصت ها را می بینند

شاید اولین چیزی که توجه هر کسی را به خود جلب کند این است که کارآفرینان به صورت طبیعی اطراف خود را پر از فرصت می بینند. آیا شما هم تا به حال فرصتی کسب و کاری به ذهنتان رسیده است؟ آن هم در عجیب ترین زمان ممکن؟ در این صورت شما هم مبتلا هستید.

 

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید.

 

article_image_one_613.jpg

2- بیشتر وقت می گذارند

آیا شما هم همیشه یک ساعت اضافی کار می کنید؟ موضوع بحث چه پروژه ای در منزل باشد و چه اضافه کاری در محل کار، کارآفرینان آن را با روحیه ی «تا تمام نشده کار را متوقف نکن» انجام می دهند. آنها معمولاً آخرین نفراتی هستند که محیط کار را ترک می کنند. هیچ شباهتی بین آنچه گفته شد با خودتان نمی بینید؟

3- زیاد سؤال می پرسند

کارآفرینان همیشه می خواهند پاسخ ها را بدانند، مدام به دنبال یادگیری هرچه بیشتر هستند و از این که زیاد سؤال بپرسند هراسی ندارند. این است که همیشه آنها را در حال سؤال پرسیدن می بینید؛ چه از خود و چه از دیگران.

4- سرشان شلوغ است

مبتلایان به کارآفرینی هیچ گاه با انجام «یک» کار خرسند نمی شوند. آنها به صورت ذاتی دوست دارند چند کار را با هم انجام دهند. آنها بیش از یک فرصت کسب و کاری دارند، در جامعه نقش فعالی ایفا می کنند و با این حال وقت لازم برای حضور در زندگی خانوادگی را نیز برای خود پیدا می کنند.

5- دنیا را متفاوت می بینند

کارآفرینان این را به واقع درک می کنند که دنیا، دنیای کوچکی است. امروزه، همه ی ما در صحنه ی دهکده ی جهانی زندگی می کنیم؛ دنیایی که در آن کسب و کار مرزی نمی شناسد. کارآفرینان نیز به همین ترتیب مرزی نمی شناسند. کارآفرینان بالفطره، ذاتاً کنجکاو هستند؛ دوست دارند مسافرت بروند و دنیا را ببینند.

6- خوش بین هستند

این مورد یکی از مهم ترین وجوه تمایز یک کارآفرین حقیقی از باقی افراد جامعه است. خیلی ها می توانند بدون خوش بینی هم مدیر یا رهبر موفقی باشند اما کارآفرین خیر. روحیه ی کارآفرینی با اعتماد به نفس، پشتکار، و باور به این حقیقت پیش می رود که هر کاری امکان پذیر است. هر انسانی به صورت طبیعی ترس ها و تردید های خودش را دارد اما یک کارآفرین حقیقی هیچگاه اجازه نمی دهد این تردید ها مانع تحقق چشم انداز و بینش اش شود.

اگر شما هم کارآفرین باشید، به احتمال قوی یک یا چند مورد از علائم بالا را در خود خواهید یافت. در این صورت این نوع زندگی را به خودتان مدیون هستید. به یاد داشته باشید کشور ما به انسان های بیشتری مثل شما احتیاج دارد.

 

 

شرکت پیام آوا خدمات    طراحی سایت شرکتی  طراحی سایت فروشگاهی   طراحی سایت تهران و سئو سایت را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است

عادتهای بد و رفع آن قبل از کارآفرینی

 

می توان گفت همه ی ما عادات کاری نامناسبی داریم و اکثراً از اینکه می توانیم لااقل فعلاً از کنارشان رد شویم خوشحالیم. درست است که کمی از بهره وری ما می کاهند و در سنجش های عملکردی ممکن است امتیاز ما را پایین بیاورند، اما حضور خزنده ی آنها در زندگی روزمره ی ما نسبتاً بی آزار به نظر می رسد.

 

اما همینکه به قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی فکر کنید همه چیز عوض می شود. کارآفرینی به شما جهت، اختیار و آزادی بیشتری می بخشد، اما از طرف دیگر، مسئولیت بیشتری نیز در قبال تصمیم گیری ها و رفتارها برایتان در بر خواهد داشت. اکثر اقدامات شما نه تنها تأثیری مستقیم و قابل توجه بر سلامت و آینده ی کسب و کار شما خواهد داشت، بلکه الگوی افراد دیگری خواهند شد که با شما کار می کنند و سنگ محک کل سازمان را رقم خواهند زد. پس پیش از آنکه به دنیای کارآفرینی قدم بگذارید، مطمئن شوید این 10 عادت نامناسب را از زندگی کاری خود حذف کرده اید.

1- عدم برنامه ریزی روزانه

هر کارمندی شاید بتواند با این عادت بد امورات شغلی خود را به نوعی رفع و رجوع کند، اما یک کارآفرین اگر اولویت های مشخصی نداشته باشد شاید هیچ وقت نتواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد. شما به عنوان یک کارآفرین باید هر روز و هر هفته، تمام کارهای ضروری خود را مرور و آنها را بر حسب اولویت سازماندهی کنید.

article_image_one_564.jpg

2- پاسخ دهی بلادرنگ به ایمیل های دریافتی

پاسخ دهیِ فوری تقریباً همیشه نکته ی خوبی محسوب می شود. اما پاسخ دهی به ایمیل ها در تمام طول روز شیوه ی مناسبی برای پرداختن به کارهای روزانه نیست و بهره وری شما را پایین خواهد آورد. پروژه ها و کارهای خود را از پیش برنامه ریزی کنید و اجازه ندهید ایمیل های دریافتی، مدام حواس شما را پرت کنند. البته تنها استثنای این قانون می تواند ایمیل های کارکنان فروش شما باشد که پاسخ دهی به موقع به آنها ممکن است برای انعقاد یک قرارداد فروش ضروری باشد.

3- ارتباطات کم بازده و ناکارا

ایمیل هایی که به شکلی ناکارآمد نوشته شده باشند و یا مکالمات بی بازده ممکن است در کار روزانه ی افراد مشکل خاصی ایجاد نکنند، اما در بافتار یک کسب و کارِ در حال شکوفایی چنین مشکلاتی می توانند دشواری هایی جدی ایجاد کنند و شرکت شما را غیر حرفه ای جلوه دهند. از مهارت های ارتباطی خود فهرستی تهیه کنید و هر مهارتی را که لازم است بهبود دهید. عجله به خرج ندهید و در مورد آنچه می خواهید بگویید یا بنویسید خوب فکر کنید.

4- عادت کردن به یک روتین انعطاف ناپذیر

روتین های روزمره برای بهره وری مفید واقع می شوند، مخصوصاً برای اموری که ممکن است در حالت عادی از خاطر بروند. اما عادت کردن به یک روتین خاص به شکلی عمیق و غیر قابل تغییر می تواند هنگام مواجهه با تغییرات غیر منتظره (که در استارتاپ ها امری اجتناب ناپذیر محسوب می شوند) شما را در موقعیت ضعف قرار دهد. شما به عنوان یک کارآفرین، باید آنقدر انعطاف پذیر باشید که در صورت لزوم بتوانید رویکرد خود را تغییر دهید.

5- کار مداوم و بدون استراحت

ادامه ی کار در زمان استراحت، اغلب اوقات برای انجام کار بیشتر شیوه ی مفیدی تلقی می شود چون می توانید این یکی دو ساعت وقت خالی تان را به ساعات کاری روزانه ی خود اضافه کنید. اما این کار می تواند به قیمت خستگی ذهنی و کاهش بهره وری شما تمام شود. شش ساعت کار فوق العاده برای یک کارآفرین بهتر از هشت ساعت کار معمولی است. در ضمن خطر فرسودگی شغلی را نیز از یاد نبرید.

6- تأخیر

اگر کارمند باشید و مثلاً در پاسخ دهی به یک ایمیل کمی تأخیر کنید معمولاً اتفاق خاصی نمی افتد. اما اگر به عنوان یک کارآفرین در ملاقات با مشتریان بالقوه ی خود با تأخیر حاضر شوید، نه تنها به وجهه ی خود آسیب می زنید، بلکه به الگویی نامناسب برای تیم خود نیز تبدیل خواهید شد. بالا و پایین کردن برنامه ی شخصی تان مشکل خاصی به وجود نمی آورد اما اگر با کسی قراری می گذارید، باید به موقع سر وعده ی خود حاضر شوید.

7- ترس از نه گفتن

کلمه ی «نه» در رده های پایین تر شرکت ها یک تابو محسوب می شود. به نظر می رسد عادت بله گفتن به همه چیز، سال هاست در زندگی کاری ما جاری و ساری است. اما وقتی به یک کارآفرین تبدیل می شوید، باید به نه گفتن عادت کنید. همه ی مشتریان ارزش فروش ندارند. همه ی متقاضیان ارزش استخدام ندارند. هر ایده ای هم ارزش دنبال کردن ندارد.

8- تعلل در انجام پروژه های دشوار

باقی ماندن پروژه های بزرگ روی میز کار شما به عنوان یک کارمند شاید مشکل خاصی ایجاد نکند. اما تعلل در رسیدگی به پروژه های بزرگ و مهم به عنوان یک کارآفرین، فقط اوضاع را بدتر خواهد کرد. اگر نمی توانید کاری را انجام دهید، آن را به کس دیگری بسپارید یا از بیرون کمک بگیرید. هر کاری که لازم است انجام دهید، فقط آنها را عقب نیندازید.

9- به تعویق انداختن تصمیمات سخت

شما احتمالاً در موقعیت شغلی کنونی خود با تصمیم گیری های زیادی مواجه نمی شوید؛ حد اقل در مقایسه با خیل تصمیماتی که باید به عنوان یک کارآفرین بگیرید. تصمیمات دشوار ممکن است به شما ضرر بزنند اما بالاخره باید در قبالشان موضعی اتخاذ کنید. حتی یک تصمیم بد هم از بلاتکلیفی بهتر است. بنابراین عادتِ به تعویق انداختن تصمیم گیری ها را همین امروز کنار بگذارید.

10- انجام همزمان کارها

انجام همزمان چند کار مختلف نیز یکی از آن عادت های مزاحمی است که فقط «به نظر می رسد» باعث صرفه جویی در زمان می شود. در واقعیت، این کار باعث حواس پرتی و عدم تمرکز شما خواهد شد به گونه ای که اگر به صورت جداگانه به هر یک از آن کارها می پرداختید نتیجه ی بهتری می گرفتید. قراموش نکنید که به عنوان یک کارآفرین، به تمام تمرکز خود احتیاج خواهید داشت.

این 10 عادت لزوماً کسب و کار شما را نابود نمی کنند، اما می توانند بهره وری و اثربخشی توانایی های شما را با اختلال مواجه کنند. از بین بردن آنها به طور کامل به صبر و بردباری نیاز خواهد داشت، اما ارزشش را دارد.

 

طراحی سایت ترکیه ،طراحی سایت ارومیه،  طراحی سایت گرگان ، طراحی سایت همدان ، طراحی سایت اراک ،

 

 



:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 تير 1399 | نظرات ()