نوشته شده توسط : جعفر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]طراحی سایت حرفه ای امروزه بعنوان یکی از نیازهای مبرم جهت ایجاد یک پایگاه اختصاصی متمرکز و پویا در عرصه اینترنت برای تشکل های سازمانی، واحدهای تجاری، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی محسوب می گردد.

با رواج و گسترش سریع کاربرد اینترنت در زمینه های مختلف بازرگانی و اقتصادی، کسب و کار، صنعتی، خدماتی، درمانی و ... و عجین شدن آن با زندگی بشر امروز و نیز افزایش کاربران آنلاین؛ طراحی سایت حرفه ای برای هر کدام از مشاغل و کسب و کارها را بیش از پیش پُررنگ تر و الزامی تر ساخته است.

طراحی سایت حرفه ای و اهمیت آن

همیشه کسانی در کسب و کار موفق هستند که دارای نگاهی متفاوت بوده و ایده های جدید و خلاقانه داشته و ذهنیت های خود را در عمل به اجرا در آورند.

در حال حاضر نگاهی متفاوت به کسب و کار و تغییرات محسوس در روند صنعت و تجارت و خدمات در حال شکل گیری بوده و ایجاد ساختارهای نوین در این عرصه به عینه قابل مشاهده است.

برای پیاده سازی و محقق نمودن آرمان ها و ایده های جدید کسب و کار نیاز به طراحی وب سایت حرفه ای دارید. یک سایت کارآمد و حرفه ای می تواند باعث شکوفایی و عملی ساختن برنامه های حرفه و تخصص و توانمندی ها و استعدادها و جنبه های مختلف تفکرات خلاقانه شما باشد و موجب رونق کسب و کار هر مجموعه یا شرکت یا هر شخصی گردد.

وب سایت حرفه ای

در دنیای اکنون که دهکده جهانی نام گرفته  است حضور منسجم و پایدار و قوی در فضای مجازی و تجارت الکترونیک، داشتن یک سایت حرفه ای را از ملزومات رقابت جهانی مطرح ساخته است. بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های داخلی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک سایت حرفه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت تنگاتنگ محسوب می شود.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

در سایت حرفه ای بایستی یکسری اصول بنیادین را مدنظر قرار داد که این خاصه ها موجب حرفه ای شدن سایت و تمایز آنها از وب سایت های معمولی می گردد، برخی از مهمترین فاکتورها و ویژگی های شاخص در ساخت و راه اندازی سایت حرفه ای به شرح زیر است:

1 – تعیین کاربرد سایت

در ابتدای کار؛ نقشه راه، هدف و کاربرد وب سایت تعیین گردد تا در طراحی و پیاده سازی آن، امکانات مورد لزوم و اختصاصی و همچنین طیف مخاطبان و نیازهای آنها مورد بررسی قرار گیرد تا وب سایت پس ساخت و بهره رونمایی کارآیی لازم را داشته باشد.

2 – قالب و گرافیک مناسب

به زعم کارشناسان پیام آوا مهمترین پارامتر در طراحی سایت حرفه ای، وب سایت واکنشگرایی که بتوئند قابلیت توسعه پذیری و پیشرفت را داشته باشد و صاحب سایت در طی زمان های مختلف، بتواند خود یا از طریق شرکت سازنده سایت تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت با کمترین هزینه و مدت زمان اندک اعمال نماید. ماژولار بودن وب سایت، تغییر رابط کاربری، قابلیت توسعه سایت، تغییر کاربری وب سایت، اضافه کردن امکانات و فرایندهای جدید، تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت بنا به سلیقه صاحب سایت، ایجاد و ساخت سایت بر اساسا الگوریتم های گوگل که امکان بهینه سازی و افزایش رتیبه وب سایت در موتورهای جستجوگر را فراهم سازد از فاکتورهای بنیادین در طراحی سایت حرفه ای توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.[/vc_column_text][vc_message message_box_style="solid" message_box_color="pink" icon_fontawesome="fa fa-bullhorn"]

پارامترها و ظاهر گرافیکی و رنگبندی وب سایت حرفه ای و هچنین ساخت و اجرای قالب برای آن بایستی متناسب و همسو با حیطه فعالیتی مزبور باشد. بطور مثال در طراحی سایت حرفه ای حقوقی استفاده از گرافیک و رنگ های سنیگن مانند قهوه ای و یا در طراحی سایت حرفه ای رستوران استفاده از تم های تحریک کننده حس چشایی و رنگ های قرمز و نارنجی مناسب است.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

همچنین قالب وب سایت حرفه ای بهتر است اختصاصی و منحصر بفرد بوده تا کسب و کار شما را از دیگران متمایز نشان دهد.

3 – اطلاعات و خدمات اصلی

در ساخت وب سایت حرفه ای، اطلاعات اصلی و مورد نیاز کاربر و همچنین خدمات مهم بایستی جلوی چشم و در دسترس باشد. بطور نمونه در طراحی سایت پزشکی، فرد بیشتر به دنبال ساعت کاری مطب، شماره تماس و خدماتی مثل ویزیت و تعیین نوبت آنلاین می باشد و بیشتر به این قسمت ها متمرکز بوده و شاید به بخش های دیگر سایت چندان توجهی ندارد و یا برای طراحی سایت انتخاباتی جلوه های بصری سایت و انتقال سریع محتوا به مخاطب برای ما مهم است.

pro web design طراحی سایت حرفه ای4 - امنیت

در طراحی سایت وب حرفه ای برای کسب و کارها علی الخصوص در وب سایت هایی که تراکنش مالی و خرید و فروش صورت می گیرد و مسایل مالی مطرح است، «امنیت» از درجه اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و و بر مبنای این اصل مهم در نظرگیری موارد امنیتی مختلف بایستی لحاظ گردد؛ چرا که امنیت در ایجاد پایداری، ثبات و بقا و فعالیت مستمر سایت در دراز مدت و همچنین جلب و افزایش اعتماد کاربران و مشتریان نقش پایه ای و کلیدی را دارد.  استفاده و بکارگیری گواهی امنیت ssl در وب سایت یکی از این موارد است.

5-  سرعت

بارگزاری صفحات وب سایت حرفه ای بایستی سریع و در حد مطلوب باشد چرا که منتظر شدن کاربر جهت بالا آمدن سایت و لود صفحات موجب کلافگی وی شده و سایت را ترک خواهد نمود که این ضربه منفی بزرگی برای یک وب سایت محسوب می گردد. حذف و عدم بکار گیری موارد و اطلاعات زاید و نیز عدم بکارگیری فلش و همچنین چیزهایی که به خودی خود حرکت می کنند در تامین سرعت سایت موثر است.

6 - سازگاری با تمام مرورگرها

استفاده کنندگان از اینترنت ممکن است از مرورگرهای مختلفی استفاده نمایند. فایر فاکس (موزیلا)، کروم، اپرا و ایکسپلور از مشهورترین این مرورگرها است. در طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی که تأکید بسیار زیادی روی آن وجود دارد سازگاری با تمامی مرورگرهاست. زیرا در صورتی که سایت شما با مرورگری سازگاری نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر استفاده می کنند را از دست خواهید داد. طراحی سایت حرفه ای خود را به پیام آوا پردازش بسپارید.

7 - اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی

در طراحی وب سایت حرفه ای این امکان فراهم می گردد که کاربر بتواند مطالب، تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود بر روی وب سایت را در شبکه اجتماعی مورد نظرش نظیر فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس، تلگرام و ... به اشتراک بگذارد. این امر در بالا رفتن میزان شهرت وب سایت شما تاثیر گزار بوده و نتایج مثبتی برای شما خواهد داشت زیرا رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار دارند.

8 - سازگاری با موبایل و تبلت

با توجه به اینکه اغلب مردم از گوشی هوشمند برای بازدید از سایت های مختلف استفاده می نمایند لذا نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل و یا تبلت یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. طراحی سایت حرفه ای باید خود را با ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند.

امکانات طراحی سایت حرفه ای

وب سایت های حرفه ای علاوه بر امکانات عمومی که در طراحی دیگر سایت ها پیاده سازی می گردند دارای یکسری امکانات ویژه ای نیز می باشند از جمله:  قابلیت ایجاد و مدیریت صفحات مختلف، ثبت نام و مدیریت اعضاء، امکان پشتیبانی از زبان های مختلف، تنظیمات پیشرفته امنیتی، مدیریت فایل ها و دسته ها، فعال سازی سایت چند زبانه، سیستم جستجوگر پیشرفته داخلی سایت، پشتیبانی از ورودی و خروجی XML، ایجاد و مدیریت منوها و زیر منوها، مدیریت بخش تبلیغات، پشتیبانی از ماژول های مجتمع و توزیع شده، مدیریت گروه ها و کاربران و دسترسی ها، مدیریت اسکریپت ها، نقشه سايت،  امکان بازیابی اطلاعات، قابلیت پرینت و نسخه چاپی صفحات، آژاکس، آمار و نمودارهای بازدیدکنندگان، مديريت پرسش و پاسخ، امکان لیست گیری از عملیات کاربران، ايجاد و مدیریت فروم ها.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت حرفه ای به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

طراحی سایت حرفه ای خلاقپیام آوا طراح و سازنده سایت های حرفه ای

بسیاری از شرکت های طراحی سایت ادعا دارند که طراحی وب سایت ها بصورت حرفه ای انجام می دهند. اما آیا صرف اینکه مواردی همچون رعایت طراحی داینامیک، امنیت و سرعت بارگزاری صفحات، پنل مدیریت آسان و کاربردی و ... در طراحی رعایت شده باشد می تواند یک وب سایت را حرفه ای جلوه دهد؟ طراحی سایت حرفه ای خود را به پیام آوا پردازش بسپارید.

در نظر شرکت پیام آوا همه این امکانات ابزارهایی ابتدایی هستند که مستلزمه طراحی یک وب سایت اصولی است و در طراحی و ساخت اینگونه سایت ها دیگر امتیازات خاصی محسوب نمی گردد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color="green" icon_fontawesome="fa fa-coffee"]

به زعم کارشناسان پیام آوا مهمترین پارامتر در طراحی سایت حرفه ای، وب سایت واکنشگرایی که بتوئند قابلیت توسعه پذیری و پیشرفت را داشته باشد و صاحب سایت در طی زمان های مختلف، بتواند خود یا از طریق شرکت سازنده سایت تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت با کمترین هزینه و مدت زمان اندک اعمال نماید. ماژولار بودن وب سایت، تغییر رابط کاربری، قابلیت توسعه سایت، تغییر کاربری وب سایت، اضافه کردن امکانات و فرایندهای جدید، تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت بنا به سلیقه صاحب سایت، ایجاد و ساخت سایت بر اساسا الگوریتم های گوگل که امکان بهینه سازی و افزایش رتیبه وب سایت در موتورهای جستجوگر را فراهم سازد از فاکتورهای بنیادین در طراحی سایت حرفه ای توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.طراحی سایت حرفه ای خود را به پیام آوا پردازش بسپارید.

[/vc_message][vc_empty_space][vc_WidgetBox iconfa=" fa-star" wtitle="سفارش طراحی سایت حرفه ای" formid="2"][/vc_column][/vc_row]



:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

همان طور که می دانیم دنیا به سمت تکنولوژی پیش می رود و تمامی کارها از حالت دستی بیرون امده و با کمک تکنولوژی روز انجام می شوند . یکی از مواردی که پیشرفت زیادی داشته است درب اتوماتیک است . درب اتوماتیک دارای انواع زیادی می باشد که کاربرد های فراوانی دارد . به عنوان مثال یکی از انواع درب های اتوماتیک ، درب اتوماتیک پارکینگ است که امروزه استفاده از درب اتوماتیک پارکینگی بسیار زیاد شده است و در میان افراد رواج یافته است. در منازل و شرکت ها و سازمان ها و سایر مکان های دیگر از درب پارکینگی استفاده می شود.

برای عبور و مرور ماشین ها و وسایل نقلیه درب اتوماتیک پارکینگی سهولت زیادی ایجاد کرده زیرا توانسته تا حدود زیادی درزمان صرف جویی کند و به عبور و مرور سرعت بالاتری ببخشد. با کمک درب اتوماتیک پارکینگی باز و بسته کردن درب ها آسان می گردد و لازم نیست افراد از خودرو شان بیرون اومده و درب را باز و بسته نمایند .

تمامی این کار ها به وسیله ی فشردن یک دکمه یا ریموت انجام پذیر بوده و دارای سرعت بالایی است .

یکی دیگر از خوبی های درب اتوماتیک پارکینگ این است که این درب ها محافظ های خوبی هستند در برابر دزدان زیرا به راحتی نمی توان درب را باز کرد و به ریموت نیاز است. یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک ، درب اتوماتیک شیشه ای است که آن هم دارای کاربرد های بی شماری می باشد و در داخل ساختمان ها و اداره ها و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود .

درب اتوماتیک شیشه ای امنیت بالایی داشته و همواره مورد توجه است زیرا سریعا و بدون اتلاف وقت باز و بسته شده و انرژی را نگاه می دارد . همچنین استفاده از این درب برای افراد ناتوان و افراد پیر امتیاز بزرگی محسوب می شود زیرا نیازی به وارد آوردن نیروی فیزیکی به درب اتوماتیک نیست و عبور و مرور از درب به اسانی امکان پذیر است . این درب های شیشه ای اتوماتیک دارای ظاهر شیک و خوبی هستند .

درب اتوماتیک کرکره ای از بیرون مثل یک دیوار محکم است که استقامت بالایی داشته و پر کاربرد است . جای نفوذی در این درب اتوماتیک وجود ندارد . درب اتوماتیک کرکره ای از نوع درب های است که محافظ بسیار خوبی برای داخل ساختمان است.

 

درب کرکره ای پس از تولید و عرضه همراه با موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده شده و دارای ضمانت نامه می باشد .

در تمامی حالات خریدار باید به کیفیت درب اتوماتیک توجه داشته باشد و ان را در نظر بگیرد .

تهیه ی درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس نیازهای مشتری است که در چه شرایطی چه نوع درب اتوماتیکی را بخواهد و درخواست دهد و این درب ها در انواع متفاوتی می باشند یعنی به صورت دستی و اتوماتیک هستند . بیشتر نوع اتوماتیک درب کرکره ای مورد توجه افراد قرار می گیرد و سفارش داده میشود .

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی بیشتر در مکان هایی کاربرد دارد که به دلیل عرض کم به عرض بیشتری برای بازشدن نیاز دارند .

همچنین این درب های اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که در نصب نیازی به هیچ گونه تغییر در وضعیت ساختمان ندارند و می توان به سهولت روی درب فعلی آن را نصب کرد و این سیستم به صورت لولایی ( تک لتی و دولتی) با رعایت استانداردهای امنیتی بسیار بالا بر روی درب های موجود در ساختمان و همچنین برای ورودی های کم عرض درب اتوماتیک مناسبی می باشد .

درب اتوماتیک لولایی با استفاده از یک چشم الکترونیک یا دستگاه های کارت خوان عمل باز و بسته شدن انجام می گیرد، بیشتر از این نوع درب های اتوماتیک شیشه ای در منازل و مراکزی استفاده می شود که افراد سالمند و نا توان یا کم توان در آن زندگی می کنند. دلیل استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای در این مکان ها نیز این است که به سهولت باز و بسته می شوند و مشکلی برای باز کردن افراد ناتوان نیست .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

البته استفاده از درب اتوماتیک لولایی شیشه ای محدود به منازل نمی شود بلکه در مدارس، فروشگاه ها و مراکز پر رفت و آمدی مثل بیمارستان ها، ایستگاه های قطار و... نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این نوع از درب اتوماتیک به دلیل اینکه کارایی بسیار بالایی در صرفه جویی در انرژی دارند بیشتر مورد توجه و استقبال عمومی هستند.

درب اتوماتیک لولایی بیشتر در دو نوع مختلف به بازار عرضه می شود: درب اتوماتیک لولایی تک لنگه و درب اتوماتیک دو لنگه، درب اتوماتیک لولایی تک لنگه همان طور که از نامش نیز پیداست از یک لت یا لنگ ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود و در زمان باز شدن می تواند یک فضای 90 درجه ای را نمایان کند برای تردد خودرو در پاکینگ بیشتر مناسب است و یک قفل برقی یا مغناطیسی نیز در این درب ها وجود دارد این قفل بسیار برای درب ضروری است چرا که در صورت نبود این قفل درب با فشار زیادی باز خواهد شد و در نتیجه به درب آسیب جدی وارد می آید.

 

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی دو لنگه نیز از دو لت که همانند هم در کنار یکدگیر قرار گرفته اند تشکیل شده است این دو لنگه با استفاده از جک هایی که در دو طرف درب تعبیه شده باز و بسته می شوند و امکان تردد خودرو را به افراد می دهند.

خریداران بیشتر از این درب اتوماتیک استفاده می کنند. همچنین درب های اتوماتیک دولنگه بیشتر در ساختمان هایی که دارای سقف هستند یا حیاط دارند کاربرد دارد. البته در نصب این گونه درب ها نباید از یاد برد که به اندازه طول هر لنگه درب باید فضای داخلی برای باز شدن آزاد گذاشته شود.

در انتخاب درب اتوماتیک لولایی شیشه ای باید به کارکرد و ساختار آن کاملا آگاهی داشته باشید و حداقل اطلاعات اولیه ای درباره این درب ها داشته باشید. این کسب آگاهی به این دلیل مفید است که می توان دست به انتخاب بهتری زد و در نهایت آسایش افراد را در نظر گرفت.

درب اتوماتیک کرکره ای یکی از انواع درب اتوماتیک محسوب می شود اکثر افراد درباره درب اتوماتیک مطالبی را خوانده اند یا از نزدیک با کارکرد و ویژگی های آن آشنا شده اند .

درب اتوماتیک کرکره ای از آن دسته درب های پر استحکام است که هم از نظر هزینه و هم از لحاظ اقتصادی کاملا به نفع استفاده کننده است و به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد.

درب اتوماتیک کرکره ای نیز در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود که به منظور اهداف و مصرف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین این درب ها کاملا به نفع استفاده کننده هستند چرا که این درب ها کاملا از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

 

 

تولید درب اتوماتیک کرکره ای بر اساس خواسته و نیازهای مشتریان در انواع مختلف است، این درب ها هم به صورت دستی و هم اتوماتیک به بازار عرضه می شود؛ گرچه نوع اتوماتیک الان بسیار مورد توجه و استفاده قرار می گیرند. درب کرکره ای مانند یک عایق بسیار خوبی از ورود و خروج انرژی گرمایشی و سرمایشی عمل می کند.

در مقایسه ای که بین پنجره های شیشه ای و درب اتوماتیک کرکره ای شده به این موضوع رسیده اند که 40% از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.


-----------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نصب درب اتوماتیک کرکره ای

نصب درب اتوماتیک کرکره ای فضای کمی را به خود اختصاص می دهد، البته نصب به صورت رولی است که یا به سمت بالا جمع می شود یا در داخل ساختمان اگر فضایی موجود باشد جمع می شود؛ البته در برخی موارد که در داخل ساختمان فضای کافی نباشد به بیرون رول می شود. درب اتوماتیک کرکره ای در مقابل عوامل طبیعی مثل آتش سوزی، باد و باران و در اوضاع ناگوار و آب وهوای نامساعد مقاومت خوبی دارند.

کرکره برقی یا درب اتوماتیک کرکره ای همانند یک دیوار بسیار مستحکم عمل می کند و به هیچ عنوان جای نفوذی باقی نگذاشته است. همچنین این درب ها محافظ بسیار خوبی از داخل ساختمان عمل می کنند.

درب کرکره ای یا کرکره برقی از سوی برندهای معتبری تولید و عرضه می شود و با تمامی قسمت های یک درب کرکره ای مانند موتور، تیغه، مرکز کنترل تحویل مشتری داده می شود باید خریداران توجه کنند که تهیه درب ها از شرکت های معتبر تولیدی تضمین کننده کیفیت خوب این نوع درب ها نیز می باشد، موضوعی که در این میان اهمیت دارد این است که باید خریداران قدرت تشخیص درب اصلی را از تقلبی داشته باشند که به نظر می رسد کمی زمان بر و سخت باشد.

 

نوع دیگری از درب اتوماتیک کرکره ای  با موتور سانترال نیز تولید شده که برای پارکینگ هایی که حدودا 15 واحد دارند استفاده می شود، این نوع درب ها با کاسه فنر باز و بسته می شوند، همچنین این نوع درب ها فقط در دو مدل عرضه می شود که عبارتند از 180 و 250 کیلو است ؛ این نوع درب ها به دلیل وجود کاسه فنر که بر روی محور اصلی سوار است با سرعت عالی و به دفعات زیادتری باز و بسته می شوند.

حتی در صورت قطع برق نیز این درب اتوماتیک با کمک خلاص کن باز و بسته خواهد شد.

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

  1. http://seokaranfrada.blogtez.com
  2. http://webonline.niloblog.com
  3. http://seokavan.avablog.ir/
  4. http://web-designer.bigsite.ir
  5. http://seo-webdesigner.avablog.ir
  6. https://seokar-ir5.blogsky.com
  7. www.seowebbaz.LoxBlog.Com
  8. https://webkavan.persianblog.ir
  9. http://webkavan.sitearia.ir
  10. https://5deb45e47d646.site123.me
  11. https://webkaran.blog4ever.com
  12. http://seowebkaran98..com

___________________________________________



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

راهبند

شاید ابهامی برای شما وجود داشته باشد که راهبند چیست و به چه وسیله ای راهبند گفته میشود نام این محصول شاید کمی ابهام آمیز باشد اما اگر کمی شما را راهنمایی کنیم حتما متوجه میشوید که راهبند چیست مسلما در زندگی روزمره خود این وسیله را دیده اید اما چون زیاد با آن سروکار نداشته اید نام آنرا نمیدانید به قول معروف باید حتما ببینید تا بگوئید کاربردش چیست و در کجا ها به کار میرود .بیشتر از این قصد نداریم ذهن شما را گنگ نگه داریم و سعی میکنیم به سرعت راهبند را برایش باز کنیم . اگر با خودرو شخصی و یا آژانس وارد بیمارستان و یا محیط های اداری و کارگاهی شده باشید به احتمال زیاد یک توقف کوچک در درب نگهبانی و کیوسک آن محل داشته اید و منتظر این بودید که لوله دراز زی که با یک موتور جابجا میشود بالا برود و اجازه ورود به داخل محوطه به شما داده شود همین وسیله ای که از دیدگاه عمومی لوله نامیده میشود راهبند نام دارد.

کاربردهایی که یک راهبند دارد:

به طور کاملا واضح میتوان از نام و نشان آن فهمید که چه کاربردی دارد. وسیله است که راه را میبندد و در صورت لزوم و صدور اجازه از طریق سیستم نگهبانی راهبند باز میشود.موارد استفاده از راهبند در درب ورودی بیمارستان ها و ارگان های دولتی و دانشگاه ها و سایر اماکن حتی مجتمع های مسکونی میباشد که تحت نظارت و کنترل نگهبان و شخصی است که در کانکس قرار دارد بوسیله یک ریموت بالا و پائین میرود و برخلاف تصور عموم تکنولوژی خاصی ندارد.امروزه در ساخت و سازهایی که در سطح شهرها و مناطق وجود دارد پس از اتمام مراحل ساخت ابتدا به ساکن پیمانکار اقدام به خرید و نصب راهبند میکند تا از ورود هر شخصی به داخل جلوگیری شود.دلیل استفاده از راهبند در اماکن دولتی مسائل امنیتی میباشد

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

درب شیشه ای چیست؟  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

چرا استفاده از راهبند ضروری است؟

اگر راهبند در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی میکند اگر مشکلی نبود راه برای او باز میشود اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کنید و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند در غیر اینصورت از ورود فرد ممانعت کند.پس تا اینجا به یکی از مهمترین مزیت های راهبند پی بردیم و فهمیدیم که برای ایجاد یک فضا و مانع امنیتی چقدر میتواند موثر واقع شود.اما برخی از راهبند ها جنبه ایمنی ندارد و کسی آنرا تحت نظر ندارد به طور کلی برای یک ایست کوچک به کار میروند و به صورت خودکار در صورت نزدیک شدن خودرو به راهبند باز میشود اما نکته ناگفته اینجاست که راهبندهای اتوماتیک برای اماکنی میباشد که مسائل امنیتی زیاد مهم نیست و صرفا به عنوان یک مانع شاده به کار میرود.

راهبند های امروزی

امروزه راهبند ها حاوی یک دوربین مدار بسته هستند که به صورت پیوسته و مداوم در حال ثبت و ضبط فیلم و تصویر افرادی است که در حال انتظار برای باز شدن راه هستند اولین مزیت وجود دوربین مدار بسته روی راهبند ثبت پلاک تمامی خودروها میباشد و علاوه بر آن تصویر صورت راننده و سرنشینان به طور واضح ثبت میشود که در صورت بوجود آمدن هر گونه مشکل از طریق تصاویر و فیلم ها بتوان سند و مدرکی را برای اثبات جرم ارائه داد.سری اول  برقی نبودند و به صورت دستی جابجا میشدند که باید مشقت های فراوانی را برای بالا بردن و پائین آوردن آن میکشید البته در این نوع راهبند ها در زمان خود از کارآیی بسیار خوبی بهره مند بودند اما در حال حاظر اتوماتیک نبودن هر وسیله ای غیر منطقی میباشد.نسل قدیم راهبند ها بوسیله یک لوله آهنی سنگین ساخته میشد که یک سر آن به پایه نگهدارنده متصل میشد و با یک قرقره و دستگیره جابجا میشد.برای بالا بردن راهبندهای قدیمی یک نفر باید به طور مداوم و همیشگی در کنار دستگیره راهبند می ایستاد تا اقدام به حرکت دادن آن کند.اما در ساخت  نسل جدید از تجهیزات و تکنولوژی های نوین بهره میگیرند که کار را بسیار ساده کرده است.همان لوله به اصطلاح بلندی که مداوم بالا پائین میشود دیگر از جنس آهن سنگین نیست و از پلاستیک های فشرده و مقاوم و یا از آلیاژهای فلزی سبک ساخته میشود که با هر نوع شرایط آب و هوایی پشتیبانی میکند و در صورت تابش نور مستقیم آفتاب و گرمای بیش از اندازه دچار آسیب دیدگی نمیشود و همچنین در صورت بارش برف و باران و سرمای زیر صفر درجه هم واکنشی از خود اعم از زنگ زدگی نشان نمیدهد.راه بندهای امروزی به یک باکس مستصیلی شکل که روی زمین قرار دارد متصل میشود و قسمت انتهایی لوله به موتور موجود در باکس وصل شده است موتور راهبند از قدرت بسیار بالایی برخوردار است تا بتواند وزن میله را تحمل کند و توانایی هزاران هزار بار جابجایی آنرا داشته باشد و موجب خرابی نشود.روی این جعبه و باکس  هم امروزه دوربین نصب میشود که برای مسائل امنیتی بسیار مفید است.

انواع و اشکال راهبند

راهبندها در شکل های مختلفی در بازار وجود دارد که بر اساس نیاز خریداری میشود مثلا برای مکانهایی که طول درب ورودی بلند است راهبندهای بلند و دراز خریداری میشود و یا در مکانهایی که ورودی کوچکی دارند از راهبند های کوتاه استفاده میشود.و یا اگر ورودی ساختمان خیلی عریض و پهن باشد بایستی از دو عدد راهبند استفاده کرد که یکی در سمت چپ و دیگری در سمت راست نصب میشود و همزمان با یکدیگر توسط یک ریموت کنترل میشوند و بالا میروند.نوع دیگر از راهبند هم وجود دارد که برقی و خودکار نیست و فاقد میله است و به جای میله از زنجیر استفاده میشود.

سرعت جابجایی انواع راهبندها:

راهبند ها از سرعت جابجایی بسیار بالایی برخوردار نیستند یعنی کمی آهسته حرکت میکنند البته میتوان سرعت آنرا بالا برد اما ممکن است که به موتور آن آسیب برساند.سوالی که در این میان وجود دارد این است که در صورت قطعی برق چگونه امکان حرکت راهبند وجود دارد در واقع موتوری که در راهبند تعبیه شده است دارای یک سیستم یو پی اس و باتری است که در صورت فقدان برق و الکتریک بتواند برای چندین ساعت راهبند را به حرکت درآورد و در صورت متصل شدن دوباره برق یو پی اس و باتری آن برای بار دیگر شارژ میشود. علاوه بر ریموت کنترل یک دکمه و کلید در اتاق نگهبانی وجود دارد که میتوان از طریق آنرا راهبند را روشن و خاموش کرد.میله هم به گونه ای طراحی شده است که در صورت برخورد خودرو با آن وسیله نقلیه دچار خوردگی و صدمه نگردد و قدرت تخریب آن پائین است.روی این میله هم طرح هایی با رنگ قرمز هک شده است تا توجه راننده را به خود جلب کند و ایست کامل را قبل از برخورد به آن انجام دهد.مدت زمان و بازه زمانی که راهبند طول میکشد تا باز شود حدود ۶ الی ۸ ثانیه میباشد حتی زمان باز و بسته شدن برخی از راهبند ها حدود ۴ ثانیه میباشد که باید موتور آن بسیار قوی باشد تا بتواند در این بازه زمانی کوتاه میله را جابجا کند.ابعاد میله هم سفارشی است و در برخی از محصولات طول میله آن حدود ۱ الی شش متر میباشد اما اگر اندازه درخواستی شما در محصولات موجودی شرکت وجود نداشت میتواند سایز مورد نظر خود را سفارش دهید.راهبندهای امروزی جهت کنترل هوشمندانه تر امکان اتصال به کامپیوتر را دارد.

راهبند بازویی

این تیپ راهبند که در تصویر راهبند مدل جیوتو برند bft را مشاهده می کنید، شامل یک بدنه اصلی و بازو متصل به آن می باشد که بصورت اتوماتیک و موتورایز بازو را 90 درجه باز و بسته می کنند. این تیپ راهبندها امنیتی نبوده و برای عرضهایی تا 8 متر نیز مورد استفاده قرار می گیرند و فقط برای کنترل عبور و مرور مورد استفاده قرار می گیرند. راهبندهای بازویی نیز در بازار به چند تیپ اصلی تقسیم بندی می شوند، که در ادامه این راهبندها توضیح داده می شود.

راهبند

قیمت انواع راهبند

  •  راهبند الکترومکانیک 220 ولت

این راهبندها دارای موتور و گیربکس می باشند که موتور این راهبند از نوع 220 ولت می باشد.این راهبندها ارزانتر بوده ولی در برابر حجم زیاد تردد مناسب نمی باشند.

  •  راهبند الکتروهیدرولیک 220 ولت

برای رفع ایراد راهبندهای 220 ولت که محدودیت تردد داشتند، کمپانی های تولید کننده راهبند به سراغ گزینه بهتری در راهبندهای بازویی رفتند که پیشنهاد انها راهبند هیدرولیک بود که محدودیت تردد را مرتفع می کرد. البته این راهبند ها هم دارای ایراداتی مانند هزینه نگهداری بالا، تعمیرات سخت پمپ هیدرولیک و اصطهلاک بالا نسبت به راهبندهای الکترومکانیک می باشند.

  •  راهبند الکترومکانیک 24 ولت

نسل بعدی راهبند بازویی معرفی شده توسط کمپانی های بزرگ سازنده راهبند، راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت می باشند که در واقع برای برطرف کردن نواقص دو تیپ راهبند قبلی به بازار معرفی گردیدند، این راهبندها مشکلی در تردد انبوده ندارند و به عبارت دیگر بدون محدودیت تردد ارائه می گردند.

راهبند بازویی دارای تجهیزات جانبی مانند مکانیزم خم شوند بازو، پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو  . . .  می باشند که شما در هنگام خرید از پارسیس الکترونیک می توانید آنها را سفارش دهید.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع راهبند BFT ایتالیا

 راهبند زنجیری

تیپ دیگر راهبندهای راهبندهای زنجیری می باشند که این راهبندها زنجیری را در مسیر تردد بصورت اتوماتیک بالا و پایین می برند، تیپهای موتوری مختلفی در این نوع راهبندها استفاده می شوند که در این راهبندها نیز موتوری 24 ولت دی سی از مقبولیت بیشتری برخوردار بوده و حجم تردد انبوه را پشتیبانی می کنند. راهبندهای زنجیری شامل دو استوانه در دو طرفین مسیر می شوند که درهر کدام از این راهبندها موتور و گیربکسی قرار دارد که به کمک این مکانیزم زنجیر در راهبند زنجیری بالا و پایین می رود.

 

انواع راهبند BFT ایتالیا

راهبند-زنجیری

قیمت انواع راهبند

راهبند ستونی یا بولارد

تیپ دیگر راهبندها راهبند ستونی یا بولارد می باشد. این راهبندها یا بولاردها بصورت یک استوانه از زمین بالا آمده و مسیر تردد را مسدود می کنند. این راهبندها برای محیطهای امنیتی مورد استفاده قرار می گیرند و بر اساس میزان ضربه ای که می توانند  در هنگام تصادف تحمل کنند دسته بندی می شوند.

بولارد

 

قیمت انواع راهبند

این راهبند ها به دو تیپ اصلی هیدرولیک و الکترومکانیک دسته بندی می شوند و شامل پارامترهای تاثیر گذاری مانند قطر سیلندر، ارتفاع و . . . می باشند.بولاردهای امنیتی در تیپهای قوی خود می توانند کامیونتی با سرعت 50 کیلومتر و وزن 5 تن را منهدم کنند و اجازه عبور آن را ندهند در ادامه می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و فیلم مربوط به تست فنی این راهبند ستونی یا بولارد امنیتی را از نزدیک مشاهده نمایید.

 

پارک نگهدار

از تجهیزات دیگری که در پارکینگهای هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد، پارک نگهدارهای برقی و اتوماتیک می باشد که هر مالک یا ساکن آپارتمان جهت جلوگیری از تصرف فضای پارک خود توسط دیگر افراد می تواند این تجهیز را در فضای پارک اختصاصی خود نصب نماید. اگر چه این تیپ پارک نگهدار جز راهبندها دسته بندی نمی شوند ولی به علت کاربری زیاد در پارکینگهای امروزی پارک نگهدار هم در این مقاله تشریح گردیده است.

 

-----------------

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

http://seowebdesigning.deyblog.ir

http://seokav1.deyblog.ir

http://seowebkar.deyblog.ir

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir

http://webkaran5.deyblog.ir

http://seowebmaster5.deyblog.ir



:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

  • عایق بودن در برابر گرما و سرما

  • صرفه جویی در انرژی

  • عایق صدا

  • به دلیل عدم تماس  دست مانع از شیوع بیماری های واگیر دار میشود

  • امکان استفاده با هر نوع معماری

  • کنترل رفت و امد

  • و …. .

 

درب اتوماتیک شیشه ای به چند دسته تقسیم میشود

 

  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی

  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

  • اتوماتیک شیشه ای اتوبوسی

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان

  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

  • درب اتوماتیک شیشه ای رادیولوژی

 

این درب ها علاوه بر برخورداری از ویژگی های درب اتوماتیک شیشه ای هر کدام دارای مزیت های دیگری نیز در نوع خود دارا میباشد . که این مقاله مجال سخن گفتن از ان نیست .

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای در بسیاری از مکان‌هایی مانند بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، سازمان‌ها و ... که جزو بیشترین رفت‌وآمدهاست استفاده می‌شود. به عنوان نمونه می توان شرکت کیش سل پارس را نام برد. درخواست معماران و مدیران ارشد این بناها خواستار استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای هستند؛ زیرا استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ساختمان ها موجب استفاده راحت عموم از افراد جامعه می‌باشد، زیرا یکی از این موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای، بهداشت افراد است. عدم وجود دستگیره در این درب‌ها تأثیر چشمگیری در جلوگیری از انتشار بیماری‌های واگیردار است.

از مزایای درب اتوماتیک شیشه ای می توان گفت:

  •  جلوگیری از اتلاف انرژی
  •  رعایت نظافت محیط به دلیل عدم برخورد افراد با شیشه 

انواع درب اتوماتیک شیشه ای

  1. درب اتوماتیک کشویی (Sliding Automatic Doors)
  2. درب اتوماتیک تلسکوپی (Telescopic Automatic Doors)
  3. درب اتوماتیک منحنی یا قوسی (Curved Automatic Doors)
  4. درب اتوماتیک تاشو یا اتوبوسی (Folding Automatic Doors)
  5. درب اتوماتیک دوار (Revolving Automatic Doors)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------/ 

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

درب اتوماتیک

درب به‌ عنوان قسمت اصلی و ارتباط دهنده یک ساختمان یا یک مکان همواره مورد توجه افراد بوده، به‌طوری‌ که از گذشته تا به امروز در روند شکل‌گیری و تحول آن تغییرهای فراوانی داشته. امروزه با پیشرفت در فنّاوری و کمک آن به زندگی جوامع بشری درب‌ها نیز شکل گذشته و قدیم به خود را از دست‌داده و با تکامل ساخت آن به‌صورت اتوماتیک درآمده است.

  • درب اتوماتیک به درب‌هایی گفته می‌شود که باز و بسته شدن آن به‌ صورت اتوماتیک و به‌ وسیله قطعات و ابزارهایی که بر روی درب سوار شده به اجرا درمی‌آید.
  • درب اتوماتیک در انواع مختلفی موجود است که بنا به نوع آن از اپراتور و قطعاتی خاصی استفاده می‌شود.
  • درب اتوماتیک به دلیل باز و بسته شدن اتوماتیک رفت‌وآمد از آن به سهولت و راحتی انجام می‌شود و این راحتی استفاده از درب اتوماتیک موجب شده که در بسیاری از مکان‌ها مورد استفاده عموم قرار بگیرد. درب اتوماتیک مدرن‌ترین نوآوری است که در آن قابلیت بالای عملکرد، امنیت، راحتی و طراحی یک اولویت است و به سمت اطمینان از این‌که راه‌حل‌های درب اتوماتیک هم تمرکز و هم‌چشم گیر بودن هر منطقه ورودی است، پیش می‌رود.
  • درب اتوماتیک موجود در رامادُر از بهترین قطعات و یراق‌آلات شکل‌گرفته، که دارای کیفیت بالا در کارکرد و عملکرد است که در تمام پروژه‌های اجرایی رضایت تمامی کارفرمایان را جلب نموده است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه ای

در اکثر موارد برای دستگاه‌های در بازکن اتوماتیک از موتورهای تک فاز استفاده می‌شود. این موتورهای درب اتوماتیک باید قابلیت چپ‌گرد راست‌گرد شدن داشته باشند؛ لذا از موتورهای تک فاز با دو سیم‌پیچ مشابه استفاده می‌شود که با سری قرار گرفتن یک خازن با هرکدام از سیم‌پیچ‌ها می‌توان جهت حرکت موتور را تغییر داد. معمولاً ۴ سیم از موتور خارج می‌شود که یک سیم به‌عنوان ارت و دوسیم دیگر به دو سر خازن وصل می‌گردند و یک سیم مشترک است.

قیمت موتور درب اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به نوع موتور تعیین می‌گردد. تمام سیم‌های موتور در انتها به پایانه‌های مدار الکترونیکی وصل می‌شوند. این موتورها در توان‌های ۵۰ وات تا ۱۰۰۰ وات برای درب اتوماتیک مختلف از نظر اندازه و وزن مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها در مورد درب‌های دو لنگه از دو موتور استفاده می‌شود ولی در بقیه موارد یک موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته‌ای که باید در مورد کار موتور توجه نمود این است که کار یکسره و مداوم موتور در این سیستم‌ها باعث داغ شدن موتور و آسیب دیدن آن می‌شود. لذا باید از باز و بسته کردن پشت سرهم درب بدون وقفه اجتناب کرد.

 

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

مشخص شدن قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  به عوامل زیر بستگی دارد:

  •  مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک بسته به برند اُپراتور مورد نظر (کشور و شرکت تولید کننده) دارد.
  •  نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک، پهنای دهنه درب اتوماتیک و مواردی دیگر بر قیمت محصول تاثیر گذار است.
  •  ابعاد، میزان متراژ شیشه مورد استفاده، داشتن شکل ظاهری منتظم و یا منحنی قیمت درب اتوماتیک شما متغیر است.
  •  تغییر در ابعاد استاندارد درب اتوماتیک بر نوع موتور و میزان قدرت آن تأثیرگذار است.
  •  ایجاد طرح بر روی شیشه که می تواند طرح های متفاوت از جمله لوگوی تجاری شما را شامل می شود.
  •  رنگهای متنوع شیشه سکوریت نصب شده نیز به نوبه خود بر قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تأثیرگذار است.

--------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------



:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 
 

هنگام مطالعه برای بررسی انواع روش های بازاریابی، میتوان دریافت که روش های مختلف بازاریابی، بر اساس روش های یافتن بازارهای جدید، روش های جدید متقاعد کردن مشتریان، مکان های جدید برای عرضه محصولات، بعنوان یک بازار جدید و غیره تقسیم بندی می شوند. متخصصان، اساتید و فعالان در عرصه بازاریابی در جهان و ایران انواع بازاریابی را به دسته های و روش های مختلفی تقسیم بندی کرده اند. تشریح تمامی این روش ها در یک مقاله نمی گنجد بنابراین ما در این مقاله به مهمترین روش های بازاریابی خواهیم پرداخت.

انواع بازاریابی و روش های مختلف بازاریابی کدام ها هستند؟

با مطالعه در انواع بازاریابی می توان دریافت که برخی از انواع معرفی شده در بازاریابی را میتوان در هم ادغام کرد و برخی را می توان به دو روش تقسیم کرد. بعنوان مثال مقاله های متعددی وجود دارد که هر کدام از شبکه های اجتماعی مانند توییتر ، فیس بوک و غیره را به عنوان یک روش بازاریابی معرفی کرده و شرح داده اند که می توان همه آنها را در یک دسته به عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعی ادغام کرد. این مقاله به راهکارهای جدید برای بازاریابی و روشهایی که شرکت های معتبر از آن استفاده کرده اند می پردازد. شرکت های مختلف هر کدام روش های مختلفی برای بازاریابی دارند که میتوان به بررسی و تحلیل این روش ها پرداخت. مثلا شرکت اپل، تولید کننده محصولاتی مانند لپ تاپ ، موبایل و غیره برای تبلیغات محصولات خود، از ساخت تبلیغات تلویزیونی و چاپ بیلبورد های تبلیغاتی و تبلیغ در مجله ها استفاده کرده است. در همه این روش ها شرکت اپل به دنبال ایجاد نوعی حس وابستگی در مشتریانش می باشد.

انواع بازاریابی و روش های مختلف بازاریابی که امروز به کار می روند عبارتند از : 

1- بازاریابی سببی (Cause Marketing)

این واژه به بازاریابی علّی، بازاریابی سببی و بازاریابی خیرخواهانه نیز ترجمه شده است. در این روش بازاریابی هدف بازاریاب یافتن موضوع یا علتی است که مشتری ها و شرکت تولید کننده هر دو به آن علت و یا موضوع اهمیت می دهند. استفاده از بازاریابی سببی نیازمند این است که بازاریاب از موضوعات مهم برای شرکت تولید کننده محصول مطلع باشد. اگر بخواهیم یک مثال از بازاریابی سببی بزنیم، میتوانیم شرکت تولید کفش Toms Shoes را بعنوان مثال ذکر کنیم. این شرکت بجای تبلیغ یک کفش بخرید و یک کفش بصورت رایگان هدیه بگیرید، شعار تبلیغاتی خود را به این صورت تهیه کرده است: با خرید هر کفش توسط مشتریان ما، یک نفر که توان خرید کفش ندارد صاحب کفش خواهد شد. شرکت پپسی در امارات متحده عربی برای کسب بازار اقدام عجیبی انجام داد. این شرکت با ایجاد بنگاهی به زنان سرپرست خانوار کمک کرد تا بتوانند خود را از نظر مالی مدیریت کنند. گام بعدی این شرکت این بود که به این زنان امکان داد که خودشان بعنوان آموزگار به زنان دیگری که شرایط مشابه آنها داشتند کمک کنند. این کار شرکت پپسی، در امارات چنان مورد استقبال قرارگرفت که اکنون بیشتر فروش این محصول در امارات نه بخاطر برتری کیفی محصول تولید شده نسب به رقبا و یا پایین تر بودن قیمت، نیست. بلکه مردم صرفا جهت گسترش فعالیت های پپسی در امارات محصولات این شرکت را تهیه می کنند.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم.

تبلیغات میان متنی

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

انواع بازاریابی

 

2- بازاریابی محیطی (Close Range Marketing)

این واژه به بازاریابی در محدوده نزدیک، بازاریابی در محدوده های بسته نیز ترجمه شده است. در برخی منابع بازاریابی محیطی با حروف اختصاری crm معرفی شده است. که ما با توجه به اینکه حروف اختصاری crm در بازاریابی اغلب برای مخفف واژه Customer Relationship Management به معنی مدیریت ارتباط با مشتری بکار می رود از استفاده از این اختصار برای بازاریابی محیطی خودداری کرده ایم. این روش بازاریابی بر ارتباط میان بازاریاب و مشتریان در محیط های کوچک و نزدیک پایه گذاری شده است و در این روش ارسال تبلیغات برای مشتری به روش هایی مانند ارسال از طریق بلوتوث و یا از طریق نرم افزارهای مبتنی بر وای فای مانند share it و غیره انجام می شود.

4- بازاریابی رابطه ای (Relationship Marketing)

بیشتر شرکت ها امروزه تلاش دارند تا ارتباط بیشتری با مشتریان خود داشته باشد. برخلاف روش بازاریابی معاملاتی (transactional marketing) که تمام تمرکزش بر فروش محصولات است. در بازاریابی رابطه ای شرکت ها تلاش می کنند تا مخاطبان برندشان را دوست داشته باشند. این روش باعث شده است که مشتریان مبالغ بیشتری را برای این برند ها صرف کنند. برند Walgreens با افزایش راههای ارتباطی خود با مشتریانش میزان فروش خود را شش برابر کرده است. در بازاریابی رابطه ای شما باید از همه روش های فروش مانند فروش در شرکت، فروش در وب، فروش در موبایل و... بهره بگیرید.

5- بازاریابی معاملاتی (Transactional Marketing)

این روش بازاریابی همانطور که در بالا اشاره شد بر فروش تمرکز کامل دارد. روش بازاریابی معاملاتی در حراجی ها و خرده فروشی های بزرگ کاربرد زیادی دارد. در خرده فروشی های بزرگ شرکت ها با تعداد زیادی از مشتری روبرو هستند و برای افزایش میزان خرید این تعداد زیاد مشتری از روش های مانند کپن های خرید، تخفیفات و تبلیغات کالاها اقدام به افزایش فروش خود می کنند.

6- بازاریابی با عرضه محدود محصول (Scarcity Marketing)

برخی شرکت ها برای افزایش قیمت و فروش راحتتر محصولات خود، تعداد محصول عرضه شده در بازار را کنترل می کنند. به این ترتیب خریداران با سرعت بیشتری محصولات عرضه شده را خریداری می کنند و این در حالی است که غالبا محصولات این گونه شرکت ها از رقبا گرانتر نیز هست. در بازاریابی با عرضه محدود محصول، شرکت ها میتوانند محصولات خود را سریعتر و گرانتر بفروش برسانند. مثال : شرکت رویز رویز تولید کننده خودرو با این روش براحتی برند خود و برند چینی خود فانتوم را بفروش میرساند. مثال دیگر : برند ریبن تولید کننده عینک آفتابی زمانی ارزانترین برند موجود دربازار بود. ولی با فروش این برند به یک شرکت ایتالیایی میزان عرضه این محصول کاهش یافت و قیمت آن بشدت بالا رفت و این امر فروش این محصول را چنان افزایش داد که امروزه با عرضه محصول جدید از این برند، مخاطبان در صف های طولانی برای خرید صف می کشند.

7- بازاریابی دهان به دهان (Mouth Marketing)

در روش بازاریابی دهان به دهان، تبلیغ کالا بصورت حضوری صورت می گیرد. مشتریان اغلب مایل به گفتگو درباره برندهای مورد علاقه خود هستند. بیشتر مردم دوست دارند داستان خرید از برندهای معروف را برای هم نقل کنند. بازاریابی دهان به دهان اولین روشی است که طی آن یک فرد به تهیه یک محصول علاقه مند میشود. شرکت ها و بازاریابان امروزه میدانند که بازاریابی دهان به دهان به شرکت و برند آنان اعتبار خواهد داد.

 

بازاریابی دهان به دهان

 

8- بازاریابی دعوت به خرید (Call to Action (CTA) Marketing)

بازاریابی CTA را معمولا در وب تعریف می کنند و بیان میدارند که شما هنگام ترغیب مشتری و جلب نظر او به بازدید از یک کالا و یا مشاهده جزئیات آن باید یک راه برای دعوت به خرید نیز در سایت خود قرار دهید. یک نوشته بزرگ و یا یک دکمه با گرافیک جذاب که از مشتری میخواهد با کلیک روی آن کالا را بخرد. این روش برای اهدافی مانند عضویت برای دریافت مجله های تبلیغاتی نیز کاربرد دارد.

دعوت به خرید در بازاریابی سنتی

هنگامی که در بازاریابی سنتی فروشنده کالایی را که مشتری آن را پسندیده توضیح میدهد در انتها باید از مشتری بخواهد که کالا را تهیه کند. اگر دقت کرده باشید اکثر فروشندگان حرفه ای تبلیغات خود را با این جمله، که چرا کالا رو نمی خرید؟ به پایان میبرند. شما در جواب این سوال پاسخی خواهید داد. مانند اینکه، قیمتش برایم گران است و یا هنوز مطمئن نیستم کالا برای من واقعا مناسب باشد. به این ترتیب فروشنده دقیقا میداند که چگونه دیالوگ های خود را برای رفع این مشکل تنظیم کند. به این ترتیب شانس فروش افزایش خواهد یافت.

9- بازاریابی ویروسی (Viral marketing)

در این روش بازاریابی تلاش میشود تا با کمک تبلیغات پیش از عرضه یک محصول در بازار، مخاطب را برای خرید آن مشتاق کرد. در بازاریابی ویروسی یا بازاریابی وایرال تلاش بر گستردگی هر چه بیشتر تبلیغات است. برند های مشهور مانند سامسونگ برای این روش های تبلیغاتی گاهی هزینه پرداخت نمی کنند. علاقه مندان محصولات آنها در شبکه های اجتماعی بصورت رایگان تبلیغات آنان را دست به دست می کنند. این روش پخش شدن تبلیغات وایرال در شبکه های اجتماعی باعث شده است که به این نام خوانده شود. زیرا درست مانند یک ویروس در شبکه های اجتماعی منتشر میشود. یادمان باشد که استفاده از این شیوه تبلیغات برای شرکت ها و برندهای شناخته نشده هزینه های بالایی در پی دارد.

 

بازاریابی ویروسی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله بازاریابی ویروسی چیست را مطالعه نمایید.

10- بازاریابی برحسب تنوع (Diversity Marketing)

این روش بازاریابی بر حسب تنوع جنسیت، ذائقه، فرهنگ و انتظارات بازاریابی و ارائه محصول را انجام می پذیرد. مثال: روش ارائه محصول خرما در عراق و فرانسه باهم متفاوت است و شرکتی که میخواد در این دو کشور محصول خرما ارائه بدهد باید نوع محصول ، روش بسته بندی و حتی نوع تبلیغ متفاوتی را برای هر کدام از این دو کشور در نظر بگیرد. مثلا برای فروش خرما در کشور عراق تازگی و شیرینی خرما در تبلیغات بسیار موثر خواهد بود. و در فرانسه عدم استفاده از مواد شیمیایی در پروش خرما و تست عدم وجود فوزاریوم در تبلیغ موثر واقع خواهد شد.

11- بازاریابی مخفی (Undercover Marketing)

در تعریف بازاریابی مخفی آمده است که نگفتن چیزی به کسی گاهی بهترین تبلیغ برای یک کالا است. ولی بازاریابی مخفی عدم بازاریابی نیست. با یک مثال میتوان بازاریابی مخفی را بهتر توضیح داد.تصور کنید که فیلم Scary movie برای تبلیغ خود به شما درباره ژانر فیلم هیچ نگوید و یا حتی ژانر فیلم را برخلاف آنچه هست معرفی کند. به این ترتیب مخاطب این فیلم با دیدن آن شوکه شده و خود این شک باعث میشود این فیلم سالها مورد بحث و نقد در بین مردم باشد. این فیلم که رسما یک فیلم درجه سه است. با همین روش تبلیغ توانست بیشتر از هر فیلم دیگری در تاریخ سینما نقد دریافت کند. این موضوع که مردم مایل به صحبت در باره این فیلم بودند، ناشی از نوع بازاریابی برای آن است.

12- بازاریابی انبوه (Mass Marketing)

بسیاری از شرکت ها نیاز به فروش انبوه محصولات خود در سراسر دنیا دارند تا بتوانند به حیاط خود ادامه دهند. این شرکت ها ناچار به صرف هزینه های بالا برای تبلیغات و بازاریابی انبوه خود هستند. یکی از مثال های بارز بازاریابی انبوه، شرکت سامسونگ است، که در تمام بازارهای هدف خود از انواع تبلیغات تلویزیونی ، پوستر و غیره استفاده می کند. به این ترتیب این شرکت همواره در بین مخاطبان خود در سراسر دنیا مورد توجه قرار میگیرد. مثال دیگر این نوع بازاریابی تبلیغات کوکا کولا است که در اکثر کشورهای دنیا منتشر می شود.

 

بازاریابی انبوه

 

13- بازاریابی آنلاین (Online Marketing)

در بازاریابی آنلاین میتوان از تمام شیوه های تبلیغاتی بالا استفاده کرد. روش بازاریابی آنلاین براساس اینترنت پایه گذاری شده است و انواع بازاریابی اینترنتی از ایجاد سایت، تبلیغات کلیکی، تبلیغات و کمپین های ایمیلی و کمپین های شبکه های اجتماعی را شامل میشود. امروزه تمام برندهای معتبر از بازاریابی آنلاین در کنار سایر روشهای بازاریابی خود استفاده می کنند.

سایرانواع بازاریابی

همانطور که در ابتدا گفتیم امکان بررسی تمام انواع بازاریابی و روش های بازاریابی در یک مقاله ممکن نیست. در این بخش برخی از سایر انواع مهم بازاریابی را تیتروار بیان می کنیم:

  • بازاریابی از طریق شرکت های مرتبط
  • بازاریابی با فروش محصولات به قیمت پایین تر از قیمت واقعی برای فروش سایر محصولات
  • بازاریابی در روزنامه ها
  • بازاریابی با مقالات و یا آگهی رپورتاژها که شامل بازاریابی ابری هم میشود
  • بازاریابی محتوا : این روش بازاریابی تنها شامل محتوای وب نمیشود، مثلا سامسونگ برای تبلیغ گوشی جدید خود بجای تبلیغ صفحه بزرگتر تبلیغ خود را اینگونه بیان می کند: با سامسونگ کارهای بزرگتری انجام دهید
  • بازاریابی از طریق نمایشگاه های تجاری
  • بازاریابی تجارت برای تجارت یا B2B
  • بازاریابی کمین: در این روش از وقوع یک حادثه برای بازاریابی استفاده میشود
  • بازاریابی تجارت به مشتری یا B2C که تمام روشهای منجر به فروش محصول به مصرف کننده را شامل میشود.
  • بازاریابی اشتراکی که توسط دو یا تعداد بیشتری شرکت بصورت همزمان اجرا میشود.
  • بازاریابی معکوس : در این روش بازاریابی، هدف این است که مشتری بدنبال بازاریاب و محصولات بگردد و نه بازاریاب بدنبال مشتری. اغلب روش های بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات گوگلی به مراجعه مشتری برای خرید کالا منجر میشوند. یکی دیگر از شیوه های بازاریابی معکوس استفاده از کمپین هایی است که ظاهرا هدفی غیر از فروش کالای شرکت دارند می باشد. مثلا شرکت های تولید کرم های زیبایی میتوانند کمپینهایی برای زیبایی ذاتی انسان راه بیاندازند. اینکار در سال 2004 بیش از 1 میلیارد دلار سود برای شرکت داو به همراه داشت.
  • روش های بازاریابی عصبی و بازاریابی پارتیزانی که هرکدام به یک مقاله برای تشریح استراتژی ها نیاز دارند.
 


:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

برای ارائه مقاله تاثیر بک لینک در سئو از آموزش های peter kent در سایت رسمی او https://www.peterkentconsulting.com/ و کتاب SEO که توسط انتشارات For Dummies منتشر شده است، و حتما با این کتاب آشنا هستید، و همچنین وبلاگ مت کاتس و البته وبلاگ Yoast و چند منبع دیگر مانند آموزش های david Booth مدرس شرکت لیندا در سایت یوتیوب استفاده کرده ایم.

مهمترین مطلبی که درباره تاثیر بک لینک در سئو باید بگوییم، این است که مت کاتس در وبلاگ خود پیشنهاد می دهد، که بجای ایجاد تعداد زیاد بک لینک بدون کیفیت، بک لینک های با تعداد کمتر ولی با کیفیت ایجاد کنید. می دانیم که بک لینک های با کیفیت تاثیر بسیار زیادی در رتبه سایت ها در گوگل دارند. بارها دیده ایم که سایت هایی با ایجاد بک لینک های معتبر رتبه های بالا را از رقبای خود ربوده اند. بک لینک با کیفیت نشان می دهد که سایت ما در دنیای اینترنت چه مقدار اعتبار دارد، اعتبار یک سایت قطعا امر مهمی برای رتبه دهی به یک سایت توسط موتور های جستجو است.

 

 

تاثیر بک لینک بر سئو

آیا بک لینک بر سئو سایت تاثیر دارد؟

همانطور که david Booth در ویدئو خود در یوتیوب می گوید، بک لینک ها از نظر تعداد و سایت لینک دهنده مورد ارزیابی قرار می گیرند. بنابراین در مورد تعداد بک لینک میتوان گفت که سایت هایی که تعداد بک لینک بیشتری دارند امتیاز بیشتری از سایت های که تعداد کمتری بک لینک دارند بدست می آورند. در مورد سایت های لینک دهنده، دامنه سایت لینک دهنده، وبلاگ و یا وب سایت بودن آن و امتیاز خود آن سایت در گوگل و همچنین تعداد مخاطبی که به سایت شما هدایت می کند بر نحوه امتیاز دهی به بک لینک ها تاثیر می گذارد. در این ویدئو اشاره شده است که یک سایت با 10 بک لینک از سایت های دولتی و یا دانشگاهی و مانند آن از سایتی که از صدها وبلاگ بک لینک دریافت می کند. امتیاز بیشتری دریافت می کند. با توجه به این ویدئو می توان گفت که کیفیت بک لینک ها بر تعداد بک لینک ها ارجحیت دارد.

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت طراحی سایت شرکتی و  طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

بک لینک اسپم چیست؟

تاکنون برای عبارتی در گوگل جستجو کرده اید و در نتایج جستجو با سایتی مواجه شده اید. که بجای ارائه اطلاعات درباره کلمه کلیدی جستجو شده، تبلیغات ساعت و مانند آن را ارائه بدهد؟ این سایت ها با کمک بک لینک اسپم در گوگل رتبه کسب می کنند. ساز و کار این سایت ها به این روش است که در سایت های مانند گوگل ترند عباراتی را که توسط کاربران بیشتر جستجو می شوند، را یافته و بر اساس این واژه ها برای صفحات سایت خود در اینترنت بک لینک ایجاد می کنند. این روش جزء روش های کلاه سیاه محسوب می شود و معمولا این سایت ها طول عمر کوتاهی دارند. برخی از این سایت ها برای جلوگیری از حذف شدن از نتایج جستجو اقدام به خرید چند دامنه با یک سری نام مشابه می کنند. این عامل باعث شده است که گوگل هاست هایی را که به این سایت ها خدمات ارائه میدهند، را نیز جریمه کند. بنابراین پیشنهاد می دهیم علاوه بر عدم استفاده از بک لینک های این چنینی به مشتریان خود نیز اعلام کنید، که اقدام به قرار دادن چنین بک لینک هایی موجب مسدود شدن دامنه آنها خواهد شد. توجه داشته باشید که سازمان تنظیم مقرارت رادیویی و پلیس فتا در سایت های رسمی خود درج لینک اسپم را مصداق جرم رایانه ای تعریف کرده اند. بنابراین موافق قانون شما نباید از این روش لینک گذاری استفاده کنید. مطمئن باشید که این روش بک لینک گذاری برای شما جز ضرر نتیجه ای به همراه ندارد. روش لینک اسپم تنها توسط سایت های ارائه دهنده محصولات غیر مجاز و قاچاق انجام می گردد.

 

 

بک لینک اسپم

 

بک لینک با کیفیت چیست؟

فرض کنید که یک سایت فروش یخچال فریز برای تبلیغ خود از سایت های شرکت های سازنده یخچال های موجود در سایت خود بک لینک تهیه کرده است. مثالا در سایت شرکت سازنده یکی از مارک های معروف یخچال لینک آدرس سایت به صورت نماینده ما در شهر ... درج شده باشد. مسلما چنین بک لینکی از نظر مخاطب و گوگل بسیار با ارزش تر از لینکی است که یک وبلاگ به این سایت می دهد. یا تصور کنید که در سایت یک دانشگاه به یک سایت بعنوان رفرنس آموزش فتوشاپ لینک داده می شود. قطعا ارزش این لینک برای موتورهای جستجو و کاربران بسیار بالا است. بنابراین ارزش خود سایت برای تعیین ارزش لینک های آن سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.

نکته : بک لینک های Nofollow فاقد ارزش سئو هستند و در این مقاله مورد بحث نیستند.

تعداد کاربرانی که از سایت مبدا به سایت شما مراجعه می کنند

تصور کنید که یک سایت مربوط به یک عکاسی اقدام به تبلیغ سایتی با محتوای آموزش روتوش تصاویر در منزل با فتوشاپ می کند. قطعا درصد بالایی از مراجعه کنندگان به سایت عکاسی تمایل بالایی به یادگیری روتوش عکس های خود در خانه دارند. این موضوع تعداد بازدید کننده شما را از سایت لینک دهنده بالا خواهد برد هرچه تعداد کاربرانی که از بک لینک شما به سایت مراجعه می کنند بیشتر باشد. ارزش بک لینک بیشتر خواهد بود. این ارزش تنها از نظر سئو مد نظر ما نیست. بلکه ارزش بک لینکی که مخاطب بالایی دارد، از نظر بازاریابی نیز با ارزش تر می باشد.

زمان ماندگاری کاربران مراجعه کننده به سایت

هر چه تعداد session های ایجاد شده توسط کاربران در سایت شما بیشتر باشد بک لینک برای سایت شما با ارزش تر خواهد بود. تعداد session: حاصل جمع ماندگاری افراد در سایت و تعداد فعالیت های افراد در سایت است. اهمیت تعداد session از هر بک لینک، علاوه بر سئو، در بازاریابی می باشد. اصولا برای تعیین کمپین های با کیفیت سنجش میزان session ایجاد شده از یک کمپین اهمیت بالایی دارد.

 

تبلیغات میان متنی

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل ادوردز  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

6 استراتژی مهم برای تاثیر گذاری بک لینک بر سئو

این 6 استراتژی بر این اساس معرفی می شوند که همگی آنها علاوه بر تاثیر مستقیم بر رتبه سایت در گوگل، بر بازاریابی محتوا موثر هستند. با توجه به اینکه سیاست های گوگل هر روز به سمتی پیش میرود که به سایت هایی که مخاطب ماندگار بیشتری دارند امتیاز بیشتری بدهد، بنابراین استراتژی های سئو نیز باید به سمتی برود که بیشترین کاربر واقعی را به سایت جذب کند.

1- شناخت مخاطبان خود

برای افزایش میزان مخاطبان خود باید دو نکته را بدانید: اینکه مخاطبانتان چه کسانی هستند و اینکه مخاطبان از نظر شما چه مشخصاتی دارند. بعنوان مثال مخاطبان مقالات آموزشی ما غالبا توسعه دهندگان وب هستند. درحالی که ما قصد داشتیم در ضمن حفظ این مخاطبان کارمندان شاغل در بخش مشتری مداری و ارتباط با مشتریان شرکت ها و کارخانجات را نیز به مخاطبان خود اضافه کنیم. برای رسیدن به این هدف روش تهیه محتوا برای مقالات خود را تغییر داده و برای تهیه کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی محتوای خود این مخاطبان جدید را نیز در نظر گرفتیم.

2- لیستی از وب سایت هایی که به مخاطب شما علاقه مند هستند ایجاد کنید

اگر مخاطب خود را بشناسید براحتی می توانید لیستی از سایت هایی که در حال حاضر این مخاطب را جذب میکنند بدست بیاورید. بدست آوردن لینک از این سایت ها می تواند بسیار مفید باشد. مثالا در ایران یک سایت ارائه آموزش های آنلاین از بخش آموزش های رایگان سایت پی سی دانلود لینک تهیه کرده است.

3- محتوا مناسب بنویسید

هنگامی که در سایتی برای محتوای خود بازاریابی می کنید. باید محتوای خارق العاده ای بنویسید. متن هایی مانند به سایت ما سر بزنید و مانند آن امروزه مخاطبی با خود به سایت شما نخواهد آورد. محتوا و کالا های خود را شرح دهید. نیازهایی که کالای شما برطرف می کند. را توضیح دهید. لینک تبلیغاتی شما باید درون متنی باشدکه مخاطب نتواند از کلیک کردن روی لینک سر باز بزند.

4- ارتباط با محتوا سایت

یکی از اصول بازاریابی حفظ مشتری قدیمی است. یکی از دلایل شکست بازاریابی های شبکه ای در سراسر دنیا عدم سرمایه گذاری روی بازگشت مشتریان بوده است. همگی میدانیم که شرکت های بازاریابی شبکه ای با سرمایه گذاری روی جذب مشتری جدید به سودآوری های هنگفتی رسیده اند. ولی آیا میتوانید یک شرکت بازاریابی شبکه های را نام ببرید که بیست سال در حال فعالیت بوده باشد. با توجه به قدمت بازاریابی شبکه علی القاعده این سیستم باید با توجه به سودآوری هنگفتش اکنون صدها نمونه با طول عمر بیست ساله داشته باشد. بنابراین بخاطر داشته باشید که صنعت و فروشگاه و یا هر روشی که برای افزودن سرمایه خود دارید، تنها با حفظ مخاطبان کنونی و خرید دوباره آنها از شما ممکن است که به موفقیت اقتصادی دائمی برسد. اگر تنها روی مشتریان جدید سرمایه گذاری کنید. مانند شرکت های هرمی به برشکستگی می رسید. ارتباط محتوای تبلیغاتی با مطالب سایت به معنی حفظ مشتری قدیمی سایت است. اگر شما مشتری را با وعده های دروغ به فروشگاه خود کشانده و حتی با وعده دروغ به او کالایی را بفروشید. این امکان که این مشتری برای بار دوم از شما خرید کند ممکن نیست. حتی با تصور اینکه شما در تجارت خود به اندازه شرکت های هرمی بتوانید سود بدست بیاورید. که عملا غیر ممکن است. بازهم تکیه کردن بر روی فروش به مشتریان جدید منجربه شکست شما خواهد بود.

5- بک لینک خود را ارتقاء دهید

سایت هایی پیدا کنید که به محتوای تولید شده توسط شما علاقه داشته باشند. با آنها برای انتشار محتوا مذاکره کنید. سایت ها علاقه مند به انتشار محتوا مرتبط می باشند.

6- شبکه های اجتماعی

بک لینک از شبکه های اجتماعی می تواند بصورت اسپم و غیر اسپم انجام شود. در روش اسپم شما صفحاتی پر از تبلیغات ضعیف با لینک های فراوان ایجاد می کنید. و در هر صفحه ای که بتوانید لینک سایت خود را قرار می دهید.

در روش غیر اسپم شما محتوایی مناسب برای صفحات خود یافته و لینک های به جا و با CTA مناسب ایجاد می کنید. و صرفا در صفحاتی که به کالا و محصولات شما مربوط هستند برای تبلیغ مراجعه می کنید و با همآهنگی با مدیران آن صفحات تبلیغات خود را درج می کنید. در روش غیر اسپم شما مشتری دائمی برای سایت خود ایجاد خواهید کرد.

 

 

الگوریتم های گوگل در ارتباط با بک لینک

تکامل الگوریتم های گوگل در تاثیر لینک ها بر سئو

همانطور که می دانید مت کاتس کارمند سابق گوگل در ویدئویی اعلام کرده بود که اهمیت بک لینک ها در موتور های جستجو کمتر خواهد شد. در این ویدئو اشاره شده است، که الگوریتم های گوگل به این سمت حرکت می کنند، که تنها به بک لینک هایی امتیاز بدهند، که کاربر واقعی به سایت ها هدایت می کنند. عدم عملکرد این سیستم تاکنون بدلیل اینکه گوگل برای عملکرد درست این سیستم نیاز به ثبت کوکی در مرورگر کاربران دارد و تضمینی برای اینکه کاربر این کوکی ها را حذف نکند وجود ندارد، باعث شده است، که برخی از سایت ها برای گرفتن بک لینک تکیه و تمرکز خود را بر تعداد بگذارند و نه کیفیت، ولی خوشبختانه امروز میتوان با اطمینان گفت که گوگل برای سایت هایی که با این روش رتبه ای در گوگل گرفته اند، به هیچ عنوان ارزشی قائل نیست و به محض اینکه رقیبی با چند بک لینک معتبر از راه برسد رتبه ها جابجا خواهند شد.

 

منابعی برای مطالعه بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

https://seo-webmaster.blogsky.com/

https://seoweb5.blogsky.com/

https://seowebdesigner2.blogsky.com/

https://seowebmaster5.blogsky.com/

https://seokar9.blogsky.com/

https://seowebmaster66.blogsky.com/

https://seowebkaran1.blogsky.com/

https://seowebmaster3.blogsky.com/

https://seowebkar6.blogsky.com/

https://seo-webdesigner.blogsky.com/



:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

 

http://111.12.162.34/UserProfile/tabid/57/userId/13487153/Default.aspx      
http://118cr.com/home.php?mod=space&uid=221565&do=profile&from=space      
http://192.243.101.79/smf/index.php?action=profile;u=371779      
http://216.250.104.34/home.php?mod=space&uid=218559&do=profile&from=space      
http://221.131.71.138/a/home.php?mod=space&uid=3033539&do=profile&from=space      
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:TeresaWisewould      
http://67dy.cn/home.php?mod=space&uid=789931&do=profile&from=space      
http://aitaofuwu.com/comment/html/?173866.html      
http://allspoke.com/library/AnniyCollierrq      
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:ShanelRackley      
http://anli.lhxh.cn/comment/html/?53883.html      
http://bbs.daye520.cn/home.php?mod=space&uid=1909374&do=profile&from=space      
http://bbs.hygame.cc/home.php?mod=space&uid=15619283&do=profile&from=space      
http://bbs.iliferobot.cn/home.php?mod=space&uid=2660726&do=profile      
http://bbs.koubeikc.com/home.php?mod=space&uid=968340&do=profile&from=space      
http://bbs.shushang.com/home.php?mod=space&uid=2213684&do=profile&from=space      
http://bbs.weizancms.com/home.php?mod=space&uid=2525042&do=profile&from=space      
http://bbs.yuhedata.com/space-uid-1868032.html      
http://bbs.zhichiwangluo.com/home.php?mod=space&uid=1126806&do=profile&from=space      
http://blog.21mould.net/home.php?mod=space&uid=2563619&do=profile      
http://btc357.com/forum/profile.php?id=1641956      
http://bumidatar.org/home.php?mod=space&uid=1070832&do=profile&from=space      
http://caiyuu.com/comment/html/?288970.html      
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:KrisDevaney3646      
http://cdqths.com/comment/html/?16173.html      
http://cellofamily.com/comment/html/?70260.html      
http://cnxklm.com/home.php?mod=space&uid=3965229&do=profile      
http://congnghexe.net/auto/profile.php?id=982818      
http://diyiluoli.com/home.php?mod=space&uid=675013&do=profile&from=space      
http://dm67.co/comment/html/?493480.html      
http://duckart168.com/home.php?mod=space&uid=845415&do=profile&from=space      
http://farri.webhop.net/home.php?mod=space&uid=873122&do=profile&from=space      
http://fp0753.com/comment/html/?19164.html      
http://fuyuancj.com/comment/html/?135482.html      
http://game24h.co/forum/profile.php?id=1083132      
http://health.esitcal.com/home.php?mod=space&uid=350400&do=profile&from=space      
http://hhzpcx.com/comment/html/?321487.html      
http://hiaspac.com/index.php?title=User:ChongUjn787      
http://hnkf1.com/comment/html/?27424.html      
http://home.math.snu.ac.kr/bbs_309/3045353      
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=NildaBillings984      
http://jigongjianzhu.com/home.php?mod=space&uid=556821&do=profile&from=space      
http://jndefeng.com/comment/html/?59133.html      
http://jnvcw.cn/home.php?mod=space&uid=648630&do=profile&from=space      
http://kiehlmann.co.uk/User:MauraThiele905      
http://mamasonice.com/home.php?mod=space&uid=431486&do=profile      
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:LDYHarris75      
http://pinta.vip/home.php?mod=space&uid=1433129&do=profile&from=space      
http://qingsuwo.top/comment/html/?280071.html      
http://qytjwl.com/home.php?mod=space&uid=202675&do=profile&from=space      
http://ranseti.org/comment/html/?18207.html      
http://rbetcy.com/comment/html/?330967.html      
http://recursos.isfodosu.edu.do/wiki/index.php?title=Usuario:EdwardHackett9      
http://shejicloud.com/home.php?mod=space&uid=97136&do=profile&from=space      
http://sm0912.com/home.php?mod=space&uid=1206280&do=profile&from=space      
http://suiningbest.com/home.php?mod=space&uid=450975&do=profile&from=space      
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:AmberFarrelly6      
http://thzw.xyz/home.php?mod=space&uid=1586000&do=profile&from=space      
http://tnlg.nl/profile.php?id=16238      
http://unpop.net/blog/member.asp?action=view&memName=ElinorTengan5710133      
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=ForrestLush297695      
http://waifuzhu.com/home.php?mod=space&uid=1297111&do=profile&from=space      
http://webniwa.com/home.php?mod=space&uid=2297109&do=profile      
http://wiki.techwo.org/wiki/Usuario:LeolaBowker41      
http://wuchuangshuiguang.com/comment/html/?306635.html      
http://www.0158hm.com/comment/html/?459250.html      
http://www.0912666.com/discuz/home.php?mod=space&uid=3170246&do=profile&from=space      
http://www.444it.com/home.php?mod=space&uid=1026898&do=profile&from=space      
http://www.52laoshao.com/home.php?mod=space&uid=663625&do=profile&from=space      
http://www.999125.com/home.php?mod=space&uid=76839&do=profile&from=space      
http://www.bl85888.com/home.php?mod=space&uid=485983&do=profile&from=space      
http://www.builtgame.com/profile/albertha095      
http://www.byzbw.com/comment/html/?585924.html      
http://www.ccwin.cn/space-uid-3133843.html
http://www.cdlxjy.cn/home.php?mod=space&uid=676901&do=profile&from=space
http://www.cnookr.cn/comment/html/?192988.html
http://www.corporacioneg.com/UserProfile/tabid/43/UserID/9210228/Default.aspx
http://www.damoitxueyuan.com/home.php?mod=space&uid=372608&do=profile&from=space
http://www.diyahz.com/home.php?mod=space&uid=194303&do=profile&from=space
http://www.dm67.xyz/comment/html/?239761.html
http://www.fastenbegleitung.com/node/1725684
http://www.fndtech.com/bbs/home.php?mod=space&uid=160314&do=profile&from=space
http://www.friddy.cn/member.asp?action=view&memName=FlorFunnell63775403      
http://www.ganleba.com/comment/html/?15621.html      
http://www.goonnails.com/wiki/index.php?title=User:Robin78T00823785      
http://www.haozhou.ah.cn/home.php?mod=space&uid=342323&do=profile&from=space      
http://www.hengte.club/comment/html/?328616.html      
http://www.hyprn.com/comment/html/?272684.html      
http://www.isexsex.com/space-uid-335308.html      
http://www.jatlb.com/comment/html/?49072.html      
http://www.jctcfw.cn/home.php?mod=space&uid=2424645&do=profile&from=space      
http://www.jiadianol.com/bbs/home.php?mod=space&uid=3634362&do=profile&from=space      
http://www.lezaixin.com/home.php?mod=space&uid=855158&do=profile&from=space      
http://www.longzhulipin.com/comment/html/?65390.html      
http://www.mengjiangnanspa.com/comment/html/?17392.html      
http://www.oy688.com/comment/html/?478262.html      
http://www.qiuzhijie.com/blog/member.asp?action=view&memName=Agustin48795153727317      
http://www.renyao.cn/blog/member.asp?action=view&memName=DessieZ26764370      
http://www.sanbazhu.net/home.php?mod=space&uid=822697&do=profile&from=space      
http://www.sanmulink.com/home.php?mod=space&uid=200199&do=profile&from=space      
http://www.siceng.com/home.php?mod=space&uid=946455&do=profile&from=space      
http://www.spedux.com/index.php/User:MagdaCrowley09      
http://www.swscm.com/member.asp?action=view&memName=VictoriaDuigan70      
http://www.sygk100.cn/space-uid-1346887.html      
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9      
http://www.txexla.fraserphysics.com/index.php?title=User:BevR77103713      
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1026019/Default.aspx      
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:LulaCalabrese68      
http://www.wnypba361online.org/fluxbb/profile.php?id=290744      
http://www.wuzhishan.hn.cn/home.php?mod=space&uid=2046803&do=profile&from=space      
http://www.xiqiao.org/92u/member.asp?action=view&memName=AlphonsoVallery7086      
http://www.xn--9qvn6icxlumhhin.store/comment/html/?30164.html      
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?53889.html      
http://www.yamiao.monster/home.php?mod=space&uid=1261239&do=profile&from=space      
http://www.yingbaguoji.com/home.php?mod=space&uid=972223&do=profile&from=space      
http://www.yzzwny.com/comment/html/?26921.html      
http://www.zerobyw4.com/home.php?mod=space&uid=1980245&do=profile&from=space      
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=GiaTellez48143913969      
http://xinyue1992.com/comment/html/?23920.html      
http://xn--72c7calxf3czac9hd8gra.com/home.php?mod=space&uid=6157162&do=profile&from=space      
http://xn--cd1a692c.xn--ypsv87i.cc/home.php?mod=space&uid=2493459&do=profile&from=space      
http://xn--kwrx2h.xn--1-eu0b88a.com/home.php?mod=space&uid=41954&do=profile&from=space      
http://yangsanhao.com/comment/html/?160645.html
http://yyzsschool.com.13430.m8849.cn/member.asp?action=view&memName=MilfordB95537396516
https://1bankir.ru/user/KOJMaryann/
https://39.105.47.72/bbs/upload/home.php?mod=space&uid=181297&do=profile&from=space
https://80.26.155.59/mediawiki/index.php/Usuario:DomingoSingleton
https://bbs.joyorders.com/home.php?mod=space&uid=892659&do=profile&from=space
https://blakesector.scumvv.ca/index.php?title=User:NFYLilla60127104
https://bong88agent.com/forum/profile.php?id=1088116
https://brainclubs.com/user/HalinaBunch/
https://btcoinz.com/forum/profile.php?id=1235794
https://coralisland.wiki/index.php?title=User:HueyClancy084
https://daybuy.tw/space-uid-1525126.html
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:CTJWinnie48451
https://empty3.one/blogs/demoniakmachine.com/wikilibre//index.php?title=Utilisateur:SheritaStricklan
https://gamez-torrent.com/user/MariAllan8/
https://goappreciation.com/groups/%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%d8%b1%d8%a8-%d8%a7%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9/
https://gto5767.com/home.php?mod=space&uid=213333&do=profile&from=space
https://ibbs.uu.cc/home.php?mod=space&uid=1232928&do=profile&from=space
https://info-lhon.de/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9
https://k88pro.com/k8/profile.php?id=1319039
https://keo888.com/tile/profile.php?id=214935
https://maleescortsbangkok.com/author/linneanava6/
https://nzdma.com/home.php?mod=space&uid=2887792&do=profile&from=space
https://online.jhcsc.edu.ph/wiki/index.php/User:MagdaPedroza91
https://qs4l2e.cn/home.php?mod=space&uid=605999&do=profile&from=space
https://referencement.sur-google.com/profile.php?id=175783
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:PKRAracely
https://seamusic.cn/member.asp?action=view&memName=LeliaDurgin8126912
https://snoopyro.com/home.php?mod=space&uid=56110&do=profile&from=space
https://space.mypep.cn/home.php?mod=space&uid=7928883&do=profile
https://thecbdwiki.com/index.php?title=User:OUKBroderick
https://uoco7.com/home.php?mod=space&uid=441545&do=profile&from=space
https://vw88bet.com/forum/profile.php?id=1301320
https://worldcup072018.com/worldcup/profile.php?id=916905
https://www.25hour.cn/space-uid-3910139.html
https://www.2xfd.com/home.php?mod=space&uid=1464118&do=profile
https://www.365carpet.com/home.php?mod=space&uid=1034119&do=profile&from=space
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:KristyRhoden457
https://www.bjltbs.com/home.php?mod=space&uid=553459&do=profile&from=space
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:AntoniettaRvr
https://www.ddgbr.com/home.php?mod=space&uid=253300&do=profile
https://www.dek24sideline.com/home.php?mod=space&uid=8458997&do=profile&from=space
https://www.fpvwiki.club/index.php?title=User:SethE3730635
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:ChristenIlx
https://www.ipinno.com/home.php?mod=space&uid=357916&do=profile&from=space
https://www.meiritoucai.cn/home.php?mod=space&uid=470466&do=profile&from=space
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.qpt114.com/home.php?mod=space&uid=88695&do=profile&from=space
https://www.sniper.ng/user/profile/271416
https://www.toprender.com/home.php?mod=space&uid=552605&do=profile
https://www.trade21forum.com/index.php?action=profile;u=181947
https://www.vdvod.com/home.php?mod=space&uid=1530708&do=profile&from=space
https://www.voicehearing.net/profile.php?id=11035
https://www.von-oppen.com/wiki/Benutzer:Charlotte4866
https://www.vuwsynbio.club/wiki/index.php?title=User:KathleneGrimm
https://www.wvodesigns.com/wiki/index.php?title=User:HomerBirdsong6
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:GarrettDabney27
https://www.xysctb.com/home.php?mod=space&uid=380124&do=profile&from=space
https://www.y1024.org/home.php?mod=space&uid=1099887&do=profile&from=space
http://120.116.38.11/dis/home.php?mod=space&uid=3304967&do=profile&from=space
http://46.32.240.43/highlandsupport.co.uk/index.php?title=User:HansParr8920
http://allspoke.com/library/BrigidaehHindmarshmw
http://amindo.freehostia.com/mediawiki-1.11.1/index.php?title=Usu%C3%A1rio:NidiaLetcher3
http://calsquash.com/wiki/index.php?title=User:BaileyFeng002
http://dm67.cn/comment/html/?360754.html
http://ipph.net/member.asp?action=view&memName=RonnieWitt63676534
http://itdm.pixsell.com.my/profile.php?id=646066
http://kiehlmann.co.uk/User:HelenaBarrios
http://mcdonogh35archive.com/index.php?title=User:KristinaX65
http://swapstyle2.coeus-solutions.de/forum/profile.php?id=4310315
http://teddybearmindsupport.com/index.php?title=User:ViolaDawe424
http://unpop.org/blog/member.asp?action=view&memName=TeganWalkom219998
http://www.fastenbegleitung.com/node/1760437
http://www.hyprn.com/comment/html/?275567.html
http://www.iruby.net/blog/member.asp?action=view&memName=TamikaSennitt7316971
http://www.junkycraft.fluctis.com/profile.php?id=1016691
http://www.maoyouhe.com/home.php?mod=space&uid=1141457&do=profile
http://www.qiuzhijie.com/Blog/member.asp?action=view&memName=ClementSigmon153
http://www.sigvc.org/why/blog/member.asp?action=view&memName=SkyeCarrillo274052
http://www.trifit-tu.cz/%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%B4%DB%8C%D8%B4%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C%DA%A9-0
http://www.whg-development.com/UserProfile/tabid/61/userId/1050348/Default.aspx
http://www.wiki-peps.fr/mediawiki/index.php/Utilisateur:MorganTazewell
http://www.xn--fiqy4bf9at5kvsjoyw.com/comment/html/?54569.html
http://www.zhangsirui.com/member.asp?action=view&memName=SXKFausto58329257
https://e-learnwiki.com/index.php/Benutzer:MilanSykes
https://frontendevelop.com/profile.php?id=19452
https://sdk.rethinkrobotics.com/intera/User:ZenaidaTitus776
https://www.aia.community/wiki/en/index.php?title=User:LouisaMcNamara1
https://www.blancomakerspace.org/wiki/index.php?title=User:KelvinTrinidad7
https://www.hotrodders.com/tw/index.php/User:JustineJ17
https://www.northamptonapl.org/search?search_api_views_fulltext=http%3A%2F%2Fgem-cctv.ir
https://www.xn--lo8h1i.ws/vth/User:LashawndaConside


:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()