طراحی سایت حرفه ای
نوشته شده توسط : جعفر

[vc_row][vc_column][vc_column_text]طراحی سایت حرفه ای امروزه بعنوان یکی از نیازهای مبرم جهت ایجاد یک پایگاه اختصاصی متمرکز و پویا در عرصه اینترنت برای تشکل های سازمانی، واحدهای تجاری، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی محسوب می گردد.

با رواج و گسترش سریع کاربرد اینترنت در زمینه های مختلف بازرگانی و اقتصادی، کسب و کار، صنعتی، خدماتی، درمانی و ... و عجین شدن آن با زندگی بشر امروز و نیز افزایش کاربران آنلاین؛ طراحی سایت حرفه ای برای هر کدام از مشاغل و کسب و کارها را بیش از پیش پُررنگ تر و الزامی تر ساخته است.

طراحی سایت حرفه ای و اهمیت آن

همیشه کسانی در کسب و کار موفق هستند که دارای نگاهی متفاوت بوده و ایده های جدید و خلاقانه داشته و ذهنیت های خود را در عمل به اجرا در آورند.

در حال حاضر نگاهی متفاوت به کسب و کار و تغییرات محسوس در روند صنعت و تجارت و خدمات در حال شکل گیری بوده و ایجاد ساختارهای نوین در این عرصه به عینه قابل مشاهده است.

برای پیاده سازی و محقق نمودن آرمان ها و ایده های جدید کسب و کار نیاز به طراحی وب سایت حرفه ای دارید. یک سایت کارآمد و حرفه ای می تواند باعث شکوفایی و عملی ساختن برنامه های حرفه و تخصص و توانمندی ها و استعدادها و جنبه های مختلف تفکرات خلاقانه شما باشد و موجب رونق کسب و کار هر مجموعه یا شرکت یا هر شخصی گردد.

وب سایت حرفه ای

در دنیای اکنون که دهکده جهانی نام گرفته  است حضور منسجم و پایدار و قوی در فضای مجازی و تجارت الکترونیک، داشتن یک سایت حرفه ای را از ملزومات رقابت جهانی مطرح ساخته است. بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های داخلی و بین المللی شد. ضمن اینکه دارا بودن یک سایت حرفه ای پیش نیاز و مقدمه ی ورود به این رقابت تنگاتنگ محسوب می شود.

ویژگی های طراحی سایت حرفه ای

در سایت حرفه ای بایستی یکسری اصول بنیادین را مدنظر قرار داد که این خاصه ها موجب حرفه ای شدن سایت و تمایز آنها از وب سایت های معمولی می گردد، برخی از مهمترین فاکتورها و ویژگی های شاخص در ساخت و راه اندازی سایت حرفه ای به شرح زیر است:

1 – تعیین کاربرد سایت

در ابتدای کار؛ نقشه راه، هدف و کاربرد وب سایت تعیین گردد تا در طراحی و پیاده سازی آن، امکانات مورد لزوم و اختصاصی و همچنین طیف مخاطبان و نیازهای آنها مورد بررسی قرار گیرد تا وب سایت پس ساخت و بهره رونمایی کارآیی لازم را داشته باشد.

2 – قالب و گرافیک مناسب

به زعم کارشناسان پیام آوا مهمترین پارامتر در طراحی سایت حرفه ای، وب سایت واکنشگرایی که بتوئند قابلیت توسعه پذیری و پیشرفت را داشته باشد و صاحب سایت در طی زمان های مختلف، بتواند خود یا از طریق شرکت سازنده سایت تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت با کمترین هزینه و مدت زمان اندک اعمال نماید. ماژولار بودن وب سایت، تغییر رابط کاربری، قابلیت توسعه سایت، تغییر کاربری وب سایت، اضافه کردن امکانات و فرایندهای جدید، تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت بنا به سلیقه صاحب سایت، ایجاد و ساخت سایت بر اساسا الگوریتم های گوگل که امکان بهینه سازی و افزایش رتیبه وب سایت در موتورهای جستجوگر را فراهم سازد از فاکتورهای بنیادین در طراحی سایت حرفه ای توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد.[/vc_column_text][vc_message message_box_style="solid" message_box_color="pink" icon_fontawesome="fa fa-bullhorn"]

پارامترها و ظاهر گرافیکی و رنگبندی وب سایت حرفه ای و هچنین ساخت و اجرای قالب برای آن بایستی متناسب و همسو با حیطه فعالیتی مزبور باشد. بطور مثال در طراحی سایت حرفه ای حقوقی استفاده از گرافیک و رنگ های سنیگن مانند قهوه ای و یا در طراحی سایت حرفه ای رستوران استفاده از تم های تحریک کننده حس چشایی و رنگ های قرمز و نارنجی مناسب است.

[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

همچنین قالب وب سایت حرفه ای بهتر است اختصاصی و منحصر بفرد بوده تا کسب و کار شما را از دیگران متمایز نشان دهد.

3 – اطلاعات و خدمات اصلی

در ساخت وب سایت حرفه ای، اطلاعات اصلی و مورد نیاز کاربر و همچنین خدمات مهم بایستی جلوی چشم و در دسترس باشد. بطور نمونه در طراحی سایت پزشکی، فرد بیشتر به دنبال ساعت کاری مطب، شماره تماس و خدماتی مثل ویزیت و تعیین نوبت آنلاین می باشد و بیشتر به این قسمت ها متمرکز بوده و شاید به بخش های دیگر سایت چندان توجهی ندارد و یا برای طراحی سایت انتخاباتی جلوه های بصری سایت و انتقال سریع محتوا به مخاطب برای ما مهم است.

pro web design طراحی سایت حرفه ای4 - امنیت

در طراحی سایت وب حرفه ای برای کسب و کارها علی الخصوص در وب سایت هایی که تراکنش مالی و خرید و فروش صورت می گیرد و مسایل مالی مطرح است، «امنیت» از درجه اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و و بر مبنای این اصل مهم در نظرگیری موارد امنیتی مختلف بایستی لحاظ گردد؛ چرا که امنیت در ایجاد پایداری، ثبات و بقا و فعالیت مستمر سایت در دراز مدت و همچنین جلب و افزایش اعتماد کاربران و مشتریان نقش پایه ای و کلیدی را دارد.  استفاده و بکارگیری گواهی امنیت ssl در وب سایت یکی از این موارد است.

5-  سرعت

بارگزاری صفحات وب سایت حرفه ای بایستی سریع و در حد مطلوب باشد چرا که منتظر شدن کاربر جهت بالا آمدن سایت و لود صفحات موجب کلافگی وی شده و سایت را ترک خواهد نمود که این ضربه منفی بزرگی برای یک وب سایت محسوب می گردد. حذف و عدم بکار گیری موارد و اطلاعات زاید و نیز عدم بکارگیری فلش و همچنین چیزهایی که به خودی خود حرکت می کنند در تامین سرعت سایت موثر است.

6 - سازگاری با تمام مرورگرها

استفاده کنندگان از اینترنت ممکن است از مرورگرهای مختلفی استفاده نمایند. فایر فاکس (موزیلا)، کروم، اپرا و ایکسپلور از مشهورترین این مرورگرها است. در طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی که تأکید بسیار زیادی روی آن وجود دارد سازگاری با تمامی مرورگرهاست. زیرا در صورتی که سایت شما با مرورگری سازگاری نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر استفاده می کنند را از دست خواهید داد. طراحی سایت حرفه ای خود را به پیام آوا پردازش بسپارید.

7 - اتصال وب سایت به شبکه های اجتماعی

در طراحی وب سایت حرفه ای این امکان فراهم می گردد که کاربر بتواند مطالب، تصاویر و فیلم های مورد علاقه خود بر روی وب سایت را در شبکه اجتماعی مورد نظرش نظیر فیسبوک، توئیتر، گوگل پلاس، تلگرام و ... به اشتراک بگذارد. این امر در بالا رفتن میزان شهرت وب سایت شما تاثیر گزار بوده و نتایج مثبتی برای شما خواهد داشت زیرا رسانه های اجتماعی نقش مهمی در بازاریابی اینترنتی و کسب و کار دارند.

8 - سازگاری با موبایل و تبلت

با توجه به اینکه اغلب مردم از گوشی هوشمند برای بازدید از سایت های مختلف استفاده می نمایند لذا نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل و یا تبلت یکی از مهمترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. طراحی سایت حرفه ای باید خود را با ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند.

امکانات طراحی سایت حرفه ای

وب سایت های حرفه ای علاوه بر امکانات عمومی که در طراحی دیگر سایت ها پیاده سازی می گردند دارای یکسری امکانات ویژه ای نیز می باشند از جمله:  قابلیت ایجاد و مدیریت صفحات مختلف، ثبت نام و مدیریت اعضاء، امکان پشتیبانی از زبان های مختلف، تنظیمات پیشرفته امنیتی، مدیریت فایل ها و دسته ها، فعال سازی سایت چند زبانه، سیستم جستجوگر پیشرفته داخلی سایت، پشتیبانی از ورودی و خروجی XML، ایجاد و مدیریت منوها و زیر منوها، مدیریت بخش تبلیغات، پشتیبانی از ماژول های مجتمع و توزیع شده، مدیریت گروه ها و کاربران و دسترسی ها، مدیریت اسکریپت ها، نقشه سايت،  امکان بازیابی اطلاعات، قابلیت پرینت و نسخه چاپی صفحات، آژاکس، آمار و نمودارهای بازدیدکنندگان، مديريت پرسش و پاسخ، امکان لیست گیری از عملیات کاربران، ايجاد و مدیریت فروم ها.

از سوی دیگر همچنانکه این روزها بحث بر سر  روش های بهینه سازی سایت زیاد شده است پیام آوا نیز به صورت تخصصی به این موضوع توجه ویژه دارد. سئو یا بهینه سازی وبسایت ها با کاربری های مختلف بر اساس الگوریتم های موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت است چرا که از این طریق آمار بازدید و ترافیک سایت  بالا رفته و خواسته های مدیران سایت تامین می گردد که پیام آوا در طراحی سایت حرفه ای به این اصل مهم توجه ویژه دارد.

طراحی سایت حرفه ای خلاقپیام آوا طراح و سازنده سایت های حرفه ای

بسیاری از شرکت های طراحی سایت ادعا دارند که طراحی وب سایت ها بصورت حرفه ای انجام می دهند. اما آیا صرف اینکه مواردی همچون رعایت طراحی داینامیک، امنیت و سرعت بارگزاری صفحات، پنل مدیریت آسان و کاربردی و ... در طراحی رعایت شده باشد می تواند یک وب سایت را حرفه ای جلوه دهد؟ طراحی سایت حرفه ای خود را به پیام آوا پردازش بسپارید.

در نظر شرکت پیام آوا همه این امکانات ابزارهایی ابتدایی هستند که مستلزمه طراحی یک وب سایت اصولی است و در طراحی و ساخت اینگونه سایت ها دیگر امتیازات خاصی محسوب نمی گردد.

[/vc_column_text][vc_message message_box_color="green" icon_fontawesome="fa fa-coffee"]

به زعم کارشناسان پیام آوا مهمترین پارامتر در طراحی سایت حرفه ای، وب سایت واکنشگرایی که بتوئند قابلیت توسعه پذیری و پیشرفت را داشته باشد و صاحب سایت در طی زمان های مختلف، بتواند خود یا از طریق شرکت سازنده سایت تغییرات مورد نظر خود را در وب سایت با کمترین هزینه و مدت زمان اندک اعمال نماید. ماژولار بودن وب سایت، تغییر رابط کاربری، قابلیت توسعه سایت، تغییر کاربری وب سایت، اضافه کردن امکانات و فرایندهای جدید، تغییر ظاهر و گرافیک وب سایت بنا به سلیقه صاحب سایت، ایجاد و ساخت سایت بر اساسا الگوریتم های گوگل که امکان بهینه سازی و افزایش رتیبه وب سایت در موتورهای جستجوگر را فراهم سازد از فاکتورهای بنیادین در طراحی سایت حرفه ای توسط تیم مجرب پیام آوا می باشد. پیام آوا همچنین می تواند با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهد تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.طراحی سایت حرفه ای خود را به پیام آوا پردازش بسپارید.

[/vc_message][vc_empty_space][vc_WidgetBox iconfa=" fa-star" wtitle="سفارش طراحی سایت حرفه ای" formid="2"][/vc_column][/vc_row]





:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: