محصولات مدار بسته سری Easy IP 4.0 هایک ویژن
نوشته شده توسط : جعفر
 

شرکت هایک ویژن به تازگی دوربین ها و NVR های جدید خود تحت عنوان Easy IP 4.0 روانه بازار کرده است. این محصولات با سری Easy IP 3.0 هایک ویژن سازگار هستند از این سری از محصولات می توان برای پوشش نظارت تصویری در پروژه های کوچک یا متوسط استفاده کرد.

محصولات سری Easy IP 4.0 از فرمت فشرده سازی هوشمند و مدرن H.265+ پشتیبانی می کنند که نسبت به فرمت فشرده سازی H.264 می تواند تا 50% بیشتر تصاویر را فشرده تر کند این فشرده سازی شامل پهنای باند و حجم تصویر ضبط شده می باشد. این مهم باعث صرفه جویی و بهینه سازی سیستم ضبط تصاویر در پروژه های متوسط و کوچک دوربین مدار بسته می شود.

 

سری جدید محصولات نظارت تصویر هایک ویژن از ویژگی های جدید متنوعی بهره می برند که هر کدام می توانند به نوبه خود میزان بهره وری و کسب و کار کاربران را ارتقاء دهند. این ویژگی ها عبارتند از :

NVRهای سری AcuSense هایک ویژن

NVR های Easy IP 4.0 تحت عنوان AcuSense  توان تشخیص انسان از غیر انسان را با دقت بیش از 90% در اختیار کاربران قرار می دهند. این سری از محصولات با فیلتر کردن آلارم های اشتباه ناشی از برگ درختان ، وزش باد ، سایه افراد، بارش باران و … دقت سیستم نظارتی را تا حد زیادی تقویت کند. علاوه بر آن آژیر تعبیه شده بر روی این تجهیزات در مواقع خطر فعال می شود که می تواند باعث دور کردن افراد از منطقه شود. علاوه بر آن استفاده از تکنولوژی DarkFighter باعث می شود تا دوربین های هایک ویژن در شرایط نور بسیار کم، تصاویر فوق العاده ای را ارائه نماید.

NVR های AcuSense از سری Easy IP4.0 هایک ویژن با قابلیت جستجوی سریع به کاربران اجازه می دهد در صورت وقوع هر رویداد مشکوکی ، در کوتاهترین زمان تمامی تصاویر ضبط شده را در اختیار داشته باشند.

دوربین های سری ColorVu هایک ویژن

دوربین مداربسته Easy IP4.0 سری ColorVu  هایک ویژن با استفاده از نور های محیط ، تصاویر رنگی شفاف و با کیفیت را حتی در شب ارائه می دهد. استفاده از الگوریتم های جبران ساز نور با استفاده از دیافراگم های مخصوص باعث می شود تا تصاویر واضح تر در روز و شب توسط دوربین های هایک ویژن ارائه شود.

دوربین های Easy IP 4.0 ColorVu جدید در صورتی که توسط NVR های AcuSense ضبط شوند قادر خواهند بود آلارم های اشتباه را به حداقل برساند و جستجوی سریع را در اختیار کاربران قرار دهد.

امنیت فوق العاده برای کسب و کارهای کوچک و متوسط

محصولات Easy IP 4.0 هایک ویژن با ارائه تصاویر با کیفیت با قیمت مناسب برای پروژه های کوچک و متوسط می توانند یک انتخاب خوب برای کاربران باشند تا با حداقل هزینه یک سیستم مدار بسته با کیفیت و ایمن را در اختیار داشته باشند.

فرانک ژانگ مدیر بازاریابی بین الملل هایک ویژن در این باره گفت : در گذشته قابلیت هایی مانند کیفیت بالای تصاویر دوربین های مدار بسته ، قابلیت دید در شب هوشمند ، اعلام آژير بر اساس آلارم برای کسب و کارهای کوچک در دسترس نبود و این عدم دسترسی به خاطر قیمت بالای محصولاتی بود که دارای این مشخصات فنی پیشرفته بودند. اما امروز ما با راه حل Easy IP 4.0 این ویژگی ها را با قیمت مناسب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در اختیار قرار داده ایم تا به این وسیله به آنها کمک کنیم تا میزان امنیت خود را افزایش دهند.

اطلاعات کامل تری درباره محصولات Easy IP 4.0 در غرفه امسال هایک ویژن در نمایشگاه IFSEC 2018 در لندن ارائه خواهد شد. طبق اعلام هایک ویژن محصولات Easy IP 4.0 در سه ماهه سوم سال 2018 در دسترس مشتریان قرار خواهد بود. 

بیشتر بخوانید : دوربین مداربسته tvt  ،  نصب دوربین مداربسته

 

 

شرکت هایک ویژن از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت Eagle Eye Network خبر داد

شرکت هایک ویژن از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت Eagle Eye Network خبر داد که به موجب این همکاری تصاویر دوربین مدار بسته HD هایک ویژن روی بستر کواکسیال می تواند بر روی محیط ابر اطلاعات ( Cloud ) ضبط شده و در دسترس مشتریان قرار بگیرد. تصاویر محصولات توربو اچ دی سری 4.0 هایک ویژن ( Turbo HD 4.0 ) هایک ویژن از طریق مبدل های HD-TVI به بستر ابر اطلاعات منتقل خواهند شد.

 

شرکت Eagle Eye Network

شرکت Eagle Eye Network یک شرکت آمریکایی است که فضای Cloud را برای استفاده و ضبط تصاویر دوربین های امنیتی در اختیار شرکت های تولید کننده تجهیزات نظارت تصویری قرار می دهد. این کمپانی یکی از مشهور ترین شرکت هایی است که در دنیا این کار را انجام می دهد.

شرکت Eagle Eye Network اعلام کرد مشتریان می توانند از این به بعد با جایگزین کردن دوربین های آنالوگ قدیمی خود با دوربین های HD-TVI جدید هایک ویژن به همراه DVR های آنها، از همه مزایای ابر اطلاعاتی این شرکت استفاده کنند. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • این تصاویر با هر نرم افزار CMS قابل مشاهده می باشد.
  • تصاویر ثبت شده در بستر ابر اطلاعات مطابق استاندارد های امنیت سایبری مورد محافظت قرار می گیرند و هیچگونه نفوذی از طرف هکر ها در این تصاویر امکان پذیر نیست.
  • در این بستر یک دوربین HD-TVI مانند یک دوربین IP در دسترس خواهد بود.
  • کیفیت تصویر هیچ دوربینی افت نمی کند و کاربران می توانند تصاویر را با رزولوشن خود دوربین مشاهده کنند.
  • قابلیت اختصاص فضای مشخص به هر دوربین به طور مستقل
  • ….

شرکت Eagle Eye Network در یک بیانیه رسمی برخی از مزایای همکاری مشترک خود با هایک ویژن را به این صورت اعلام کرد :

کاربران می توانند از همان کابل های کواکسیال آنالوگ خود برای ارتقا تصویر دوربین HD با استفاده از تکنولوژی HD-TVI استفاده کنند لذا به میزان قابل توجهی در هزینه ها صرفه جویی می شود. از این رو استفاده از مبدل های HD-TVI نسبت به خریداری یک سیستم دیجیتال بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. کاربران می توانند از منبع تغذیه برای روشن کردن دوربین ها استفاده کنند در غیر اینصورت امکان تغذیه دوربین ها از طریق تکنولوژی POC در سری  4.0 توربو اچ دی هایک ویژن توسط کابل کواکسیال وجود دارد. هنگام انتقال تصاویر از طریق مبدل HD-TVI به بستر ابر اطلاعات هر انکودر تنها یک IP را به خود اختصاص می دهد و لذا بسیاری از پیچیدگی های شبکه ، تاخیر و در خطر بودن اطلاعات حیاتی دیگر مطرح نیست و اطلاعات از طریق یک بستر امن به محیط ابر اطلاعات منتقل می شوند.

با استفاده از آخرین نسخه دستگاه سری HQ DVR های سری 4.0 هایک ویژن، تمامی کاربران Eagle Eye می توانند به صورت یکپارچه تصاویر مورد نیاز خود را در بستر ابر اطلاعات مشاهده کنند.

 





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: